Zo klopt die inderdaad wat beter, want hij heeft toch wel laten zien dat hij in de Ardennen klassiekers toch vrij goed uit de voeten kan. Al moet hij dan wel topfit zijn natuurlijk. Dat hij dat opeens niet meer zou kunnen, zou inderdaad onverklaarbaar zijn (buiten de voorbereiding dan).quote:
Hesjedal is 'Mister Nobody'?quote:„Ik ben heel kalm”, benadrukte de Spanjaard, die 5 dagen voor de finish in Madrid een voorsprong van 28 seconden op zijn landgenoot Contador verdedigt. „Maar als ik eerlijk ben, dan denk ik dat Contador zondag als winnaar wordt uitgeroepen.” „Tweede eindigen achter Contador is niet hetzelfde als achter 'Mister Nobody' finishen”, zei Rodriguez. „Ook dat zou een goede prestatie zijn.”
Is hij de Spaanse Johan Derksen?quote:
Dat is niet rullevant in deze discussie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is hij de Spaanse Johan Derksen?
In het Engels is het net iets genuanceerder:quote:
quote:“I’m taking it day by day,” Rodriguez said, “my tactic is not to think about tomorrow. To be perfectly honest, if I seem so calm about what I’m doing it’s because I keep on expecting Contador to beat me. Finishing second behind Contador isn’t like finishing a race behind Johnny Nobody, it’s a great achievement.”
Cataldo reed toch nog 12 km/uur gemiddeld in de laatste 2 kilometers dusquote:Cuitu Negru (2 KM banner→FINISH). Rodriguez: 8 min 38 sec. Contador: 8 min 40 sec. ... Cataldo (stage winner): 9 min 56 sec.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Riis en Lefevere hebben na dat interview ongetwijfeld al laten checken of die Nobody nog een lopend contract heeft.
Denk dat Leo van Vliet 'm ook wel in de gaten zal houden. Misschien heeft ie wel Nederlandse roots.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Riis en Lefevere hebben na dat interview ongetwijfeld al laten checken of die Nobody nog een lopend contract heeft.
Jij hebt nog met hem gekoerst zie ik in je sigquote:
Ontsnapping en gok weinig actie in het klassement.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoe is de etappe van vandaag? Spannend of een massasprint?
Dan is de laatste 2km spannendquote:Op woensdag 5 september 2012 11:37 schreef the_critic het volgende:
Aankomst bergop.. dus zal wel weer Contador zijn die aanvalt, en aanvalt, en aanvalt... en Rodriquez die wint![]()
En spannend of massasprint... ik snap het niet?! Massasprint is niet spannend?
Mwa, het is zo niet steil.. Ik kan me haast niet voorstellen dat contador het hier gaat proberen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:37 schreef the_critic het volgende:
Aankomst bergop.. dus zal wel weer Contador zijn die aanvalt, en aanvalt, en aanvalt... en Rodriquez die wint![]()
En spannend of massasprint... ik snap het niet?! Massasprint is niet spannend?
niet stijl, maar wel 40km oplopend.. Dus dan voel je dat vanzelf wel..quote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, het is zo niet steil.. Ik kan me haast niet voorstellen dat contador het hier gaat proberen.
Maar hij heeft me al eerder verrast deze Vuelta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |