Is het een grote groep? Al vriendjes gemaakt?quote:Op maandag 3 september 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik heb allemaal toespraken gehoord en vage spelletjes gedaan met mensen die ik niet ken.
Maar op zich ging het wel, ik ken al ongeveer 14 namen.
Waarom quote je mij dan, aap?quote:
Evie, je scoort punten bij mij vandaag.quote:Op maandag 3 september 2012 20:23 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Whehehe trololololol lololol lolololzucht
Ze vindt me onvolwassenquote:Op maandag 3 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie, je scoort punten bij mij vandaag.
Was toch wel duidelijk genoeg, prutserquote:Op maandag 3 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een grote groep? Al vriendjes gemaakt?
[..]
Waarom quote je mij dan, aap?
Ja 160 mensen ofzoquote:Op maandag 3 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een grote groep? Al vriendjes gemaakt?
* Denkt maar om de een of andere reden heb ik tóch een piepstemmetje in mijn hoofd. Flauw nou hequote:Op maandag 3 september 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hallloooow (denk hierbij een zware mannenstem)
Je moest eens wetenquote:Op maandag 3 september 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Denkt maar om de een of andere reden heb ik tóch een piepstemmetje in mijn hoofd. Flauw nou he
flauw...quote:
Wel altijd fijnquote:Op maandag 3 september 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja 160 mensen ofzo
En ik heb wel met een paar gesproken die me wel aardig lijken. Maar dat kun je nog niet echt weten na een middagje.
Ik denk dan altijd aan zo'n overslaande stem zoals puberjongens die hebben als ze net de baard in de keel hebbenquote:Op maandag 3 september 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Denkt maar om de een of andere reden heb ik tóch een piepstemmetje in mijn hoofd. Flauw nou he
niet fokken met MIJN stemquote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan zo'n overslaande stem zoals puberjongens die hebben als ze net de baard in de keel hebben
Ik heb een kutstem. Als ik hem te intensief gebruik doet het pijnquote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan zo'n overslaande stem zoals puberjongens die hebben als ze net de baard in de keel hebben
Heb je wel eens je eigen stem gehoord? Das raar man!quote:Op maandag 3 september 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb een kutstem. Als ik hem te intensief gebruik doet het pijn
Maar in ieder geval contacten maken enzo. Dat ging vorig jaar toch een beetje mis?quote:Op maandag 3 september 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja 160 mensen ofzo
En ik heb wel met een paar gesproken die me wel aardig lijken. Maar dat kun je nog niet echt weten na een middagje.
Ja. Dat is nog ergerquote:Op maandag 3 september 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je wel eens je eigen stem gehoord? Das raar man!
Oh dat niet hoor. Pas na anderhalve maand verneukte ik hetquote:Op maandag 3 september 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar in ieder geval contacten maken enzo. Dat ging vorig jaar toch een beetje mis?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |