Wedstrijd is vrijdag pas manquote:
Vandaar mijn lach smiliequote:
Wel lullig voor Stinho dat jij nu al een topic hebtquote:
Ach dan mag deze op slot. Dat ie daar tijd voor heeft tussen 400 posts in het slow chat topic.quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel lullig voor Stinho dat jij nu al een topic hebt
Nee hoor, deze blijft gewoon openquote:Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach dan mag deze op slot. Dat ie daar tijd voor heeft tussen 400 posts in het slow chat topic.
Prima formatie wel.quote:Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef ZuidGrens het volgende:
Krul
Janmaat-Vlaar-Viergever-N. De Jong
Strootman-Clasie
Sneijder
Van Persie-Huntelaar
Robben niet opstellen is meestal wel verstandig ja. Ziek of niet.quote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Had Robben weggehaald omdat hij ziek is GODVERDOMME
Nein man. Niet mee eens.quote:Op maandag 3 september 2012 22:31 schreef Sportex het volgende:
[..]
Robben niet opstellen is meestal wel verstandig ja. Ziek of niet.
Zou Strootman vervangen door Fer. Verder wel eens.quote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nein man. Niet mee eens.
Maar van mij mogen Clasie, Janmaat en Strootman een kans krijgen. En Sneijder, RvP en Huntelaar moeten spelen.
Waarom nou die post ?quote:
Geen vertrouwen in Van Gaal & het Nederlands elftal is slecht. Als voetballers als Janmaat en Schaken overwogen en zelfs geselecteerd worden weet je dat het kut is.quote:
Ok.quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in Van Gaal & het Nederlands elftal is slecht. Als voetballers als Janmaat en Schaken overwogen en zelfs geselecteerd worden weet je dat het kut is.
Teken ik ook voor.quote:
Spelen met 10(!) spelers?quote:Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef ZuidGrens het volgende:
Krul
Janmaat-Vlaar-Viergever-N. De Jong
Strootman-Clasie
Sneijder
Van Persie-Huntelaar
en dan gooit V Gaal er nog maar eentje bij ergens...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef JaafkeGB het volgende:
1-2
ik heb een scheit hekel aan van gaal
doe mij maar verbeekie of gijpie!
opstelling:
----------------- Maarten 'laat een steekie vallen' burg
theo lucius - heitinga - opa joris - Jetro AKA carlton banks
---------------------------strootman / clasie
--------------------------------------- Sneijder
------------------------------Narsingh RVP FER
Pownewsquote:Op woensdag 5 september 2012 18:47 schreef alors het volgende:
Pownews heeft schijnbaar met een helicoptercamera boven de besloten training gefilmd
Dan heb je pech gehad.quote:
Eh nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:04 schreef dieselnoi het volgende:
ZEG KRIJGT DIT TOPIC NOG AANDACHT OF NIET?!
Die wedstrijd begint vandaag al (over een paar uur).
Morgen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 21:04 schreef dieselnoi het volgende:
ZEG KRIJGT DIT TOPIC NOG AANDACHT OF NIET?!
Die wedstrijd begint vandaag al (over een paar uur).
Haha, je snapt toch wat ie bedoeld. Vandaag over een paar uur is 00:00 uur=morgen snaptequote:
Say what?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
Bertje moet 4-4-2 spelen met deze ploeg.
Huntelaar en RVP twee man in de spits.
Kuit-Sneijder-Fer-Robben
Indi-Vlaar-Heitinga-vRijn
Ik voorspel dat Portugal ook verliest.quote:
Dit idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
voor Heitinga moet snel een oplossing komen (de Vrij?), eigenlijk had ik nu al liever Douglas gezien..
Volgens mij is die plaatje met de opstelling gephotoshopt. Van Gaal zou het echt niet zelf bekent maken en helemaal niet met zo'n grote plaatje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Krul, Strootbaas, Persie, deze man snapt
Ik kan het me echt niet voorstellen.. ik weet dat Douglas z'n tekortkomingen heeft en zich nog niet op internationaal niveau bewezen heeft maar Heitinga vind ik persoonlijk echt drie keer niks.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heitinga is nog altijd beter dan Douglas.
Heerlijke opstelling alleen Fer moet op de plaats van Strootman en Narsingh speelt bij PSV ook niet altijd. Misschien beter om daar tegen de Turken Kuyt neer te zetten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
De helft van het team heeft als beste tegenstander Ajax gehadquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een frustratie........Ik kan me nog herinneren dat hij bij Heerenveen teruggezet werd naar de tweede om zijn basistechniek op te poetsen. Die gast had slechts één beweging en dat hadden tegenstanders snel door gelukkig.....quote:Ugur Yildirim is vrijdag niet voor het Nederlands elftal, maar voor Turkije. De voormalig Nederlands international met Turkse ouders, die één keer in actie kwam voor Oranje, hoopt namelijk dat het Turkse elftal met 3-0 zal winnen. Dat vertelde hij tegen De Telegraaf.
Hier volstaat gewoon een simpel 'nee'. Douglas is geen of nog geen topper, maar hij is duidelijk veel beter dan Heitinga.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heitinga is nog altijd beter dan Douglas.
Xavi en Iniesta zijn ook zo fysiek. Een voetballer wint het altijd van een fysieke speler.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:55 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Vreemd dat Fer niet speelt maar wel Clasie (als ik de telegraaf moet geloven). Clasie is namelijk een speler die in fysiek opzicht erg beperkt is. Hij mist duelkracht en is tevens erg klein zodat je niets aan hem hebt bij hoge ballen.
Was natuurlijk te verwachten.quote:
Xavi en Iniesta zijn inderdaad in staat hun gebrekkige fysiek te compenseren door techniek en spelinzicht. Clasie is echter een veel minder goede voetballer en compenseert zijn gebrekkige fysiek dan ook niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta zijn ook zo fysiek. Een voetballer wint het altijd van een fysieke speler.
Meer dan je denkt. Daarbij is zijn fysiek niet zo gebrekkig. Klein is 'ie zeker, maar slap allesbehalve.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta zijn inderdaad in staat hun gebrekkige fysiek te compenseren door techniek en spelinzicht. Clasie is echter een veel minder goede voetballer en compenseert zijn gebrekkige fysiek dan ook niet.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta zijn inderdaad in staat hun gebrekkige fysiek te compenseren door techniek en spelinzicht. Clasie is echter een veel minder goede voetballer en compenseert zijn gebrekkige fysiek dan ook niet.
quote:Van Persie: 'Is Clasie nog maar 21?'
In een uitgebreid interview met OnsOranje.nl ging Robin van Persie ook in op de talenten die Louis van Gaal bij het Nederlands elftal heeft gehaald. Van Persie gaf aan te genieten van de jonge aanwinst. "Op basis van wat ik zie, doen ze het goed. Clasie ook. Is hij nog maar 21? Hij is fel, goed aan de bal, heeft visie vooruit, durft in te spelen. Maar de andere jongens zijn ook goed. Ze lijken wel jonger volwassen. Ik was echt nog een kind toen ik 18,19, 20 was. Zij zijn iets professioneler. Ze zien er goed stabiel uit, die boys."
Haha, draai het idd maar om. 0-3.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:49 schreef Nober het volgende:
Krul
Janmaat, Heitinga, Bruno, Willems
Clasie, Strootman
Sneijder
Narsingh, Van Persie, Robben
En ik voorspelde een overwinning?
En verslagenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:31 schreef byah het volgende:
[..]
De helft van het team heeft als beste tegenstander Ajax gehad
Retorische vraag lijkt me.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:02 schreef Grifte het volgende:
Goede opstelling, benieuwd wat de Feijenoorders kunnen brengen.
Inderdaad, die Heitinga moet eruit. Beter zet je De Vrij daar neer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:35 schreef TLC het volgende:
Stel je voor op het WK met achterin
Messi en co kunnen zo doorlopen naar het doel![]()
![]()
![]()
Huntelaar's profielschets past niet bij het voetbal wat Van Gaal wilt spelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef Ayreon84 het volgende:
Huntelaar zou toch van Gaals eerste spits worden? Nu staat ie er weer naast, lekker consistent beleid.
Clasie is heel erg balvast hoor, die komt aan de bal niet in een fysiek duel terecht. Zijn handelingssnelheid ligt alleen nog iets te laag maar volgens mij speelt geen enkel kwalificatie land met volle druk dus dat is nu nog geen probleem. Dat komt misschien nog wel, anders hebben we Anitaquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Dat WK halen we toch niet joh.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:35 schreef TLC het volgende:
Stel je voor op het WK met achterin
Messi en co kunnen zo doorlopen naar het doel![]()
![]()
![]()
Ben jij voor Ajax?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:29 schreef JC14 het volgende:
Lachwekkende zooi dit Nederlands elftal. Ik mag hopen voor Van Gaal dat dit gewoon prikkelen is naar een Anita, Van der Wiel, Elia en Van der Vaart, anders zit het wel héél fout bij Van Gaal.
Laat johquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben jij voor Ajax?
Echt grappig al die reacties van ajacieden omdat er niemand van hun club erin staat
Allemaal negatief.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De keuze voor Krul, strootman en Narsingh snap ik niet, dat zou, zeker in deze wedstrijd Stekelenburg, Fer en Huntelaar moeten zijn...
Misschien omdat Krul al minimaal een jaar beter keept?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De keuze voor Krul, strootman en Narsingh snap ik niet, dat zou, zeker in deze wedstrijd Stekelenburg, Fer en Huntelaar moeten zijn...
Welnee... Je kan hooguit zeggen dat Krul zich in de laatste jaren beter ontwikkelt heeft, maar Stekelenburg doet het prima bij AS Roma en heeft in het NL altijd goed gespeelt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien omdat Krul al minimaal een jaar beter keept?
Doet Stekelenburg het prima in Italië? Huh?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Welnee... Je kan hooguit zeggen dat Krul zich in de laatste jaren beter ontwikkelt heeft, maar Stekelenburg doet het prima bij AS Roma en heeft in het NL altijd goed gespeelt.
Ik zou Krul wel boven Vorm verkiezen, maar stekelenburg staat daar toch echt wel boven...
Daar was ie niet de enige in, maar een Heitinga, Martins Indi, Willems, Sneijder of Robben spelen toch ook gewoon. Moet je je nummer 1 keeper dan maar passeren omdat hij een wedstrijdje minder speelde?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:05 schreef Caland het volgende:
Stekelenburg maakte twee onvoorstelbare blunders in Van Gaal's debuutoptreden.
Een wedstrijdje? Hij keept al heel lang matig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daar was ie niet de enige in, maar een Heitinga, Martins Indi, Willems, Sneijder of Robben spelen toch ook gewoon. Moet je je nummer 1 keeper dan maar passeren omdat hij een wedstrijdje minder speelde?
Welnee man, hij heeft afgelopen seizoen maar 29 wedstrijden gekeept voor Roma door een blessure, dus heel lang is overdreven. Daarbij staat hij er gewoon dit seizoen onder Zeman...quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een wedstrijdje? Hij keept al heel lang matig.
V Persie de vrijheid geven... Bij Man UTD staat ie ook niet in de spits (bij arsenal ook niet btw)quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
misschien een kromme zin. zal het even beter uitleggen:
Wie is er een betere optie dan Narsingh? Louis wil met echte flankspelers spelen.
Bij United is ie gewoon diepste spits hoor?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
V Persie de vrijheid geven... Bij Man UTD staat ie ook niet in de spits (bij arsenal ook niet btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |