abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116362997
Coco weet het niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116363049
Ik ben nu wel echt klaar om te bevallen. Het huis is brand schoon en opgeruimd, de enveloppen zijn geschreven, de kleertjes gewassen, het bedje opgemaakt en de vluchttas staat klaar. :)
Ben nu alleen bang dat mijn vliezen breken op de bank/in de auto/in bed, en dat dan overal vlekken zitten. :{

De spanning op mijn buik is echt minder geworden door de bio-oil, zou willen dat ik eerder was begonnen wat dat spul ipv met creme. Dit werkt veel beter. Dus dames die graag smeren, een aanrader hoor die bio-oil ^O^
pi_116363429
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 20:50 schreef LeNeHe het volgende:
Vol trots kom ik melden dat ons lieve meisje vanmiddag na een snelle em heftige bevalling om 17.45 uur is geboren.

Ze heet E.va B.racha en ze weegt 3140 gram.

Ben zo trots en verliefd O+
Wow gefeliciteerd!!! Wat fijn dat alles voorspoedig verlopen is!
Geniet lekker van alles!

Ohhhh help....! Ik sta bovenaan in het lijstje....
pi_116363560
Frups!! *O* Spannend! :D
pi_116363570
En de rest want ik walste overal een beetje overheen in het vorige topic:

Poezebeest, wat jammer dat het toch mis is... Was je voorgevoel toch juist, helaas. Veel sterkte.

Heel dubbel zo, maar een goede echo voor Tally! Fijn!

Lot, wat super leuk om even te kunnen kijken zo! Had ik ook gedaan hoor!

Sorbootje, wat fijn dat je zo'n goed gevoel bij het ziekenhuis hebt. Sowieso al prettig maar in jullie bijzondere situatie helemaal. Moet je ook in het ziekenhuis bevallen of zijn dat alleen de controles?

En nog een paar dames die zichzelf en baby even voorop moeten stellen. Moeilijk maar wel het beste! (haha heel makkelijk gezegd maar dat moet ik zelf ook eens wat meer doen...)

Wat betreft dat wegen, ik vind het wel
best dat ik niet en public op een weegschaal hoef, maar mijn moeder vond het heel vreemd dat het niet bijgehouden werd, vandaar dat ik het eens wilde weten. Ben nu een kilo of vijf aangekomen, prima want ik had er al wel genoeg, vond ik zelf :) Heb eerlijk gezegd al best moeite met de huidige cijfertjes, ook al zijn het 'maar' vijf kilo extra en goed doel etc. T was niet de bedoeling om meer te gaan wegen dus ik vind het wel een beetje lastig, ook al hoort het erbij. Vooral een paar weken geleden, toen er opeens een paar kilo bij zat.
pi_116363805
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef Suikertante het volgende:
Frups!! *O* Spannend! :D
Ja!!! Mega spannend, maar ook wel weer een beetje eng...kan ik het allemaal wel weer ;-)
Ben zo benieuwd wanneer de bevalling zich aandient en hoe het zal beginnen dit keer!
Moet nodig mijn vluchttas inpakken al hoop ik hem niet nodig te hebben want wel graag thuis bevallen!
pi_116363841
ohh dat nieuws van poezebeest heb ik helemaal gemist. Wat k*t!! ;( Veel sterkte poezebeest.. Hoop dat het een beetje met je gaat. Lekker uithuilen is het fijnste nu denk ik. ;(
pi_116363926
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:33 schreef Kwisted het volgende:
De spanning op mijn buik is echt minder geworden door de bio-oil, zou willen dat ik eerder was begonnen wat dat spul ipv met creme. Dit werkt veel beter. Dus dames die graag smeren, een aanrader hoor die bio-oil ^O^
ja dat spul is echt super fijn! O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116363933
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef Frups het volgende:

[..]

Ja!!! Mega spannend, maar ook wel weer een beetje eng...kan ik het allemaal wel weer ;-)
Ben zo benieuwd wanneer de bevalling zich aandient en hoe het zal beginnen dit keer!
Moet nodig mijn vluchttas inpakken al hoop ik hem niet nodig te hebben want wel graag thuis bevallen!
Je kunt het! *O*
pi_116364037
Lenehe gefeliciteerd!! You did it! :-) ... nu lekker genieten jullie!

Aaahh het gaat veul te hard zo ... begin hem steeds meer te knijpen! Dus Frups en Kwisted... wil niet weten hoe de spanning voor jullie is gaha
  maandag 3 september 2012 @ 21:51:15 #61
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_116364125
LeNeHe gefeliciteerd met jullie dochter en wat een mooie naam ;)
pi_116364339
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Lenehe gefeliciteerd!! You did it! :-) ... nu lekker genieten jullie!

Aaahh het gaat veul te hard zo ... begin hem steeds meer te knijpen! Dus Frups en Kwisted... wil niet weten hoe de spanning voor jullie is gaha
Ik ben al die tijd helemaal niet zenuwachtig of bang geweest voor de bevalling, maar ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen hoor! Ookal weet ik zeker dat ook ik de oerkracht in me heb, en ik moet gewoon ontspannen en me er aan overgeven. Het is meer de 'angst voor het onbekende'. Aaaah ik vind het kei spannend eigenlijk!! :@
pi_116364655
Ja dat is het gewoon .. je weet niet wat je kunt verwachten .. ook al lees je er 100 verhalen over. Maar wij zijn powervrouwen! We can do it! :-)
pi_116364852
TM, ik heb gewoon gemist dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
Poezebeest, wat een rotnieuws, sterkte.

En LeNeHe, wat een mooie naam voor ongetwijfeld een mooi meisje. Gefeliciteerd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 3 september 2012 @ 22:12:38 #65
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_116365238
Lenehe, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje!! Wat zullen jullie gelukkig zijn. :*
Geniet van een fijne kraamtijd en wat heeft ze een mooie naam!
pi_116367633
Lenehe, gefeliciteerd met je dochter

Ik moet mezelf ook bij de controles wegen. Vind ik wel fijn.

Sorbo, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij het ziekenhuis.
pi_116367828
LeNeHe, van harte met je dochter! Geniet *O*

Poezebeest :* sterkte...

Ik ben weer terug van de gym, het ging dit keer over baarhoudingen.
Een van de mutsen: ik zou niet op handen en knieën willen bevallen, want ik heb gehoord dat je per ongeluk zou kunnen poepen tijdens het persen (groep: oooooh baaaah nee echt? :o ) en dan poep ik de baby op zijn hoofd ;(
pi_116368972
LeNeHe Gefeliciteerd!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116369328
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef Mangostine het volgende:
LeNeHe, van harte met je dochter! Geniet *O*

Poezebeest :* sterkte...

Ik ben weer terug van de gym, het ging dit keer over baarhoudingen.
Een van de mutsen: ik zou niet op handen en knieën willen bevallen, want ik heb gehoord dat je per ongeluk zou kunnen poepen tijdens het persen (groep: oooooh baaaah nee echt? :o ) en dan poep ik de baby op zijn hoofd ;(
Haha wat een dozen inderdaad! Ik moest hardop lachen
  maandag 3 september 2012 @ 23:52:08 #70
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_116370402
LeNeHe, wat een mooi nieuws, heel veel geluk gewenst met & voor jullie dochter!
in de haak.
pi_116373498
Brrr brandend maagzuur sucks .. Net of mijn keel in de fik staat. Overdag tot nog toe weinig last van. Echter sinds een paar dagen wel 's nachts. Lig al op twee kussens wat niet echt comfortabel ligt (sliep eerst altijd zonder kussen .. kun je nagaan). Morgen maar Rennies inslaan? Of zweren jullie bij een ander middel. Ik neig naar iets vloeibaars want ook dat zou bestaan.

Mango jezus wat een wereldvreemde mutsenbende is dat daar zeg. Niet echt representatief voor ons Limburgers. Waar je je al niet druk om kan maken. Net of je dat ook maar iets interesseert op het moment dat je ligt te bevallen.

Morgenavond met de vrouwelijke helft van mijn vriendengroep lekker thermalen. Heb er zin in!

Vanavond beetje last van hormonale bui terwijl ik only the lonely thuis zat omdat vent avonddienst heeft. Lijk per dag minder te kunnen en hoewel dat logisch is gezien mijn termijn frustreert het soms ook omdat ik om mij heen in het huishouden het werk zie opstapelen. En nee vent kan dat natuurlijk niet zo goed als dat ik het. zelf doe. Het idee alleen al dat een wildvreemde zich straks acht dagen met mijn huishouden komt bemoeien .. de horror haha.

Klaarwakker .. en niet het gevoel dat ik ook nog maar een oog dicht kan doen vannacht. Zal me een leuk dagje worden morgen =)
pi_116373565
Hier ook klaarwakker...
Vervelend twinkle dat maagzuur. Hier ook alleen maar Snachts last, hier helpt Rennie gelukkig voldoende :)
Ik zie ook wel op tegen een vreemde die straks mijn huishouden gaat runnen. Iedereen zegt dat dat straks heel erg meevalt en ik dan blij ben dat mijn huis word schoongemaakt etc. We zullen zien.

Nog even een *O* voor de dochter van lenehe, gefeliciteerd!
pi_116373573
Wakker? Hier ook. Word bijna een gewoonte.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116373592
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 04:52 schreef MeNicole2 het volgende:
Wakker? Hier ook. Word bijna een gewoonte.
Hier ook... Kan de klok er bijna op gelijk zetten :(
pi_116373617
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 05:08 schreef Women86 het volgende:

[..]

Hier ook... Kan de klok er bijna op gelijk zetten :(
Hier ook idd. Altijd rond half 5.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')