Ja hoor, lekker nuttig hoor. Contador moet sowieso dat gas opentrekken op die slotklim, dus waarom zou je in godesnaam mee gaan rijden om Contador in een zetel te helpen?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:10 schreef Sasman het volgende:
Die andere nichten mogen Bertjeuh ook wel wat helpen. Denken ze anders te kunnen gaan winnen.
Beetje geld schuiven...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker nuttig hoor. Contador moet sowieso dat gas opentrekken op die slotklim, dus waarom zou je in godesnaam mee gaan rijden om Contador in een zetel te helpen?
Echt héquote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Idd.Haten op het gebruiken van Contador, maar wel fan zijn van Christopher 'bloedziekte' Froome, some people.
Moeten toch wat 'knechten' te koop zijn in dat groepje Contador lijkt mij, valt mij tegen dat er nog niemand mee op kop rijdt...
Ok Steven-ik-zou-graag-mod-zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Steven184 het volgende:
KnutdeIJsbeer en Syntix: elke keer als jullie de neiging hebben op elkaar te reageren, een tip:
DOE HET NIET!
Je kan ook gewoon niets doen en alsnog lossen. Door te helpen krijg je (heel misschien) ooit nog eens iets terug van Contador.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker nuttig hoor. Contador moet sowieso dat gas opentrekken op die slotklim, dus waarom zou je in godesnaam mee gaan rijden om Contador in een zetel te helpen?
ok!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Steven184 het volgende:
KnutdeIJsbeer en Syntix: elke keer als jullie de neiging hebben op elkaar te reageren, een tip:
DOE HET NIET!
Nog iets beters, neem een ABO en negeer elkaarquote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Steven184 het volgende:
DOE HET NIET!
Saxo heeft een punch gedaan. Bertjueh met 1 knecht voorop 1 minuut heeft Bertjueh voor en Rodriguez en Valverde zitten in dat achtervolgend groepje en daarachter op 2 minuten zitten Froome en Gesink.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Volgens Gio Lippens zit Rojas in de kopgroep.
3 man van Saxo in de aanval in de afdaling van de op 2 na laatste klim --> Groep vooruit. Op de 1 na laatste klim ging Contador er achteraan en Valverde en Rodriguez konden niet mee. In de afdaling van die klim de voorsprong uitgebreid en nu rijdt Contador dus 1.10 voor op Rodriguez.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vertel even, want ik heb het ook gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |