quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat kijken er trouwens ontzettend veel vrouwen ontzettend verlekkerd naar me nu ik in pak loop
Er zijn dan ook ontzettend veel vrouwen die een zwak hebben voor mannen in pak.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat kijken er trouwens ontzettend veel vrouwen ontzettend verlekkerd naar me nu ik in pak loop
quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, een kijk-eens-hoe-lekker-ik-ben-post.
Suit upquote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Foto?quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Drommeldaris het volgende:
WHAHAHAquote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Typische Kevin Smith film wel weer, maar toch.
Elizabeth Banks (de hoofdrolspeelster) kan er best knap uit zien nog.
Ik vind het wel wat minder hoorquote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef xFriendx het volgende:
Ben blij dat ik geen pak meer aan hoef.
Ghehequote:Op maandag 3 september 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik al.
Van jou valt me dit tegen, je luistert zelf ook naar old school rap
Hehehe.quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHA
Kijk de filmcover op IMDB dan![]()
http://www.imdb.com/title/tt1007028/
Ik mag het zelf bepalen. Tegenwoordig maar gemiddeld 1 dag in de weekquote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef xFriendx het volgende:
Ben blij dat ik geen pak meer aan hoef.
Now I'm a sad puppyquote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Pac vind ik gewoon niks, sorry
Ghehequote:
Ik mag uiteraard wel een pak aan, maar doe het nooit, zelfs overhemd niet. Vind het gewoon niet bij mij passen. Al ging het dragen tijdlang bij een andere baan op zich prima af, maar toch....niet mijn ding.quote:Op maandag 3 september 2012 19:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik mag het zelf bepalen. Tegenwoordig maar gemiddeld 1 dag in de week
Als je een pak zes maanden niet stoomt, je overhemd niet strijkt en half uit je broek laat hangen, oogt dat best slordig.quote:Op maandag 3 september 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind een pak eigenlijk maar mwah. Ik hou om de een of andere vage manier wel een beetje van slordig uiterlijk
Jammer ..quote:Op maandag 3 september 2012 19:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik mag uiteraard wel een pak aan, maar doe het nooit, zelfs overhemd niet. Vind het gewoon niet bij mij passen. Al ging het dragen tijdlang bij een andere baan op zich prima af, maar toch....niet mijn ding.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een pak zes maanden niet stoomt, je overhemd niet strijkt en half uit je broek laat hangen, oogt dat best slordig.
Ik vind mezelf lekkerder in normale klerenquote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, een kijk-eens-hoe-lekker-ik-ben-post.
Lieg nietquote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zijn dan ook ontzettend veel vrouwen die een zwak hebben voor mannen in pak.
Dat heeft niks met jou lekker/lelijkheid te maken
quote:
Misschien later als je live op de cam voor me hebt gesquatquote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Foto?![]()
Mooie man in pak,,, sjah kan het ze niet kwalijk nemen
quote:Op maandag 3 september 2012 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Dit blijf ik een fucking geniaal nummer vinden:
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind mezelf lekkerder in normale kleren
[..]
Lieg niet
[..]
[..]
Misschien later als je live op de cam voor me hebt gesquat
Misschien bedoel ik meer nonchalant, gewoon een shirt en een broek, lekker simpel.quote:Op maandag 3 september 2012 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een pak zes maanden niet stoomt, je overhemd niet strijkt en half uit je broek laat hangen, oogt dat best slordig.
Heb er nog wel 1 van een hele tijd terug, maar die heb ik dus vrijwel nooit aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon naakt.quote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien bedoel ik meer nonchalant, gewoon een shirt en een broek, lekker simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |