Toch niet alles!!quote:Op maandag 3 september 2012 19:06 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij zei toch dat ik alles mocht
Wowquote:Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wegspoelende auto's. Ja, die waren er![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen is oke gelukkig. Huis is niks mee, en ik hoef vandaag de deur niet meer uit.quote:Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Massive zeker! Met 60 kilo per bil
[..]
Maar de foto is wel mooi!
Iedereen in jouw omgeving veilig? En je huisje nog heel?
Ik zit hoog en droog in mijn flatje, maak je geen zorgenquote:
Mooi!!quote:Op maandag 3 september 2012 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit hoog en droog in mijn flatje, maak je geen zorgen
alleen mogen de zusterpakjes wel wat korter.quote:Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef Joysa het volgende:
Evie ik ben het helemaal met je eens omtrent zorg
Jij hebt het zeker ook al eens goed van dichtbij bekeken?quote:Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef Joysa het volgende:
Evie ik ben het helemaal met je eens omtrent zorg
Niet bij alle zusters... en dokterspakjes? Hoe sta je daar tegenover?quote:Op maandag 3 september 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen mogen de zusterpakjes wel wat korter.
Stelletje zorgmutsenquote:Op maandag 3 september 2012 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker ook al eens goed van dichtbij bekeken?![]()
Jeej we zijn beide heel slim
Aber natürlichquote:Op maandag 3 september 2012 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker ook al eens goed van dichtbij bekeken?![]()
Jeej we zijn beide heel slim
Geldt alleen voor zusters, die geen ontheffing hebben gekregen op basis van een bepaalde assessmentquote:Op maandag 3 september 2012 19:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet bij alle zusters... en dokterspakjes? Hoe sta je daar tegenover?
Ik vind het juist wel grappigquote:Op maandag 3 september 2012 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Vind je het eng? Dan mag je wel schuilen in mijn boezem hoor
jij noemt jezelf oud blijkbaar. Of moet ik je even herinneren aan je opmerking in DM?quote:Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch niet alles!!
En noem je mij nou gewoon oud?
nee duh. alleen bij de lekkere.quote:Op maandag 3 september 2012 19:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet bij alle zusters... en dokterspakjes? Hoe sta je daar tegenover?
Jij altijdquote:Op maandag 3 september 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappigMag ik nu nog wel schuilen in je boezem?
DM's mag je niet openbaar makenquote:Op maandag 3 september 2012 19:23 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij noemt jezelf oud blijkbaar. Of moet ik je even herinneren aan je opmerking in DM?
Ze was te aardig om je af te wijzen en probeert het nu af te laten sterven door je te negeren.quote:Op maandag 3 september 2012 19:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wie kan mij vertellen wat voor vrouwenlogica hierachter zit:
Meid die ik beetje kende van school kwam ik tegen tijdens uitgaan, leuk mee zitten praten, daarna doorgegaan, soms weer gezien in de club, dan even hoi gezegd, even later stond ik naast haar en gebaarde een vriend dat ik met haar moest dansen omdat ze duidelijk aandacht van mij wou. Ik ben een complete schijterd als het gaat om vrouwen versieren op uitgaanslocaties, dus ik deed er niets mee, terwijl ik haar wel echt enorm leuk vind.
Nou had ik haar een paar keer aangesproken op Facebook (heb haar nr niet), die berichten heeft ze gezien volgens Fb, maar ik wordt gewoon compleet genegeerd. Nou zag ik haar vandaag op school, tenminste, ze zag mij, en riep van een afstand 'heyyy' (maar zij was onderweg naar een les dus meer kwam er niet van). Maar ik zag haar dus niet, dus als ze mij echt wou negeren en niets van mij moest dan had ze mij ook niet begroet neem ik aan.
Ik snap het ook totaal niet, want zij is echt zo'n leuke enthousiaste blije gezellige meid en niet zo'n arrogante bitch.
Dus, zit hier enige vrouwenlogica achter?
Wilt ze alleen maar contact in het echt, of moet ze toch gewoon echt niets van me, of zit ze een spelletje te spelen ofzo?
Ik snap gewoon niet hoe je het ene moment duidelijk met iemand zit te flirten en de volgende dag iemand straal negeert en vervolgens wel weer iemand met een grote glimlach begroeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |