SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weinig, daarom.
Ze kunnen hier gewoon fucking consoles in hun gevangenishok zetten, zo'n joch moet je ergens in Moskou opsluiten
quote:Op maandag 3 september 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Die straf valt me alles mee, best pittig zelfs. Normaliter is het zoiets van: "Oh, Jacob. Je bent er ook weer eens.Vanmiddag maken we een kleurplaat over hoe erg het is wat je gedaan hebt. Zet je er even onder dat het je spijt? Gaan we vanmiddag even blaadjes harken en patat eten. Wat zeg je? Ja, vanavond mag je weer naar huis. Nee hoor, vanmiddag was de enige dag. Ja, hoor, van mij mag je woensdag ook komen! Neem je je zusjes mee? Gezellig."
Dit inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit hoe je zou reageren als je die vader was, maar op dit moment denk ik maar aan één ding en dat is gerechtigheid, ofwel wraak.
Ik mag 't hopen. Dit soort mensen hebben een bepaalde combinatie van genen die je het liefst zo snel mogelijk wilt vernietigen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jup, zodra hij vrij is gaat hij hemelen denk ik..
Lekker zo latenquote:Op maandag 3 september 2012 17:14 schreef Thorb het volgende:
Ja want als je hem in Moskou opsluit zit dat draadje wat los zat in zijn hoofd weer goed
okequote:Op maandag 3 september 2012 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat draadje gaat nooit meer contact maken, want het heeft ook nooit contact gemaakt. Gewoon door de gehaktmolen dit soort mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:14 schreef Thorb het volgende:
Ja want als je hem in Moskou opsluit zit dat draadje wat los zat in zijn hoofd weer goed
schoenquote:
Lekker opsluiten en de sleutel wegflikkeren, zonde van het geld om die jongen te 'helpen'.quote:
7-7. Allebei.quote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef HulkHeld het volgende:
Iemand die een voorspelling wilt doen op de volgende wedstrijden: Schotland - Servie & Denemarken - Tsjechie
Servie wint met 1-2. Lastige wedstrijden wel. Denemarken zie ik thuis ook wel winnen trouwens.quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ahh 2x een gelijkspel dus:) thanks! x
Zit die keeper die scoorde in FUT? Vast nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke nice, maar dat was niet de keeper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |