daar heb je een punt.. Ik vind het alleen mooi als ik ervoor in the mood ben..quote:Op maandag 3 september 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is tenminste geen elektronische zooi wat tegenwoordig alleen maar gemaakt wordt
Wat? Elektronische zooi of dat wat ik postte?quote:Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
daar heb je een punt.. Ik vind het alleen mooi als ik ervoor in the mood ben..
Waarvan?quote:
ik kan met beiden prima levenquote:Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
daar heb je een punt.. Ik vind het alleen mooi als ik ervoor in the mood ben..
Gelukkig maar!..quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik kan met beiden prima leven
Wat jij postte... Komt omdat ik anders snel hoofdpijn krijg..quote:Op maandag 3 september 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Elektronische zooi of dat wat ik postte?
Op die fiets. Ja das klote.quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wat jij postte... Komt omdat ik anders snel hoofdpijn krijg..
Ik zorg er ff voor.. XXXXquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef schrikbarend het volgende:
nou sta ik godver nog niet bij de bekende users, post hier pas 30 topics
Euw, dacht dat je het niks vond.quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Overigens vind ik het wel een goede muzieksmaak/stijl.. maar vandaar..
Ahwquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
Bah, ik heb koppijn en ben kapot. Ik denk dat ik ziek begin te worden.
dat heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dacht dat je het niks vond.
Dank je.quote:Op maandag 3 september 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dacht dat je het niks vond.
[..]
AhwJij ook al? Beterschap
Meisje waar ik was ook al
Ach.. hij zal daar maar respect voor moeten opbrengen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Gisteren had ik ongelooflijke buikpijn. Toen was m'n vriend boos geworden omdat ik vroeg naar bed wilde. We hadden net alles uitgepraat en samen op stap geweest, krijg je dit. Alsof ik er wat aan kan doen dat ik me rot voel.
wat een eikel zeg.quote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Gisteren had ik ongelooflijke buikpijn. Toen was m'n vriend boos geworden omdat ik vroeg naar bed wilde. We hadden net alles uitgepraat en samen op stap geweest, krijg je dit. Alsof ik er wat aan kan doen dat ik me rot voel.
Geen dankquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ach.. hij zal daar maar respect voor moeten opbrengen.
Hij is maandenlang om 10 a 11 uur naar bed gegaan, als het niet eerder was. Geen enkele keer heb ik gezeken dat het ongezellig was, want ik begreep dat hij het nodig had toentertijd. Het lijkt soms alsof ik veel begrip, geduld en moeite toon, maar het nooit terug krijg ...quote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ach.. hij zal daar maar respect voor moeten opbrengen.
Daar begint het inderdaad op te lijken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is maandenlang om 10 a 11 uur naar bed gegaan, als het niet eerder was. Geen enkele keer heb ik gezeken dat het ongezellig was, want ik begreep dat hij het nodig had toentertijd. Het lijkt soms alsof ik veel begrip, geduld en moeite toon, maar het nooit terug krijg ...
Anders ik wel ...quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen dank
Pff, ik begin telkens meer negatieve gedachten te krijgen van die vriend van je.
Het moet niet alleen van 1 kant komen.. Dus ik zou hem erop aanspreken en het uitleggen..quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is maandenlang om 10 a 11 uur naar bed gegaan, als het niet eerder was. Geen enkele keer heb ik gezeken dat het ongezellig was, want ik begreep dat hij het nodig had toentertijd. Het lijkt soms alsof ik veel begrip, geduld en moeite toon, maar het nooit terug krijg ...
Hij is jou niet waardquote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar begint het inderdaad op te lijken.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Het moet niet alleen van 1 kant komen.. Dus ik zou hem erop aanspreken en het uitleggen..
praat anders iemand ff een echtscheiding aan hahaquote:
Ik ben ook niet perfect hoor en zeker niet altijd fijn om mee samen te leven, ook ik heb m'n momenten. Maar hij wordt zo snel boos of chagrijnig ... Ik denk altijd dat er iets aan de hand is, maar als ik het vraag is er niks. Alleen dat hij baalt van de situatie. Hij dacht zelfs dat ik dat rot voelen aan het faken was.quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar begint het inderdaad op te lijken.
Ik geef alleen mijn mening.quote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
[..]
praat anders iemand ff een echtscheiding aan haha
We zijn niet getrouwd, dat scheelt.quote:Op maandag 3 september 2012 21:23 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
[..]
praat anders iemand ff een echtscheiding aan haha
Het klinkt alsof jullie even wat tijd los van elkaar kunnen gebruiken, om eerlijk te zijn.quote:
*knuffel terugquote:
Ja, daar heb ik zelf ook over nagedacht. Maar als ik een tijdje weg zou gaan, naar een vriendin, zou hij gelijk denken dat ik voorgoed weg ga en een scene schoppen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt alsof jullie even wat tijd los van elkaar kunnen gebruiken, om eerlijk te zijn.
Iedereen heeft wel zijn of haar momentjes, maar soms kan het te ver gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook niet perfect hoor en zeker niet altijd fijn om mee samen te leven, ook ik heb m'n momenten. Maar hij wordt zo snel boos of chagrijnig ... Ik denk altijd dat er iets aan de hand is, maar als ik het vraag is er niks. Alleen dat hij baalt van de situatie. Hij dacht zelfs dat ik dat rot voelen aan het faken was.
Weet je wat het is, hij heeft het altijd gedaan. En soms is hij nog steeds echt super lief en zorgend. Dat maakt dit hele gedoe zo moeilijk.quote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Clayton1 het volgende:
in een relatie respecteer je elkaar, kun je dat niet opbrengen, dan moet je er niet aan beginnen
quote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
*knuffel terug
Sorry als ik veel zeik btw, ik zit hier gewoon heel erg mee de laatste tijd. Ik voel me als in een web gevangen, want als ik los wil komen trek ik een heleboel draden stuk waarvan ik niet wil dat ze stuk gaan (sociale relaties).
maar op dit moment is hij er niet 100% voor je,quote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij heeft het altijd gedaan. En soms is hij nog steeds echt super lief en zorgend. Dat maakt dit hele gedoe zo moeilijk.
Ik weet hoe het is, en dat is inderdaad moeilijk. Sterktequote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je wat het is, hij heeft het altijd gedaan. En soms is hij nog steeds echt super lief en zorgend. Dat maakt dit hele gedoe zo moeilijk.
Dank je. Ik zit er sterk over te denken om naar een vriendin te gaan voor een paar dagen of zo (als zij daar zin in heeft).quote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, geen probleem. Iedereen heeft een uitlaatklep nodig
Wat was er grappig aan dan?quote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Clayton1 het volgende:
anders zijn er wel fokkers waar je mag logeren.
sorry slechte grap
Lijkt me verstandig om te doen. En als hij rond gaat bazuinen dat jullie ineens niks meer hebben, dan is dat waarschijnlijk wat hij wilde (sorry dat ik het zegquote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik zit er sterk over te denken om naar een vriendin te gaan voor een paar dagen of zo (als zij daar zin in heeft).
En het probleem is dus dat hij zegt dat er niks is als zij er om vraagt.quote:Op maandag 3 september 2012 21:31 schreef Grijsbaard het volgende:
Kijk het nog even aan. Misschien zit hij met zichzelf in de knoop en kan hij er niet zo goed mee omgaan.
jawel hoorquote:Op maandag 3 september 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat niet zomaar bij een FOK!er logeren zonder dat je hem/haar (goed) kent.
Helaas kan ik nog niet naar bed, moet nog wat dingen regelen voor de studie.quote:Op maandag 3 september 2012 21:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lieve fera, alleen jouw hart kan je vertellen wat wijsheid is in je leven! maar voor nu een paracetamol erin en naar bed!!
Dikke knuffel voor jou
Gewoon vakantie boekenquote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik zit er sterk over te denken om naar een vriendin te gaan voor een paar dagen of zo (als zij daar zin in heeft).
Ja. Betaal jij? Ik heb namelijk geen cent te makken.quote:
Hem kan iets dwars zitten en hij heeft er misschien (op dit moment) geen behoefte aan om het te delen. Wij kennen de precieze situatie niet.quote:Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het probleem is dus dat hij zegt dat er niks is als zij er om vraagt.
been there done that. in mijn geval was het een opluchting, ook om de echte vrienden over te houdenquote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas kan ik nog niet naar bed, moet nog wat dingen regelen voor de studie.
Maar wel een heel lief en wijs advies. Ik hoop dat ik er iets mee kan.
Het is wel zo dat ik dan waarschijnlijk bijna al mijn vrienden min of meer kwijtraak, evenals mijn superlieve schoonouders. En het huis ... En mijn hondje.Ik moet er niet aan denken. Het is gewoon een leven wat je kwijtraakt ...
Er zullen vast wel echte vrienden tussen zitten, maar het wordt zo awkward als we met de groep uitgaan of op verjaardagen of weet ik veel wat.quote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
been there done that. in mijn geval was het een opluchting, ook om de echte vrienden over te houden
Kijk het even aan en praten kan ook zoveel helpen. Gewoon om je hart te luchten of bepaalde dingen te verduidelijken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas kan ik nog niet naar bed, moet nog wat dingen regelen voor de studie.
Maar wel een heel lief en wijs advies. Ik hoop dat ik er iets mee kan.
Het is wel zo dat ik dan waarschijnlijk bijna al mijn vrienden min of meer kwijtraak, evenals mijn superlieve schoonouders. En het huis ... En mijn hondje.Ik moet er niet aan denken. Het is gewoon een leven wat je kwijtraakt ...
Als ik betaal zal dat je vriend niet echt een lekker gevoel gevenquote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Betaal jij? Ik heb namelijk geen cent te makken.
Weet ik, maar dat is nou net het probleem.quote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hij kan met iets dwars zitten en hij heeft er misschien (op dit moment) geen behoefte aan om te delen. Wij kennen de precieze situatie niet.
voorlopig is het nog niet zo ver. Het beste is je ergernissen op tafel gooien. niet praten wordt sowieso de doodsteekquote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zullen vast wel echte vrienden tussen zitten, maar het wordt zo awkward als we met de groep uitgaan of op verjaardagen of weet ik veel wat.
Er kan zoveel achter zitten en Fera is de enige die erover kan oordelen en beslissingen kan maken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is nou net het probleem.
Geloof me, ik ben heel erg van het praten. Hij eigenlijk ook. Maar hij zegt niet dat hem iets dwars zit. Alleen kleine irritaties, die iedereen heeft. Alleen hoe hij het uit ... zo .. overdreven eigenlijk. Meteen hele sfeer en zijn humeur naar de klote. Ik ben daarin wat meer relaxed.quote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Kijk het even aan en praten kan ook zoveel helpen. Gewoon om je hart te luchten of bepaalde dingen te verduidelijken.
Is ook zo, maar ik snap Vin wel. Hij heeft namelijk ongeveer hetzelfde meegemaakt. Toch? Alleen vanaf de andere kant.quote:Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Er kan zoveel achter zitten en Fera is de enige die erover kan oordelen en beslissingen kan maken.
TuurlijK!quote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Clayton1 het volgende:
Beslissingen moet ze idd zelf maken, kunnen wij niet voor haar.
maar ze komt met een verhaal en logisch dat je dan reacties krijgt toch
Ik vind jullie reacties wel fijn.quote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Clayton1 het volgende:
Beslissingen moet ze idd zelf maken, kunnen wij niet voor haar.
maar ze komt met een verhaal en logisch dat je dan reacties krijgt toch
Ik zeg toch ook helemaal niet wat ze wel of niet moet doen? Alleen dat het misschien verstandig is dat ze een paar dagen rust neemt.quote:Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Er kan zoveel achter zitten en Fera is de enige die erover kan oordelen en beslissingen kan maken.
En eerder had hij dat niet? Er kan zoveel aan de hand zijn.. Misschien heeft hij meer stress op het moment.. Al zou hij jou niet meer leuk vinden o.i.d. heeft hij genoeg ballen om dat recht tegen je te zeggen denk ik dan..quote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben heel erg van het praten. Hij eigenlijk ook. Maar hij zegt niet dat hem iets dwars zit. Alleen kleine irritaties, die iedereen heeft. Alleen hoe hij het uit ... zo .. overdreven eigenlijk. Meteen hele sfeer en zijn humeur naar de klote. Ik ben daarin wat meer relaxed.
Correctquote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik snap Vin wel. Hij heeft namelijk ongeveer hetzelfde meegemaakt. Toch? Alleen vanaf de andere kant.
Zeg ik dat jij zegt wat ze wel of niet moet doen? Nee.quote:Op maandag 3 september 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook helemaal niet wat ze wel of niet moet doen? Alleen dat het misschien verstandig is dat ze een paar dagen rust neemt.
't Kwam wel zo op mij overquote:Op maandag 3 september 2012 21:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Zeg ik dat jij zegt wat ze wel of niet moet doen? Nee.
Nou, ik zie het in ieder geval nergens staan. Het was algemeen bedoeld dat ze de enige is die kan beslissen en dergelijke.quote:
Hoelang zijn jullie bij elkaar, als hij je nog zo wantrouwt?quote:Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik zelf ook over nagedacht. Maar als ik een tijdje weg zou gaan, naar een vriendin, zou hij gelijk denken dat ik voorgoed weg ga en een scene schoppen.
Eerst had hij veel stress van de slechte baan waarin hij zat. Hij sliep nauwelijks, draaide op een gegeven moment twee banen (één was zijn passie en alleen door die bijbaan te accepteren kon hij het bedrijf in komen) en was gewoon kapot. Ruim een maand geleden is hij daar weggegaan, zijn we op vakantie geweest en daarna is hij begonnen aan zijn droombaan.quote:Op maandag 3 september 2012 21:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
En eerder had hij dat niet? Er kan zoveel aan de hand zijn.. Misschien heeft hij meer stress op het moment.. Al zou hij jou niet meer leuk vinden o.i.d. heeft hij genoeg ballen om dat recht tegen je te zeggen denk ik dan..
1,5 jaar.quote:Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie bij elkaar, als hij je nog zo wantrouwt?
Komt denk ik door de quote.quote:Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou, ik zie het in ieder geval nergens staan. Het was algemeen bedoeld dat ze de enige is die kan beslissen en dergelijke.
Begrijp ik het goed dat het meer alles bij elkaar is wat zijn stemming waarschijnlijk zo maakt?quote:Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerst had hij veel stress van de slechte baan waarin hij zat. Hij sliep nauwelijks, draaide op een gegeven moment twee banen (één was zijn passie en alleen door die bijbaan te accepteren kon hij het bedrijf in komen) en was gewoon kapot. Ruim een maand geleden is hij daar weggegaan, zijn we op vakantie geweest en daarna is hij begonnen aan zijn droombaan.
Het leek eerst beter te gaan, maar hij is nu al weer nors. Door mij, kleine dingetjes die niet goed gaan, planning die verkeerd loopt op het werk.
Nee, het is niet alsof iets opbouwt en hij dan giftig wordt. Maar elke keer als er iets gebeurd, al was hij daarvoor nog vrolijk schiet hij om. Ook al is dat misschien gewoon een karaktertrek (dat zegt hij ook, dat ik dat moet accepteren), ik kan er moeilijk mee omgaan. Ik ben zelf helemaal niet zo.quote:Op maandag 3 september 2012 21:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat het meer alles bij elkaar is wat zijn stemming waarschijnlijk zo maakt?
En daarvoor ook al een relatie gehad dus. Zonde wel. Heeft hij een reden om je te wantrouwen?quote:
Bierquote:Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vertel alleen mijn ervaring op dit gebied.
Ik zeg: subject-change
Lastige situatie. Ik begrijp dat je het dus wel kenbaar hebt gemaakt dat jij het niet leuk vindt dat hij zo doet. Ik denk dat je niet meer kan doen dan dat.quote:Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, het is niet alsof iets opbouwt en hij dan giftig wordt. Maar elke keer als er iets gebeurd, al was hij daarvoor nog vrolijk schiet hij om. Ook al is dat misschien gewoon een karaktertrek (dat zegt hij ook, dat ik dat moet accepteren), ik kan er moeilijk mee omgaan. Ik ben zelf helemaal niet zo.
Dank je. Ik ben niet altijd lief, maar ik probeer het wel.quote:Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarvoor ook al een relatie gehad dus. Zonde wel. Heeft hij een reden om je te wantrouwen?
Maar dan snap ik dan je voorzichtig bent met hoe je het brengt en dergelijke.
Je klinkt als een lieve meid. Succes.
Malibu-colaquote:Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, doe maar passoa of bacardi
Of malibu
Ja, teveel erover praten wekt ook irritatie op ... dus ...quote:Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Lastige situatie. Ik begrijp dat je het dus wel kenbaar hebt gemaakt dat jij het niet leuk vindt dat hij zo doet. Ik denk dat je niet meer kan doen dan dat.
Gister had ik Bacardi Black ... Puur ... Ik vind het veel te scherp.quote:Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, doe maar passoa of bacardi
Of malibu
Ja.. erg lastig.. Enige tip die ik je wil meegeven is om je grenzen keer op keer goed aan te geven.quote:Op maandag 3 september 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, teveel erover praten wekt ook irritatie op ... dus ...
Is 40% ofzo? Dat drink ik niet puur. 1 keer 1 slokkie en ik dacht dat mijn keel in de fik stondquote:Op maandag 3 september 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Gister had ik Bacardi Black ... Puur ... Ik vind het veel te scherp.
Mijn eerste glas sinas-passoa dronk ik toen ik 13 was. Ik dacht dat het jus d'orange was.quote:Op maandag 3 september 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup
Of bacardi cola (moet je niet puur drinken imo)
Of sinasappelsap passoa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |