quote:Op maandag 3 september 2012 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moet het nog helemaal lezen. Maar het eerste waar hij op reageert is jouw vraag_!
Jup politicus noemt men dat ook welquote:Op maandag 3 september 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
Sowieso wat een demagoogEcht zo veel nietszeggende antwoorden
En ik lees weer verder.
Wat een sukkel trouwens dat hij Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Daadkracht als de drie kernwoorden noemt en ook in die volgordequote:
Ach, hij reageert er sportief opquote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat een sukkel trouwens dat hij Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Daadkracht als de drie kernwoorden noemt en ook in die volgorde
Geldt alleen voor zware grefo's, omdat die volgens mij geloven dat er maar een beperkt aantal plekken in de hemel is, maar dat zou ik na moeten zoeken.quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Evie het volgende:
Nice Volgens mij raak je van een verkrachting eerder zwanger dan dat je als christen in de hemel komtWORD!!
Wat was het uberstuk?quote:Op maandag 3 september 2012 19:59 schreef Evie het volgende:
[..]dan kom je je uberstuk nog wel tegen
Ook het Journaal aan?quote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
partij van de dieren nu indirect under atack door de universiteit van Wageningen
Doe maar linkenquote:Op maandag 3 september 2012 20:16 schreef Evie het volgende:
scroll omhoog in dit topiciets over de leeftijdsgrens van 16
Nee, maar gelukkig wel thuis.quote:Op maandag 3 september 2012 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog beter, maar dat mag weer niet in het openbaar.
Ben je op komen dagen?quote:Op maandag 3 september 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig wel thuis.
Ben je vandaag trouwens met je opleiding begonnen?
Ja, ik heb allemaal toespraken gehoord en vage spelletjes gedaan met mensen die ik niet ken.quote:Op maandag 3 september 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig wel thuis.
Ben je vandaag trouwens met je opleiding begonnen?
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef YazooW het volgende:
Tieners hebben te maken met tal van beslissingen die worden genomen in Den Haag, aan de andere kant hebben ze hier helemaal niks over te zeggen omdat ze nog niet mogen stemmen.
Ze werken over het algemeen allemaal, dus is wetgeving over het minimumloon zeer interessant voor hun, maar helaas hebben ze hier niks over te zeggen.
Over een paar jaar gaan ze naar het hoger onderwijs, maar over zaken als bijvoorbeeld de langstudeerboete hebben ze niks te zeggen.
Zou het misschien een idee zijn om mensen vanaf hun 16e al stemrecht te geven?
quote:Op maandag 3 september 2012 18:43 schreef Kees_Verhoeven het volgende:
[..]
Goeie vraag!
Daar hebben we al vaak voorstellen voor gedaan. 16-jarigen mogen een biertje drinken dus waarom zou je ze niet laten stemmen.
Whehehe trololololol lololol lolololquote:Op maandag 3 september 2012 18:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ze pas geestelijk volwassen zijn op de leeftijd van 23 jaar. Omdat de leeftijdsgrens van 18 uit de middeleeuwen stamt en het schadelijk is voor het ontwikkelende brein van een 16 jarige om alcohol te consumeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |