Met mate, maar ja. Ik ga niet opdringerig zitten doen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb jij tijdens de radiostilte iets van je laten horen?
Heb je haar ooit een bericht ofzo op facebook gestuurd?
Ene grapjas pakte me ooit ook op mn bek.. nadat hij 2 meter van de toiletten vandaan, de weg naar het toillet vroegquote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Truc die ik zelf altijd toepas is naar de vrouwenwc gaan en dan net doen alsof ik het niet door heb. Je hebt dat nog niet gedaan of je wordt al door een lekkere vrouw aangesproken, een minuut later ben je haar al aan het zoenen en 10 minuten later neem je haar al mee naar huis
Hij leeft nog?quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ene grapjas pakte me ooit ook op mn bek.. nadat hij 2 meter van de toiletten vandaan, de weg naar het toillet vroegNot amused!
jaja, je geeft gewoon niet toe aan je oergevoel, eeuwige geilheid en zulks. nepperd.quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben altijd bescheiden gebleven
Die moet duidelijk meer PUA-boeken lezenquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ene grapjas pakte me ooit ook op mn bek.. nadat hij 2 meter van de toiletten vandaan, de weg naar het toillet vroegNot amused!
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mooie uitspraak van een mooi meisje en mooi geciteerd door jou
joyco?quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
precies leer ze hun taal te kuisen joyco
joycoquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
precies leer ze hun taal te kuisen joyco
Ik wens haar alle voorspoed van de wereld, zo beter?quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom wens je dr nare dingen toe? Mensen kunnen weinig doen aan wat ze voelen toch? En dat ze het niet voor jou voelt geeft je het recht niet dr de tering toe te wensen toch?
Stel je hebt een date met een lief, maar niet echt leuk voor je gevoel meisje. Het is best gezellig.. maar je besluit dr niet te willen kwetsen, dus radiostilte en na 2 maanden gooi je dr je feestboekje uit! Moet ze je dan de tering toewensen?
Nee hoeren ding. kan juiste stuurprogramma niet vinden ofzo. Dat ie lekker de tyfus krijgt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
gelukt met printer? al zal ik een 'handje' helpen?
met een klap in zn gezicht erbij heb ik hem verlaten die avond. Daarna maar 2 keer gezien. 1 keer probeerde hij het weer en de andere keer staarde hij alleen maar naar mn reet. Geen idee of hij nog leeftquote:
Wel een paar keer gehad dat er een vrouw de mannen wc binnenkwam terwijl ik stond te plassen. Ze waren snel weer weg.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Truc die ik zelf altijd toepas is naar de vrouwenwc gaan en dan net doen alsof ik het niet door heb. Je hebt dat nog niet gedaan of je wordt al door een lekkere vrouw aangesproken, een minuut later ben je haar al aan het zoenen en 10 minuten later neem je haar al mee naar huis
oehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |