Vroeger was je nog een positieve vent maar je verandert steeds meer in een zure ouwe lul die alleen maar kan klagen over zijn eigen falen. Valt me wel een beetje van je tegen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Ga het er verder ook niet meer over hebben want het verandert toch niets...
Ik ga eten...
quote:Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, een sportpas gevonden onderweg op straat. Even bellen met de sportschool, je weet maar nooit of het toebehoort aan een sportieve chickHelaas is de pas van iemand die al gestopt is. Dus als het al een chick was zit ze nu waarschijnlijk te schransen op de bank om een tonnetje te worden
Heb je mn sportpas joh?quote:Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, een sportpas gevonden onderweg op straat. Even bellen met de sportschool, je weet maar nooit of het toebehoort aan een sportieve chickHelaas is de pas van iemand die al gestopt is. Dus als het al een chick was zit ze nu waarschijnlijk te schransen op de bank om een tonnetje te worden
Ja want positiviteit heeft me zoveel goeds gebrachtquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vroeger was je nog een positieve vent maar je verandert steeds meer in een zure ouwe lul die alleen maar kan klagen over zijn eigen falen. Valt me wel een beetje van je tegen.
Voorspelbaarquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je mn sportpas joh?mmmm 180 kilo <3 schransend stilzittend op de stoel achter de pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag Firefly om adviesquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want positiviteit heeft me zoveel goeds gebracht![]()
Ik sta nog op dezelfde plek als toen ik 16 was, behalve dat ik alleen maar slechte ervaringen rijker ben. En maar optimistisch blijven![]()
Is het heel gek dat ik het er af en toe eens helemaal mee gehad heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad zeg. Positivisme is goedquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vroeger was je nog een positieve vent maar je verandert steeds meer in een zure ouwe lul die alleen maar kan klagen over zijn eigen falen. Valt me wel een beetje van je tegen.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om adviesd66-stemmers zijn, net als vvd-stemmers, niet serieus te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En met negativiteit ga je je leven wel een heel stuk beter makenquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sta nog op dezelfde plek als toen ik 16 was, behalve dat ik alleen maar slechte ervaringen rijker ben. En maar optimistisch blijven![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om adviesFirefly om advies vragen is altijd een slecht idee. Maar je moet zeker op je houding blijven letten. Doe je positief dan voel je je ook beter. En het is altijd jammer om te zien als iemand (heel erg) verbitterd raaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al mijn leuke verhalen zijn gebaseerd op drankquote:Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef xFriendx het volgende:
Vanaf 16e...ehm, nog meer bier kunnen drinken, scooter/auto tuffen, geneukt, eigen stek, leuk werk, volwassen volgens de wet, vind het wel prima
Dat valt wel mee, maar je houdt er een rode lul aan over omdat ze 16 kilo lippenstick op heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn rug, bra.
Ze is niet heet?
Ja want van een uitkering en sociale huurwoningen zijn zeker nog niet genoeg?quote:Op maandag 3 september 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
d66-stemmers zijn, net als vvd-stemmers, niet serieus te nemen.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voorspelbaar
ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg ik heb een cd gekregen in de brievenbus en het is om van te huilen wtf is dit?! ??!!!????
HELP HELP HELPdus
quote:Op maandag 3 september 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar je houdt er een rode lul aan over omdat ze 16 kilo lippenstick op heeft.
Je had dat rietje moeten zien, of wacht dat kan sjek feestboek voor verdere informatie.
Ik wil niet zeggen dat mensen die op SP, PVV, SOPN of de AeuP stemmen per definitie niet serieus neem maar vaak heb ik er toch wel moeite meequote:Op maandag 3 september 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Sommige zou ik serieus wel willen nemen, maar alleen op een naaimanierquote:Op maandag 3 september 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee is niet raar. Op den duur word je dat ook wel zat lijkt me. En realisme is soms beter dan optimisme.. maar ja je kan het ze ook niet kwalijk nemen dat ze proberen je positiviteit te behoudenquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
i know rightquote:Op maandag 3 september 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Sommige zou ik serieus wel willen nemen, maar alleen op een naaimanier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |