daar heb je een punt.. Ik vind het alleen mooi als ik ervoor in the mood ben..quote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is tenminste geen elektronische zooi wat tegenwoordig alleen maar gemaakt wordt
Wat? Elektronische zooi of dat wat ik postte?quote:Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
daar heb je een punt.. Ik vind het alleen mooi als ik ervoor in the mood ben..
Waarvan?quote:
ik kan met beiden prima levenquote:Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
daar heb je een punt.. Ik vind het alleen mooi als ik ervoor in the mood ben..
Gelukkig maar!..quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik kan met beiden prima leven
Wat jij postte... Komt omdat ik anders snel hoofdpijn krijg..quote:Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Elektronische zooi of dat wat ik postte?
Op die fiets. Ja das klote.quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wat jij postte... Komt omdat ik anders snel hoofdpijn krijg..
Ik zorg er ff voor.. XXXXquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef schrikbarend het volgende:
nou sta ik godver nog niet bij de bekende users, post hier pas 30 topics
Euw, dacht dat je het niks vond.quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Overigens vind ik het wel een goede muzieksmaak/stijl.. maar vandaar..
Ahwquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
Bah, ik heb koppijn en ben kapot. Ik denk dat ik ziek begin te worden.
dat heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dacht dat je het niks vond.
Dank je.quote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dacht dat je het niks vond.
[..]
AhwJij ook al? Beterschap
Meisje waar ik was ook al
Ach.. hij zal daar maar respect voor moeten opbrengen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Gisteren had ik ongelooflijke buikpijn. Toen was m'n vriend boos geworden omdat ik vroeg naar bed wilde. We hadden net alles uitgepraat en samen op stap geweest, krijg je dit. Alsof ik er wat aan kan doen dat ik me rot voel.
wat een eikel zeg.quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Gisteren had ik ongelooflijke buikpijn. Toen was m'n vriend boos geworden omdat ik vroeg naar bed wilde. We hadden net alles uitgepraat en samen op stap geweest, krijg je dit. Alsof ik er wat aan kan doen dat ik me rot voel.
Geen dankquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ach.. hij zal daar maar respect voor moeten opbrengen.
Hij is maandenlang om 10 a 11 uur naar bed gegaan, als het niet eerder was. Geen enkele keer heb ik gezeken dat het ongezellig was, want ik begreep dat hij het nodig had toentertijd. Het lijkt soms alsof ik veel begrip, geduld en moeite toon, maar het nooit terug krijg ...quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ach.. hij zal daar maar respect voor moeten opbrengen.
Daar begint het inderdaad op te lijken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is maandenlang om 10 a 11 uur naar bed gegaan, als het niet eerder was. Geen enkele keer heb ik gezeken dat het ongezellig was, want ik begreep dat hij het nodig had toentertijd. Het lijkt soms alsof ik veel begrip, geduld en moeite toon, maar het nooit terug krijg ...
Anders ik wel ...quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen dank
Pff, ik begin telkens meer negatieve gedachten te krijgen van die vriend van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |