Wow gefeliciteerd!!! Wat fijn dat alles voorspoedig verlopen is!quote:Op maandag 3 september 2012 20:50 schreef LeNeHe het volgende:
Vol trots kom ik melden dat ons lieve meisje vanmiddag na een snelle em heftige bevalling om 17.45 uur is geboren.
Ze heet E.va B.racha en ze weegt 3140 gram.
Ben zo trots en verliefd
Ja!!! Mega spannend, maar ook wel weer een beetje eng...kan ik het allemaal wel weer ;-)quote:
ja dat spul is echt super fijn!quote:Op maandag 3 september 2012 21:33 schreef Kwisted het volgende:
De spanning op mijn buik is echt minder geworden door de bio-oil, zou willen dat ik eerder was begonnen wat dat spul ipv met creme. Dit werkt veel beter. Dus dames die graag smeren, een aanrader hoor die bio-oil
Je kunt het!quote:Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef Frups het volgende:
[..]
Ja!!! Mega spannend, maar ook wel weer een beetje eng...kan ik het allemaal wel weer ;-)
Ben zo benieuwd wanneer de bevalling zich aandient en hoe het zal beginnen dit keer!
Moet nodig mijn vluchttas inpakken al hoop ik hem niet nodig te hebben want wel graag thuis bevallen!
Ik ben al die tijd helemaal niet zenuwachtig of bang geweest voor de bevalling, maar ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen hoor! Ookal weet ik zeker dat ook ik de oerkracht in me heb, en ik moet gewoon ontspannen en me er aan overgeven. Het is meer de 'angst voor het onbekende'. Aaaah ik vind het kei spannend eigenlijk!!quote:Op maandag 3 september 2012 21:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Lenehe gefeliciteerd!! You did it! :-) ... nu lekker genieten jullie!
Aaahh het gaat veul te hard zo ... begin hem steeds meer te knijpen! Dus Frups en Kwisted... wil niet weten hoe de spanning voor jullie is gaha
Haha wat een dozen inderdaad! Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef Mangostine het volgende:
LeNeHe, van harte met je dochter! Geniet![]()
Poezebeeststerkte...
Ik ben weer terug van de gym, het ging dit keer over baarhoudingen.
Een van de mutsen: ik zou niet op handen en knieën willen bevallen, want ik heb gehoord dat je per ongeluk zou kunnen poepen tijdens het persen (groep: oooooh baaaah nee echt?) en dan poep ik de baby op zijn hoofd
Hier ook... Kan de klok er bijna op gelijk zettenquote:Op dinsdag 4 september 2012 04:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Wakker? Hier ook. Word bijna een gewoonte.
Hier ook idd. Altijd rond half 5.quote:Op dinsdag 4 september 2012 05:08 schreef Women86 het volgende:
[..]
Hier ook... Kan de klok er bijna op gelijk zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |