twitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:18:42“@_KevIsPerfectie: @Kevin_strootman so, pls, let me know.. DO U LIKE IT? :'D ♥” yes i like it and enjoy the cake;) reageer retweet
twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:07:02@Kevin_strootman oh god,cannot believe it especially 'cause u replied to me again,and u did it after my tweet for u! *__* it sounds AMAZING! reageer retweet
twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:08:08@Kevin_strootman anyway yeah,I did it! ahah! and Im glad u liked it,I'M SO SO SO HAPPY TO READ IT THANKS INFINITELY FOR NOTICING ME AGAIN reageer retweet
twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:24:27How much Can I love him? - Just to say 'INFINITELY' is not enough, it's not TOO MUCH. http://t.co/CKV4z0L5 reageer retweet
Is dat die Interfan?quote:Op maandag 3 september 2012 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:18:42“@_KevIsPerfectie: @Kevin_strootman so, pls, let me know.. DO U LIKE IT? :'D ♥” yes i like it and enjoy the cake;) reageer retweet
twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:07:02@Kevin_strootman oh god,cannot believe it especially 'cause u replied to me again,and u did it after my tweet for u! *__* it sounds AMAZING! reageer retweet
twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:08:08@Kevin_strootman anyway yeah,I did it! ahah! and Im glad u liked it,I'M SO SO SO HAPPY TO READ IT THANKS INFINITELY FOR NOTICING ME AGAIN reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:24:27How much Can I love him? - Just to say 'INFINITELY' is not enough, it's not TOO MUCH. http://t.co/CKV4z0L5 reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat een stalker
twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:08:59@Kevin_strootman u deserve the best, MAN! Now g'lcuk with oranje team
#HupHollandHup only for ya! THANKS AGAIN, aw, it's FABULOUS!
. reageer retweet
twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:09:39I'm gonna start cry right now, again... reageer retweet
Achter elkaar.twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:24:27How much Can I love him? - Just to say 'INFINITELY' is not enough, it's not TOO MUCH. http://t.co/CKV4z0L5 reageer retweet
http://mermaidstrootman.tumblr.com/askquote:Op maandag 3 september 2012 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://mermaidstrootman.tumblr.com/post/30815712005/kev-oh
quote:Op maandag 3 september 2012 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:_KevIsPerfectie twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:24:27How much Can I love him? - Just to say 'INFINITELY' is not enough, it's not TOO MUCH. http://t.co/CKV4z0L5 reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat een stalker
En dan vinden ze mij erg.quote:KEVIN STROOTMAN owns my life, he is mijn perfectie, Perfection has only a name: KEVIN STROOTMAN.♥
quote:
quote:psv 4-1 az *oo* ♥ #letmedie
omg omg omg people LET ME DIE. ajozjkalaklòjz a akòzkmaju OH MY F. GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD AKZLòKAòAKLòòAò.AJ : SO.. *TIM MATAVZ* .. *MARK VAN BOMMEL* .. *MARCELO (GUEDES)* .. *TIM MATAAAAAAVZ (A BIG MONSTER, AHAH)* … AAAAND—> *ATIBAAAAAA* AJAKLJKALZA OH GOSHHHHHHHHH *________* I’M LOSIN MY MIND, REAAAAAAAALLY! AHAH!! THNX GUYS, INFINITELY HAPPY, ESPECIALLY FOR MAAAAAARK, I MUST ADMIT IT :’)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He-le-maal gekquote:'Ik heb PSV nooit willen verlaten'
HOOFDDORP - De PSV-fans nemen het Jonathan Reis nog altijd kwalijk dat hij tegenwoordig voor Vitesse uitkomt. De Braziliaan heeft er begrip voor omdat zij volgens hem maar één kant van het verhaal kennen.
''Ik ben PSV nog altijd dankbaar dat ik in de zomer van 2010 mocht terugkeren'', doelt Reis in het nieuwe NUsport-magazine op zijn rentree na het afkicken van een cocaïneverslaving.
''Die club heeft me altijd geweldig geholpen. Ik heb natuurlijk domme dingen gedaan. Maar zelfs toen ik in september 2010 nog een keer de fout inging door de avond voor een wedstrijd te gaan stappen, hebben ze me vergeven.''
Toch koos Reis eind vorig jaar voor een contract een halfjaar in Arnhem. ''Dat ik voor Vitesse ben gaan spelen, is me door de PSV-supporters niet in dank afgenomen. Toen ik vorig seizoen voor het eerst terugkwam in het Philips Stadion werd ik flink uitgefloten. Zelfs toen ik de spelersbus van Vitesse instapte, stonden mensen me uit te schelden.''
''Ik snap het wel. Ze weten niet precies hoe het is gegaan. Alleen Marcel Brands is aan het woord geweest, ik nog niet. Maar nu wil ik ook mijn kant van het verhaal vertellen. Ik heb PSV namelijk nooit willen verlaten. De club wilde mijn contract niet verlengen, en geloof me, ik vroeg echt geen buitensporig bedrag. Ik moest het vorige zomer zelf maar uitzoeken.''
Heel teleurstellend
''Gelukkig is mijn zaakwaarnemer toen financieel bijgesprongen. Pas als het beter zou gaan, lag er bij PSV weer een contract klaar. Dat was heel teleurstellend.''
''Veel mensen bij PSV zullen voor altijd in mijn hart blijven, maar de nieuwe beleidsmakers niet. Bij Vitesse geloofden ze gelukkig wel in me, ook al was ik bij het ondertekenen van mijn contract nog lang niet op niveau.''
In stadion Gelredome verlengde Reis zijn verbintenis intussen tot medio 2016.
Is ook normaal. Maar het is ook begrijpelijk dat reis daarover teleurgesteld was.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:37 schreef Doublepain het volgende:
Toch normaal dat PSV het eerst wil kijken of hij op niveau komt
Reis had totaal geen reden om teleurgesteld te zijn. Hij was al tig keer gematst. Zonder PSV zat hij nu weg te rotten in de favela's, als hij niet al dood zou zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is ook normaal. Maar het is ook begrijpelijk dat reis daarover teleurgesteld was.
Persoonlijk heb ik nooit iets tegen de beslissing van Reis gehad. PSV wilde het risico niet nemen, dus gaat hij elders kijken. Niets vreemds aan en vanuit zijn perspectief volkomen logisch.
Als je ziet hoe vaak en waarmee hij in de fout is gegaan, de investeringen van PSV ernaast legt en dan leest dat hij teksten kraamt alsquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is ook normaal. Maar het is ook begrijpelijk dat reis daarover teleurgesteld was.
Persoonlijk heb ik nooit iets tegen de beslissing van Reis gehad. PSV wilde het risico niet nemen, dus gaat hij elders kijken. Niets vreemds aan en vanuit zijn perspectief volkomen logisch.
Nee Strootman is de knapste thuis.quote:Op maandag 3 september 2012 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ze heeft dikke tieten, maar is wel kankersmerig..
Les1. Beoordeel tieten nooit wanneer je prooi haar kleren nog aan heeft!quote:Op maandag 3 september 2012 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ze heeft dikke tieten, maar is wel kankersmerig..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Reis had totaal geen reden om teleurgesteld te zijn. Hij was al tig keer gematst. Zonder PSV zat hij nu weg te rotten in de favela's, als hij niet al dood zou zijn.
Al zijn operaties zijn door PSV betaald, door de beste doktoren die je er voor kon vinden. Meneer kwam vervolgens doodleuk niet meer opdagen op afspraken en haalde even zijn gips er eigenhandig af.
Inderdaad, Reis had alle recht om teleurgesteld te zijn in PSV, omdat ze eerst aan wilden zien of zijn knie het hield.. Ze hadden hem meteen een contract moeten aanbieden om weer lekker een paar kilo aan coke te financieren.. Volkomen logisch
Jullie hebben ook wel gelijk. Alleen kan Reis dat toch nog steeds als teleurstellend ervaren. Hij geeft in dat artikel ook wel aan dat hij twee kansen gekregen heeft. Dus dat erkend hij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je ziet hoe vaak en waarmee hij in de fout is gegaan, de investeringen van PSV ernaast legt en dan leest dat hij teksten kraamt als
"De club wilde mijn contract niet verlengen, en geloof me, ik vroeg echt geen buitensporig bedrag. Ik moest het vorige zomer zelf maar uitzoeken.'"
dan tik je echt voor geen meter. Hij mag van geluk spreken dat PSV zo coulant is geweest, want bij mij had ie al lang en breed buiten gelegen. En zijn teleurstelling erachteraan.
80 miljoenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die uitbreiding voor het WK2018 vond ik wel mooi
Ik geef hem ook geen ongelijk. PSV deed hem een aanbieding en die weigerde hij, even goeie vrienden. Je kunt van een jongen uit de sloppen niet verwachten fatsoenlijk te zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben ook wel gelijk. Alleen kan Reis dat toch nog steeds als teleurstellend ervaren. Hij geeft in dat artikel ook wel aan dat hij twee kansen gekregen heeft. Dus dat erkend hij.
Wat ik alleen bedoel is dat wanneer PSV er niet meer aan wil, of anders tegen een lager bedrag, dat Reis als contractvrije speler dan elders mag kijken. Daar vind ik niets mis mee. Zo werkt het nu eenmaal. Dat Reis die kansen kreeg had natuurlijk ook met zijn potentieel te maken. Vukovic hadden ze meteen eruit geflikkerd. Was Reis fit gebleven, zat hij nu al bij een grote club waarschijnlijk, of had hij iig de interesse. De Seleçao had hij ook wel gehaald. Hij had PSV dus veel geld op kunnen leveren. Dat was de enige reden dat PSV welwillend was. Maar Brands heeft het gewoon verkeerd aangepakt door hem contractvrij te laten zijn.
Je maakt het wel makkelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar dat ging PSV toch niet zelf betalen?
Slecht nieuws.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
“@RikElfrink: #PSV gaat miljoenen steken in vernieuwing/verbouwing van het #Philips Stadion. Morgen alles hierover in het #ED.”
Wtf, blijkbaar gaat het financieel een stuk beter met PSV dan ik dacht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
“@RikElfrink: #PSV gaat miljoenen steken in vernieuwing/verbouwing van het #Philips Stadion. Morgen alles hierover in het #ED.”
Sanders zei dat PSV vorig seizoen maar 7 miljoen heeft geinvesteerd, zelf geen flauw idee hoe dat zit maar blijkbaar wel ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf, blijkbaar gaat het financieel een stuk beter met PSV dan ik dacht.
Ben benieuwd wat ze gaan doen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers op zijn womanizer looks?
Uitgaande transfers 16 inkomende 23 ofzo ;quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sanders zei dat PSV vorig seizoen maar 7 miljoen heeft geinvesteerd, zelf geen flauw idee hoe dat zit maar blijkbaar wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |