Die ene is ook groot hoor, ik ken hem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Dat lage plafond ook, die ambulance lui lopen er krom van
Huis waar ie nu is lijkt me ideaal. Soort instelling.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:57 schreef alors het volgende:
Eigenlijk best treurig dat er geen plek is voor zulke mensen, hij zou denk ik best op zijn plaats zijn als ie maar een eigen plekje had waar hij in kon verbouwen en doen wat wilde. Ik denk dat hij nog wel bereid zou zijn om het allemaal zelf te metselen e.d. ook
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef Chastity. het volgende:
Hij zegt :
" ik heb géén bezwaar " , m.b.t. de crisisopname. Hij denkt totaal iets anders en heeft zijn plan allang getrokken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:11 schreef tammepiet het volgende:
Jammerlijk einde, had wat intensiever gemogen in mijn ogen.
Dit was heftig genoeg. Kan me voorstellen dat dat voor familie/vriend(en) niet hoeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:11 schreef tammepiet het volgende:
Ja, met taart en vuurwerk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:11 schreef tammepiet het volgende:
Je doelt op het 36-talig stelsel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:12 schreef alors het volgende:
Mooi docu, ook mooi gemaakt met al die tekeningen en codetaal van hem erin verwerkt.
Heb je zien aankomen dat hij zo triest tot dit einde zou komen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Matthijs was mijn halfbroer, dit is echt.
Als er nog wat vragen zijn na de uitzending geef ik daar graag antwoord op.
Leek mij totaal een verkeerde omgeving voor een man als Matthijs. Géén rust en nog meer chaos in z'n n hoofd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Huis waar ie nu is lijkt me ideaal. Soort instelling.
Helaas wel, hij had al meerdere pogingen gedaan, dus iedereen verwachtte het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb je zien aankomen dat hij zo triest tot dit einde zou komen?
Absoluut. Chapeau voor de maker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:21 schreef EchtGaaf het volgende:
De docu is met groot respect gemaakt overigens.
Dat moet voor jullie ook erg zwaar zijn geweest, wat een machteloos gevoel moet dat zijn geweest als je niet kan helpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:22 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Helaas wel, hij had al meerdere pogingen gedaan, dus iedereen verwachtte het wel.
Het meest vervelende is dat je hem wel wilt helpen, maar het enige wat hij wou was zijn woning. En uiteindelijk was dat onmogelijk.
Zeker, ik vond hem zo respectvol naar Matthijs , hij gaf ook aan zich veilig bij hem te voelen. Dat zegt wel iets.quote:
Middelbare school sowieso. Beroepsopleiding volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat moet voor jullie ook erg zwaar zijn geweest, wat een machteloos gevoel moet dat zijn geweest als je niet kan helpen.
Tja, zijn eigen woning was natuurlijk zijn eigen plek waar hij zich veilig kon voelen...erg jammer dat dit onmogelijk bleek.
Hij was zo te zien zeer intelligent. Kon hij zijn middelbare school afronden? Beroepsopleiding gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |