abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 18:05:16 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_116352341

:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W

:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten! :7

*O* Oké tof, en nu? *O*
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date, kots je ex uit, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt ;).

SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn! ;)

:D Heel veel plezier :D

Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit verandert vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten! ;)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_116352359
:D whehehe echt wel :D Nu wat sneller dan?
dus
pi_116352473
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Ga het er verder ook niet meer over hebben want het verandert toch niets...

Ik ga eten... :W
Vroeger was je nog een positieve vent maar je verandert steeds meer in een zure ouwe lul die alleen maar kan klagen over zijn eigen falen. Valt me wel een beetje van je tegen. }:|
pi_116352615
Hmm, een sportpas gevonden onderweg op straat. Even bellen met de sportschool, je weet maar nooit of het toebehoort aan een sportieve chick B-) Helaas is de pas van iemand die al gestopt is. Dus als het al een chick was zit ze nu waarschijnlijk te schransen op de bank om een tonnetje te worden -O-
pi_116352759
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, een sportpas gevonden onderweg op straat. Even bellen met de sportschool, je weet maar nooit of het toebehoort aan een sportieve chick B-) Helaas is de pas van iemand die al gestopt is. Dus als het al een chick was zit ze nu waarschijnlijk te schransen op de bank om een tonnetje te worden -O-
:9~
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116352787
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Heb je mn sportpas joh? :P mmmm 180 kilo <3 schransend stilzittend op de stoel achter de pc :D
dus
pi_116352812
quote:
13s.gif Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vroeger was je nog een positieve vent maar je verandert steeds meer in een zure ouwe lul die alleen maar kan klagen over zijn eigen falen. Valt me wel een beetje van je tegen. }:|
Ja want positiviteit heeft me zoveel goeds gebracht ^O^

Ik sta nog op dezelfde plek als toen ik 16 was, behalve dat ik alleen maar slechte ervaringen rijker ben. En maar optimistisch blijven ^O^

Is het heel gek dat ik het er af en toe eens helemaal mee gehad heb? :')
pi_116352827
Ik zou gaan eten.... :{
pi_116352837
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Evie het volgende:

[..]

Heb je mn sportpas joh? :P mmmm 180 kilo <3 schransend stilzittend op de stoel achter de pc :D
Voorspelbaar :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116352876
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik sta nog op dezelfde plek als toen ik 16 was, behalve dat ik alleen maar slechte ervaringen rijker ben. En maar optimistisch blijven ^O^

Vraag Firefly om advies

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116352989
quote:
13s.gif Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Positivisme is goed :)
pi_116353006
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Vraag Firefly om advies

SPOILER
d66-stemmers zijn, net als vvd-stemmers, niet serieus te nemen. :P
pi_116353016
quote:

[..]

En met negativiteit ga je je leven wel een heel stuk beter maken :')

Hoe dat met jouw ervaringen zit heb ik wel wat van gelezen, maar ook al heb je elke week een slechte ervaring, het is gewoon niet leuk om steeds te moeten lezen dat iemand in de slachtofferrol kruipt terwijl andere mensen oprecht geïnteresseerd zijn of je hier en daar tips willen geven.

Houd je slechte ervaring dan lekker voor je als je hier alleen maar komt klagen en verder niets van anderen aan wilt nemen.
pi_116353033
Vanaf 16e...ehm, nog meer bier kunnen drinken, scooter/auto tuffen, geneukt, eigen stek, leuk werk, volwassen volgens de wet, vind het wel prima :P
pi_116353047
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Vraag Firefly om advies

SPOILER
Firefly om advies vragen is altijd een slecht idee. Maar je moet zeker op je houding blijven letten. Doe je positief dan voel je je ook beter. En het is altijd jammer om te zien als iemand (heel erg) verbitterd raakt ;(
pi_116353098
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef xFriendx het volgende:
Vanaf 16e...ehm, nog meer bier kunnen drinken, scooter/auto tuffen, geneukt, eigen stek, leuk werk, volwassen volgens de wet, vind het wel prima :P
Al mijn leuke verhalen zijn gebaseerd op drank :D :')
  maandag 3 september 2012 @ 18:24:45 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116353101
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hebt mijn rug, bra. :*

Ze is niet heet?
Dat valt wel mee, maar je houdt er een rode lul aan over omdat ze 16 kilo lippenstick op heeft.
Je had dat rietje moeten zien, of wacht dat kan sjek feestboek voor verdere informatie.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_116353118
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 18:22 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja want van een uitkering en sociale huurwoningen zijn zeker nog niet genoeg? :')
pi_116353134
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Voorspelbaar :')

SPOILER
Zeker :')
SPOILER
Omg ik heb een cd gekregen in de brievenbus en het is om van te huilen wtf is dit?! ??!!!????
HELP HELP HELP
dus
  maandag 3 september 2012 @ 18:25:50 #20
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_116353150
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 18:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, maar je houdt er een rode lul aan over omdat ze 16 kilo lippenstick op heeft.
Je had dat rietje moeten zien, of wacht dat kan sjek feestboek voor verdere informatie.
_O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_116353171
quote:

[..]

Ik wil niet zeggen dat mensen die op SP, PVV, SOPN of de AeuP stemmen per definitie niet serieus neem maar vaak heb ik er toch wel moeite mee :')
pi_116353181
quote:

[..]

Sommige zou ik serieus wel willen nemen, maar alleen op een naaimanier ;)
dus
  maandag 3 september 2012 @ 18:26:52 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116353193
quote:

[..]

Nee is niet raar. Op den duur word je dat ook wel zat lijkt me. En realisme is soms beter dan optimisme.. maar ja je kan het ze ook niet kwalijk nemen dat ze proberen je positiviteit te behouden :P ook al verwoorden ze het hier een beetje stom/onnodig fel naar mijn mening.
we dan
  maandag 3 september 2012 @ 18:27:34 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116353216
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:26 schreef Evie het volgende:

[..]

Sommige zou ik serieus wel willen nemen, maar alleen op een naaimanier ;)
i know right ;) it's okey baby :9
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')