Herkenbaarquote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier nog zo een hoor, ik heb ook niet veel schoenen. Eigenlijk te weinig, merk ik soms. Vooral nu de winter weer op komt zetten.
Ik heb 'm nu wel vaak genoeg gezien eigenlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind dat kindje met de kat op de schommel zo ontzettend tof.
Fixen we 'm wegquote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu wel vaak genoeg gezien eigenlijk.
Jij bent een man ... Hoewel, mijn vriend heeft heel veel schoenen. Veel meer dan ik. Beetje een soort fetish geloof ik.quote:
Lees jij altijd elk topic door vanaf waar je gebleven bent? Ik wel.quote:
Tenzij het meer dan 1 heel topic is.quote:Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Lees jij altijd elk topic door vanaf waar je gebleven bent? Ik wel.
Weet ik, maar ik heb te weinig schoenenquote:Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent een man ... Hoewel, mijn vriend heeft heel veel schoenen. Veel meer dan ik. Beetje een soort fetish geloof ik.
quote:
Die onderste zijn inderdaad mooier, maar die rooie vind ik ook gaaf. Zou er alleen niet op kunnen lopen. Zijn beide pumps geloof ik.quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
Die onderste wel, die daar boven (pumps toch?) lelijk.
Waarom?!quote:
Dat klopt, heb je deels gelijk in. Al zeg ik van mijzelf dat ik niet lelijk benquote:Op maandag 3 september 2012 15:02 schreef VanAdel het volgende:
Uggs staan alleen bijzonder mooie vrouwen, lelijke vrouwen worden nog lelijker met Uggs.
Hangt er ook vanaf wat je er bij aantrekt.quote:Op maandag 3 september 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
Ik vind Uggs niemand sieren eigenlijk, maar dat is mijn mening.
Hmmm. Ik ben vrij open minded, dus noem eens een voorbeeld waarbij Uggs wel staan.quote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf wat je er bij aantrekt.
Kijk, een zwarte legging, dan beige Uggs en een slobbertrui is inderdaad hélemaal niks.
ditquote:Op maandag 3 september 2012 15:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb ook Uggs![]()
Héérlijk voor in de winter
Ook. Maar het kindje doet me aan Twi denken.quote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel vindt dat katje met dat kindje op die schommel lief![]()
Ik dacht dat jij college had.quote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu wel vaak genoeg gezien eigenlijk.
Interesseerd me nietsquote:Op maandag 3 september 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet wel een hele goeie kledingstijl hebben wil dat mooi staan
Ik had al gepost dat ik anderhalf uur moet wachten tot de volgende.quote:Op maandag 3 september 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook. Maar het kindje doet me aan Twi denken.
[..]
Ik dacht dat jij college had.
Zwarte Uggs (zonder die rare bolletjes), een donkere spijkerbroek, en een getailleerd jasje met (nep) bond muts.quote:Op maandag 3 september 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ben vrij open minded, dus noem eens een voorbeeld waarbij Uggs wel staan.
Uggs, dan een dikke wollen trui net over de billen, oorwarmers in een afwijkende kleur, hotpants aan maar niet zichtbaar onder die wollen trui........supergeil.quote:Op maandag 3 september 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ben vrij open minded, dus noem eens een voorbeeld waarbij Uggs wel staan.
Ik lees niet alles.quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had al gepost dat ik anderhalf uur moet wachten tot de volgende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |