Wij wel, maar denk dat hier minstens 25 man bij elkaar gaan finishen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:42 schreef the_critic het volgende:
[..]
niet stijl, maar wel 40km oplopend.. Dus dan voel je dat vanzelf wel..
Terpstra 1 van de 1e dagen volgens mij.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben Terpstra, Dekker en Boom al een keer meegezeten in een ontsnapping?
25?! ik denk dat gewoon Bertje en Purito samen eindigen, en de rest weer flink erachter. (misschien wel wat man ervoor omdat een kopgroep wegblijft, maar zeker geen 25 man bij elkaar)quote:Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij wel, maar denk dat hier minstens 25 man bij elkaar gaan finishen.
Heb je de stijgingspercentages al gezien?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:45 schreef the_critic het volgende:
[..]
25?! ik denk dat gewoon Bertje en Purito samen eindigen, en de rest weer flink erachter. (misschien wel wat man ervoor omdat een kopgroep wegblijft, maar zeker geen 25 man bij elkaar)
Maar we spreken elkaar vanavond welWe gaan het zien
Jup terpstra in begin, maar liet zich uitzakken omdat hij toen nog op 6sec in klassement stond en de kopgroep niet de vrijheid kreeg (ivm kans boni seconden). Nadat hij teruggezakt was, kon de rest van groep toch leuke voorsprong rijden (maar in finale alsnog teruggepakt)quote:Op woensdag 5 september 2012 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Terpstra 1 van de 1e dagen volgens mij.
Het is 3% he? Het is meer zaak dat je uit de wind zit dan dat je je klimspieren moet aanspreken. Denk dat bertje er ook weinig voor voelt om 17 km te gaan knechten voor J-Rodquote:Op woensdag 5 september 2012 11:45 schreef the_critic het volgende:
[..]
25?! ik denk dat gewoon Bertje en Purito samen eindigen, en de rest weer flink erachter. (misschien wel wat man ervoor omdat een kopgroep wegblijft, maar zeker geen 25 man bij elkaar)
Nah niet met zijn 2-en, ik denk dat de rest van de top 10 zeker in het spoor moet kunnen blijven. Misschien dat ze tijdelijk wegrijden op dat steile stukje maar daarna vlakt het weer af en heeft het voor hen 2-en weinig zin om met zijn tweeen de rest op achterstand te rijden...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:45 schreef the_critic het volgende:
[..]
Het steile stukje is ook nog geen 8%. In de klim van maandag was dat een recuperatiestrook geweestquote:Op woensdag 5 september 2012 11:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah niet met zijn 2-en, ik denk dat de rest van de top 10 zeker in het spoor moet kunnen blijven. Misschien dat ze tijdelijk wegrijden op dat steile stukje maar daarna vlakt het weer af en heeft het voor hen 2-en weinig zin om met zijn tweeen de rest op achterstand te rijden...
We zullen wel zien.. Ik gok dat de afstand doorslag geeft, de rest hier de stijgingsgraad... we gaan het meemaken...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heb je de stijgingspercentages al gezien?
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef Steven184 het volgende:
Met genoeg wind kan het trouwens nog een verraderlijke klim worden..
quote:Weather: warming up as temperatures reach 26°C (78°F) with a light tailwind for most of the day.
Misschien dat Bertje daar nog eens een poging waagt, en dat de rest even moet passen cq gewoon op eigen tempo verder rijdt...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het steile stukje is ook nog geen 8%. In de klim van maandag was dat een recuperatiestrook geweest
twitter:ItsCycling twitterde op woensdag 05-09-2012 om 13:54:29#Vuelta2012 Contador is trying it the hard way. He's in a break of 40 riders, 40 seconds gap to Rodriguezs (KAT). Contador virtual leader! reageer retweet
Alweer samen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:ItsCycling twitterde op woensdag 05-09-2012 om 13:54:29#Vuelta2012 Contador is trying it the hard way. He's in a break of 40 riders, 40 seconds gap to Rodriguezs (KAT). Contador virtual leader! reageer retweet
Ik denk wel dat dit de manier is om Rodriguez kapot te rijden. In de aankomst op Valdezcarray (met waaiers) was Contador ook duidelijk de betere.quote:
Deed hij mee dan?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
koploper(s) - 11 renners
72 Astarloza (SPA, EUS) +1:10:15
42 Ballan (ITA, BMC) +1:33:50
15 Mondory (FRA, ALM) +2:02:18
65 Duque (COL, COF) +2:03:54
214 Ligthart (NED, VCD) +2:07:23
162 Boom (NED, RAB) +2:09:30
207 Pires (POR, STB) +2:10:25
27 Ramírez (SPA, ACG) +2:11:16
148 Terpstra (NED, OPQ) +2:11:25
3 Erviti (SPA, MOV) +2:31:03
184 Pate (VS, SKY) +2:32:21
Peloton op 2m38s
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben Terpstra, Dekker en Boom al een keer meegezeten in een ontsnapping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |