Ik zit ook midden in het hosselen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben nog met iemand bezig om te hosselen
Ik zei tegen Paiq meisje vindt je wel aardig. Nou helpt want ze wil graag verder praten.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Zeggen: He, ik vind je leuk.
Ahhhh.quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
Bij dezen verklaar ik den liefden aan Kneeltjen, omdat hij anders tot in lengten van dagen alleen zou moeten blijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
*badum-tsssjjj.....quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
Misschien spreek je gewoon de verkeerden aan, Kree. Meisjes van 14 zijn nu eenmaal nog niet zo heel zelfverzekerd, vaak.
Het is maar net welke rol je liever speeltquote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit ook midden in het hosselen.
Of gehosseld worden, het is maar hoe je het bekijkt
Ik dacht dat jij al een vriendin had Myst. Of is dat al weer oud nieuws?quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit ook midden in het hosselen.
Of gehosseld worden, het is maar hoe je het bekijkt
Ze is 25quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
Misschien spreek je gewoon de verkeerden aan, Kree. Meisjes van 14 zijn nu eenmaal nog niet zo heel zelfverzekerd, vaak.
Een fokker?quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben nog met iemand bezig om te hosselen
Dat is alweer oud nieuws. Deze jongen is weer vrijgezel.quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een vriendin had Myst. Of is dat al weer oud nieuws?
Jij bent echt gemeen hequote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
Wat is daar help aan?quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zei tegen Paiq meisje vindt je wel aardig. Nou helpt want ze wil graag verder praten.
Met wat suikerklontjes en een wortel zeker.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook gehosseld. Geen idee hoe het me gelukt is, overigens.
Noem je mijn vriend nou een paardquote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Met wat suikerklontjes en een wortel zeker.
Ohjee, en het klonk zo mooiquote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is alweer oud nieuws. Deze jongen is weer vrijgezel.
Ga jij ontkennen dat hij wortels en suikerklontjes eet?quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je mijn vriend nou een paard? Zal hij leuk vinden
.
Ja, dat krijg je op die leeftijd he. Hoe jonger, hoe minder ze tegenstribbelen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef kree het volgende:
Heb trouwens ruzie met die meid van niet 14 maar 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |