Ik weet niks, ik ben blond!!quote:
je zal mij niks horen zeggen over blond hahaquote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niks, ik ben blond!!
Kom je gezellig pirates kijken?
Nee is ffies geleden. Gaat goedquote:Op maandag 3 september 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed! Hoe is het met jou? Tijdje niet meer gesproken he?
Ja, heb eigenlijk niks bijzonders te melden, maar voel me gewoon prima. Het leven gaat zo z'n gangetje he (al kan het altijd beter hequote:Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee is ffies geleden. Gaat goed
Perfectionistquote:Op maandag 3 september 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb eigenlijk niks bijzonders te melden, maar voel me gewoon prima. Het leven gaat zo z'n gangetje he (al kan het altijd beter he)
Hahaquote:
Perfectionistisch én lui zijn is wel de slechtst mogelijke combi kan ik vertellenquote:Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha
Nee hoor, ben eigenlijk niet zo erg perfectionistisch. Vroeger wel, maar dat heb ik een beetje losgelaten omdat ik er toch niet veel mee opschoot
Boze ex-en heb ik niet echt eigenlijkquote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap nu je verhalen over boze exen beter
Dat lijkt mij niet echt goed samen gaan nee!quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Perfectionistisch én lui zijn is wel de slechtst mogelijke combi kan ik vertellen
Nee, alleen gestoorde exen, zoiets toch?quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Boze ex-en heb ik niet echt eigenlijk
Word je gefrustreerd van inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt goed samen gaan nee!
jah en boze kwaadaardig gestoorde exvriendin van diezelfde psychisch gestoorde exquote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen gestoorde exen, zoiets toch?
Maar frustratie kan dan ook weer motiveren! Altijd alles van de positieve kant bekijken!quote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Word je gefrustreerd van inderdaad
Ex-en zijn sowieso gestoord, dat ze mij laten gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, alleen gestoorde exen, zoiets toch?
Whehe de mijne niet hoor.. ik laat ze meestal gaanquote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex-en zijn sowieso gestoord, dat ze mij laten gaan.
Dat was geloof ik wel een apart verhaal, toch?quote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex-en zijn sowieso gestoord, dat ze mij laten gaan.
Altijd hetzelfde met vrouwen, he?quote:Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Whehe de mijne niet hoor.. ik laat ze meestal gaanlalalala meestal bijna altijd
lalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |