Iedereen is nog weekend vieren...quote:
ik druk, maar er gebeurt niks.quote:
Ben je weer in de wc gevallen?quote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik druk, maar er gebeurt niks.
quote:
twitter:stephenfry twitterde op maandag 03-09-2012 om 11:43:09Told a joke yesterday. A warhorse walks into a bar. The barman says, "why the long film?" reageer retweet
huh? Ik was mijn eigen post aan het verbeteren. Klopte die nu nog steeds niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef Baszh het volgende:
Mazzeltje DF, want eigenlijk klopt het net niet natuurlijk
Ik maakte gebruik van mijn recht op twee antwoorden voordat de vraagsteller moet controleren, en van deze vier was ik niet zekerquote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef Baszh het volgende:
Nouja je dacht dat je maar 1 moest omdraaien. Als je of incr-nemo of t3-c2 omdraaide, waren ze alsnog fout
Niet erg... Spock... maar je moet.... de menselijke factor... meewegen!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Baszh het volgende:
Ja sorry ik ben weer met logica bezig (Wittgenstein lezen) dus zulke dingen vallen me op.
Waarom geef jij dan trouwens geen antwoord?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Opvallend dat niemand zijn beste rol kan herinneren :-P
Vragen stellen op mobiel vind ik niksquote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waarom geef jij dan trouwens geen antwoord?
Ik gebruik mijn mobiel voor werkelijk allesquote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
Überhaupt Fokken op mobiel lijkt me niks.
Ik ben nog van het 'met een mobiel bel je'.
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef picodealion het volgende:
Baszh, mag ik je What Is The Name Of This Book aanraden?.
Ik geef je geen ongelijk, maar ik had even niks te doenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
Überhaupt Fokken op mobiel lijkt me niks.
Ik ben nog van het 'met een mobiel bel je'.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Veegt dat nou makkelijk, zo'n Xperia?
Je moet er wel eerst een steel aan vasttapen, anders ga je door je rug.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Veegt dat nou makkelijk, zo'n Xperia?
Had ik nog niet eens op geletquote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef wyccie het volgende:
Maar ze zou wel een beetje te jong zijn geweest.
Ik bedoel in ieder geval niet met je vinger over het scherm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel in ieder geval niet met je vinger over het scherm.Aha, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aha, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
Ach, je went eraan. Het is ook wel eens andersom
Looking at you, sub. Looking at you.quote:
Als je een mooie kont heb, mag het bestquote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
Jemig. Ik ga het niet uitleggen. Dat is niet leuk.
Weet ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef DragonFodder het volgende:
Looking at you, sub. Looking at you.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je een mooie kont heb, mag het best
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef wyccie het volgende:
Als ik een mooie kont heb, mag ik het jou uitleggen?
Dat zeg ik. Trap.quote:
Niet alles geloven wat op de Frontpage staat.quote:
Zeg je nou gewoon dat wij film nieuwsposters onbetrouwbare info verspreiden?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat op de Frontpage staat.
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg je nou gewoon dat wij film nieuwsposters - door Novum ongecheckte - info verspreiden?
Nooit van Rush Hour gehoord?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef picodealion het volgende:
Enige andere met hem die ik ken is geloof ik Friday
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel in ieder geval niet met je vinger over het scherm.Nee, daar kan ik diepgaande gesprekken over hebben met je. Mijn officiële eerste bericht vanaf een smartphone, ja ook ik ben om wyccie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het virus vreet om zich heen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef Robby87 het volgende:
Mijn officiële eerste bericht vanaf een smartphone, ja ook ik ben om wyccie.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mijn officiële eerste bericht vanaf een smartphone, ja ook ik ben om wyccie.
Dit kost me praktisch niet veel meer dan mijn oude abonnement in the long run. Werd ook wel tijd... zitten genoeg toffe apps bij.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het virus vreet om zich heen.
Als ik meer geld had, zou ik ook zo'n mooi fancy ding hebben. Puur voor de praktische zaken zoals de NS-planner en 9292OV-app voor onderweg.
Zo slecht dat het topic al 2 dagen dood is...quote:
Whatsapp, buienradar, teletekst, enz enzquote:Op woensdag 5 september 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het virus vreet om zich heen.
Als ik meer geld had, zou ik ook zo'n mooi fancy ding hebben. Puur voor de praktische zaken zoals de NS-planner en 9292OV-app voor onderweg.
9gag voor op de wcquote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whatsapp, buienradar, teletekst, enz enz
Daar heb ik dan weer spelletjes voorquote:
Ruzzle!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer spelletjes voorSongpop, woordzoeker, Angry birds
Nee, daar houdt ik niet van... niet slim geneog voor...quote:
Ik speel vooral Songpop en Drag Racingquote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer spelletjes voorSongpop, woordzoeker, Angry birds
Daar krijg je geen punten voor :pquote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, daar houdt ik niet van... niet slim geneog voor...
Ik begon met zo'n baseball spelletje. Maar dat liep opeens elke keer vast... Drag heb ik een tijdje gespeeld, maar vond ik niet meer leuk. Dus nu vooral Songpop en woordzoeker. Af en toe puzzelenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel vooral Songpop en Drag Racing
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar krijg je geen punten voor :p
Drag Racing heb ik alles tot 3x toe uitgespeeld, en sta online met 2 verschillende accounts in de top 20quote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik begon met zo'n baseball spelletje. Maar dat liep opeens elke keer vast... Drag heb ik een tijdje gespeeld, maar vond ik niet meer leuk. Dus nu vooral Songpop en woordzoeker. Af en toe puzzelen
Zo Fox, was je me voorbij gegaan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
De standen zijn weer bijgewerkt:
* Overallstand FMTquote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zo Fox, was je me voorbij gegaan?
[FOK! Movie Trivia] - JULI 2012 - Deel 28quote:Op woensdag 5 september 2012 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
* Overallstand FMT
33 The_Substitute 393
34 FireFox1 392
Net niet
Ik speel de laatste tijd sporadisch mee, dus je heb nog alle kans om me flink voorbij te gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[FOK! Movie Trivia] - JULI 2012 - Deel 28
Ik heb van begin januari tot eind juli niet meegedaan. Dus met die 77 punten die jij gehaald hebt dit jaar, was je mij, tot nu, voorbij.
o Ja, ik had inderdaad gezien dat ik genoeg verkeerd geschreven had. ach jaquote:
Foeifoeiquote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef Gillingham het volgende:
Door wie worden Japanners en Koreanen verward?
Ik denk dat de TS 'door elkaar gehaald' bedoelt.
TS was gewoon zelf even verward tijdens het openen van het topicquote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef Gillingham het volgende:
Door wie worden Japanners en Koreanen verward?
Ik denk dat de TS 'door elkaar gehaald' bedoelt.
In geen enkel duel beide films gezien, helaas.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn sommigen hier het 1949 tournament vergeten?
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn sommigen hier het 1949 tournament vergeten?
En ik heb komende dagen geen tijd om te updatenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:17 schreef Gillingham het volgende:
[..]
In geen enkel duel beide films gezien, helaas.
Was een leuke SNL skit.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef picodealion het volgende:
Oh, had 't nooit eerder gezien.
Wat moet hij nou weer in The Officequote:
Daar was ie tijdelijk de baas van Michael.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wat moet hij nou weer in The Office
quote:
Neuh dat ik bovenaan stond was maar toevalquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
*Sands krijgt een rolberoerte als ie van werk terug komt en de stand ziet...*
o.a:quote:
Grazie Milequote:
Bescheidenheid siert de mens...quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Neuh dat ik bovenaan stond was maar toeval
Ik ga niet op vakantiequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert de mens...
Robby:
Muchos Plezieros! Buenos Vakantios!
Mijn ideequote:
Oh jee..quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is er mis met Carice Van Houten?
Weinig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is er mis met Carice Van Houten?
Ik kan wel meer actrices opnoemen die gelijkaardige ratings halen op IMDb (voor hoofdrollen) maar gewoon goede actrices zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben het wel eens met de cijfers van de films waarin ze de hoofdrol speelt. Middenklasse actrice, niets meer, niets minder.
Dat kan, maar ik vind Carice maar middelmatig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan wel meer actrices opnoemen die gelijkaardige ratings halen op IMDb (voor hoofdrollen) maar gewoon goede actrices zijn.
Sorry, ik onderschatte je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef wyccie het volgende:
Hmmm. Wat moet ik daar nou van denken.....
Wel knap van haar hè?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sorry, ik onderschatte je.
quote:
Grapjas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]Is film van vóór haar tijd. (denk ik)
is die film echt zo doodsaai als ik bijna iedereen hoor zeggen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb op een moderne film gegokt, want ik vind de kwaliteit van de stills niet getuigen van een echt oude film, maar van een recente film die in het verleden plaats vindt.
Een echte jaren 50 film is doorgaans niet zo scherp als een slecht modern youtube filmpje. Wel slim om stills te halen uit youtube trouwens.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
Aan de kwaliteit van mijn stills moet je nooit te veel waarde hechten. Ik printscreen ze vaak van YouTube trailers.
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
is die film echt zo doodsaai als ik bijna iedereen hoor zeggen?
Werkpaard, hè.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef Robby87 het volgende:
Grapjas.
Wyffie is oud en verlept (niet mijn woorden).
Geen idee waarom zulke namen blijven hangen. Doe er niet eens moeite voor.quote:
Jawelquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte jaren 50 film is doorgaans niet zo scherp als een slecht modern youtube filmpje. Wel slim om stills te halen uit youtube trouwens.
Een heuse echte? En ik maar denken dat de korrel bij oudere films duidelijker te zien was aangezien nieuwere films geen korrel meer hebben, maar ruis.quote:
Je kent mijn schema helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:35 schreef The_Substitute het volgende:
Met een schema als die van haar, had ik volgens mij niet eens meer de energie gehad om nog te Fok!-en.
Maar Sands heeft van die chique, digitaal opgepoetste Blu-Ray dingen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een heuse echte? En ik maar denken dat de korrel bij oudere films duidelijker te zien was aangezien nieuwere films geen korrel meer hebben, maar ruis.
Dat is als een poetsen van antiek zilver met zilver poets. Het gaat er wel van glanzen, maar de waarde is er vanaf.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kent mijn schema helemaal niet.
[..]
Maar Sands heeft van die chique, digitaal opgepoetste Blu-Ray dingen.
Suggereer ik ook niet. Doelde alleen op, naar je eigen zeggen, gebrek aan vrije tijd.quote:
Jij kijkt ze liever met alle beschadigingen van 60 jaar ouderdom er nog in?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is als een poetsen van antiek zilver met zilver poets. Het gaat er wel van glanzen, maar de waarde is er vanaf.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is als een poetsen van antiek zilver met zilver poets. Het gaat er wel van glanzen, maar de waarde is er vanaf.
Bij voorkeur.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jij kijkt ze liever met alle beschadigingen van 60 jaar ouderdom er nog in?
Dus een film kijken zoals hij niet is bedoeld, vind jij onderdeel van de charme van oude films?quote:
Ik dacht dat antiek zilver juist wél geld waard was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is wel een goede.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dus een film kijken zoals hij niet is bedoeld, vind jij onderdeel van de charme van oude films?
Ja, dat geeft juist de ouderdom aan. Ik lees ook liever een origineel perkament inclusief rubriek en glossen dan een compleet gedigitaliseerde en gerestaureerde facsimile.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dus een film kijken zoals hij niet is bedoeld, vind jij onderdeel van de charme van oude films?
Die ga ik even googlenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat geeft juist de ouderdom aan. Ik lees ook liever een origineel perkament inclusief rubriek en glossen dan een compleet gedigitaliseerde en gerestaureerde facsimile.
Antiek zilver is alleen veel waard in originele staat. Door het poetsen van zilver met zilverpoets polijst je eigenlijk het zilver en daardoor gaan oorspronkelijke inscripties of afbeeldingen erop verloren en daalt het in waarde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat antiek zilver juist wél geld waard was.
[..]
Dat is wel een goede.
Daarom vind ik het ook wel frappant dat veel mensen interessant gaan zitten doen met bijvoorbeeld een platenspeler en elpee's vanwege dat ouderwetse gekraak.
Basje, toch! Daar komt het woord fax vandaan. Een kopie van het origineel.quote:
Eigenlijk zou Sands jou beter moeten snappen, want die vindt ouderdom wel belangrijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat geeft juist de ouderdom aan. Ik lees ook liever een origineel perkament inclusief rubriek en glossen dan een compleet gedigitaliseerde en gerestaureerde facsimile.
Dan zal je blij zijn te horen dat film een hogere resolutie heeft dan full HD.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die wist ik dan wel weer (heel toevallig)quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Basje, toch! Daar komt het woord fax vandaan. Een kopie van het origineel.
Ik weet dan weer niet wat hij met glossen bedoelt.![]()
Nee, kwaliteit is belangrijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Sands jou beter moeten snappen, want die vindt ouderdom wel belangrijk
Nee gelijk aan het origineel. Kopie heeft een andere etymologisch achtergrond en dat is in veelvoud van het origineel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die onthoud ik gewoon net zoals met geschiedenis.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
en toch vind je jaartallen interessant om te onthouden...
Sorry, sorry! Ik bedoelde wel wat jij zegt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee gelijk aan het origineel. Kopie heeft een andere etymologisch achtergrond en dat is in veelvoud van het origineel.
Ja daar onthield ik dingen ook, totdat ik mijn cijfers had, waarna ik ze weer vergatquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Die onthoud ik gewoon net zoals met geschiedenis.
Wat voor cijfers had je?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja daar onthield ik dingen ook, totdat ik mijn cijfers had, waarna ik ze weer vergat
Valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alles wat nodig was voor een 6 gemiddeld
De enige juiste instelling voor de middelbare schoolquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alles wat nodig was voor een 6 gemiddeld
Van mij wel, maar dat kwam eerder omdat het zo makkelijk was.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Geschiedenis was nou eenmaal niet mijn favoriete vak
Glossa zijn 'vergeten of onbekende woorden' in een tekst. De uitleg daarvan werd doorgaans aan de zijkanten van de teksten geschreven. Later werden al aantekeningen aan de zijkanten zo genoemd. Bij boeken die studenten dan weer moesten onthouden (boeken waren vroeger te duur) bestonden er ook boekjes die bestonden uit alleen de glossen en die werden dan door studenten uit het hoofd geleerd i.p.v. de originele teksten. Dat scheelde heel wat onthouden. Van veel boeken zijn alleen de samenvattingen (de glossen) bewaard gebleven en aan de hand daarvan weet men dat een bepaald boek geschreven door een bepaalde auteur bestaan heeft zonder dat er exemplaren beschikbaar van zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet dan weer niet wat hij met glossen bedoelt.![]()
Je was/bent gewoon een strebertjequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Van mij wel, maar dat kwam eerder omdat het zo makkelijk was.
Interessant. Hoe kom je aan die kennis?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van veel boeken zijn alleen de samenvattingen (de glossen) bewaard gebleven en aan de hand daarvan weet men dat een bepaald boek geschreven door een bepaalde auteur bestaan heeft zonder dat er exemplaren beschikbaar van zijn.
Neequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je was/bent gewoon een strebertje
Al die termen komen uit het Latijn en de Middeleeuwse letter en schrijf-cultuur, die alleen gebezigd werd door voornamelijk geestelijken. Ik heet niet voor niets De_Kardinaal.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Interessant. Hoe kom je aan die kennis?
Oh ja, natuurlijk, Excellentie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Al die termen komen uit het Latijn en de Middeleeuwse letter en schrijf-cultuur, die alleen gebezigd werd door voornamelijk geestelijken. Ik heet niet voor niets De_Kardinaal.
De aanspreekvorm van een kardinaal is eminentie.quote:
Theo kan niet tippen aan mijn monoloog.quote:
Ik heb zijn latere werken nooit gelezenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kan de vroege Theo wel waarderen en de latere niet. Een beetje net als met Wittgenstein.
Mis je niets.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:30 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik heb zijn latere werken nooit gelezen
Viespeuk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al die termen komen uit het Latijn en de Middeleeuwse letter en schrijf-cultuur, die alleen gebezigd werd door voornamelijk geestelijken. Ik heet niet voor niets De_Kardinaal.
Alle delicten waarvan de daders nooit bekend zijn geworden en gepleegd zijn voor 1988 zijn inmiddels verjaard. Jouw opa heeft als knulletje bij deze schijnheilige nog op schoot gezeten met sinterjuttemis.quote:
dat is hem fataal gewordenquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alle delicten waarvan de daders nooit bekend zijn geworden en gepleegd zijn voor 1988 zijn inmiddels verjaard. Jouw opa heeft als knulletje bij deze schijnheilige nog op schoot gezeten met sinterjuttemis.
In het rijk van de Heer aanwezig.quote:
Ga hem dan maar eens kijken voor de lolquote:
Ik vond hem erg geinigquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die prinsessen bruid is dat wat?
Moest je mee van je vrouw?quote:
Nee hoor. Princess bride is een avonturencomedy, geen Disneydramaquote:
Je kúnt natuurlijk ook gewoon even naar de bioscoop gaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:29 schreef Roces18 het volgende:
ligt het aan mij of is er de afgelopen 2 weken niks bijzonders uitgekomen (en dan bedoel ik met name op het wereld wijde web)
Vooral die nl titels zijn altijd afgrijselijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:22 schreef picodealion het volgende:
Ik heb er altijd een hekel aan als titels op de dvd hoesjes worden vertaald. Laatst The Apartment gekocht, bleek het L'Appartemnt te zijn. En "Wilde Aardbeien" in mijn kast is me ook echt een doorn in het oog.
Daar draait ook al een tijd weinig boeieds imo. Misschien ga ik nog even naar Kauwboy.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je kúnt natuurlijk ook gewoon even naar de bioscoop gaan.
Inderdaad. Ik heb Wilde Aardbeien dan ook stug bij de S gezet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Vooral die nl titels zijn altijd afgrijselijk
Zo willekeurig vind ik dat niet. Dat is toch echt wel een inernationale taal. Of je nou in Japan, Costa Rica of Kenia bent. Engels is altijd de betere keus om alle landen te dekken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef Gillingham het volgende:
Dan heb ik nog wel een voorkeur voor Engels, hoewel dat natuurlijk aardig willekeurig is.
Bij filmstitels in een niet-Westers schrift vind ik het nog wel prima, maar zelfs dan heb ik liever de originele titel (al dan niet fonetisch, bijv. Akmareul Boatda ipv I Saw The Devil). Maar ik snap heel goed dat dat voor de meesten niet opgaat en het voor een distribueur ook niet een ideale keuze is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen wordt het nu eenmaal lastiger met Japanse, Koreaane, Iraanse enz. titels. Dan heb ik nog wel een voorkeur voor Engels, hoewel dat natuurlijk aardig willekeurig is.
The Dark Knight Rises, To Rome with Love, Holy Motors, De Rouille Et d'Os, En Kongelig Affære, Moonrise Kingdom en zelfs Double Indemnity.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar draait ook al een tijd weinig boeieds imo. Misschien ga ik nog even naar Kauwboy.
Klopt, maar ik begrijp de kritiek ook wel op de Engelse hegemonie. Waarom een Chinese titel naar het Engels vertalen en niet naar het Nederlands?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo willekeurig vind ik dat niet. Dat is toch echt wel een inernationale taal. Of je nou in Japan, Costa Rica of Kenia bent. Engels is altijd de betere keus om alle landen te dekken.
Aj, geen Bergmans meer dan. Tenzij: Criterion.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bij filmstitels in een niet-Westers schrift vind ik het nog wel prima, maar zelfs dan heb ik liever de originele titel (al dan niet fonetisch, bijv. Akmareul Boatda ipv I Saw The Devil). Maar ik snap heel goed dat dat voor de meesten niet opgaat en het voor een distribueur ook niet een ideale keuze is.
Ik koop iig geen films meer met een Nederlands vertaalde titel.
Omdat het er in het Nederlands meestal echt te verschrikkelijk voor woorden uitzietquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begrijp de kritiek ook wel op de Engelse hegemonie. Waarom een Chinese titel naar het Engels vertalen en niet naar het Nederlands?
Ik heb ze zelf ook niet allemaal gezien, maar deze vond ik aardig tot goed, of potentieel interessant. De Rouille et d'Os heb ik ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef picodealion het volgende:
Ik ben geen Allen fan, Batman ook niet. De Rouille et d'Os twijfelde ik over, is die goed?
Moonrise Kingdom is de beste film van 't jaar tot nu toe, de rest ken ik niet dus ga ik ff checken.
Holy Motors draait zover ik weet in elk filmhuis.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef picodealion het volgende:
Oja Holy Motors draaide in EYE he? Een treinkaartje A'dam is me wat veel, maar als ik binnenkort mijn motor heb ga ik er wat vaker heen. Zou een toepasselijke eerste film zijn.
Ja, baal er ook van. Morgen werken en daarna bezoek.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:38 schreef picodealion het volgende:
Hoe kon ik Django vergeten.
Zonde van Kubrick, Gill. Mooie expositie. Is tot laat in de avond open he, het laatste weekend.
Je bedoelt de vertaling van de regionale distributeur hier?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Gillingham het volgende:
Klopt, maar ik begrijp de kritiek ook wel op de Engelse hegemonie. Waarom een Chinese titel naar het Engels vertalen en niet naar het Nederlands?
Begint met foto's van Kubrick, en er is ook een hoop info over hem en zijn werk. Ik had eigenlijk wel wat langer kunnen rondhangen daarquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, baal er ook van. Morgen werken en daarna bezoek.
Ik zal de tentoonstelling vast de moeite waard vinden, hoewel ik wel meegekregen heb dat het vooral een props-tentoonstelling met desbetreffende filmfragementen erbij is. Dat is natuurlijk heel aardig, maar voor mij niet superinteressant.
Oeh, komt die dit jaar nogquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Killing Them Softly is er ook nog, de nieuwe van Andrew Dominik.
Hopelijk wel meer niveau van Brick, want Brothers Bloom vond ik wel een grote stap terug.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
En geheel lost van awards komt Looper binnenkort ook nog uit, daar doet men nogal wild over.
Tot nu toe 100% op Rotten Tomatoes en Total Films oordeel was: "The best sci-fi movie since Moon. The best time-travel yarn since 12 Monkeys. And one of the best films of 2012. You’ll immediately want to see it again."quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hopelijk wel meer niveau van Brick, want Brothers Bloom vond ik wel een grote stap terug.
Die Duitse titels vind ik zowaar nog erger. Ik heb ook helemaal niks tegen de Engelse vertalingen, maar ik vind het niet heel logisch als je wel Nederlandse ondertitels hebt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt de vertaling van de regionale distributeur hier?
Nederland is gewoon wat internationaler dan Duitsland, we zijn opgegroeid met het Engels.
En een Hurkende Tijger, Verborgen Draak vind ik nou ook niet echt geweldig.
Killing Them Softly was ik inderdaad nog vergeten. Haal ik nu nog een beetje door elkaar met Lawless.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Killing Them Softly is er ook nog, de nieuwe van Andrew Dominik.
Ik vond Tree of Life nog wel okay, maar als ik hoor dat To The Wonder zoals Tree of Life is, maar dan wel veel trager, onsamenhangender en met meer voice-overs, dan heb ik toch mijn bedenkingen.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Tot nu toe 100% op Rotten Tomatoes en Total Films oordeel was: "The best sci-fi movie since Moon. The best time-travel yarn since 12 Monkeys. And one of the best films of 2012. You’ll immediately want to see it again."
Ja, dat deel lijkt me waarschijnlijk het leukste.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Begint met foto's van Kubrick, en er is ook een hoop info over hem en zijn werk. Ik had eigenlijk wel wat langer kunnen rondhangen daar
Ik ben meer benieuwd naar Knight of Cups. Alle foto's van opnames die ik daarvan al heb gezien, zijn exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:49 schreef Gillingham het volgende:
De kritieken op To the Wonder zijn ook niet al te best volgens mij. Maar het blijft een Malick en traagheid en 'onsamenhangdheid' vind ik niet direct een probleem.
Ja, de man schijnt het woord 'productief' te hebben opgezocht in het woordenboek.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
wtf... er staan 3 malick films op de planning voor 2013
Malick en Baywatch. Die link zou ik zonder jouw input nooit gelegd hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar Knight of Cups. Alle foto's van opnames die ik daarvan al heb gezien, zijn exact hetzelfde.
Bale die met Freida Pinto op een strand aan het huppelen is, Bale die met Isabel Lucas op een strand aan het huppelen is, Bale die met Natalie Portman op een strand aan het huppelen is, Bale die met Teresa Palmer op het strand aan het huppelen is.
Ik verwacht eigenlijk een soort Baywatch film.
Ach, vast ook een stuk of 6 Woody Allensquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
wtf... er staan 3 malick films op de planning voor 2013
maar dat is niet opvallend toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, vast ook een stuk of 6 Woody Allens
Op diverse filmsites/blogsquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Malick en Baywatch. Die link zou ik zonder jouw input nooit gelegd hebben.
Waar heb je die foto's gezien trouwens?
Die zit (letterlijk) al sinds '88 op exact één feature film per jaar. Allensiaans staat dan ook regelrecht tegenover Malickiaans, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, vast ook een stuk of 6 Woody Allens
De grootste films schieten er inderdaad even bij in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:59 schreef The_Substitute het volgende:
Om over de nieuwe Bond Skyfall, Argo en The Hobbit: An Unexpected Journey maar te zwijgen.
Ik hoopte eigenlijk op een linkje, SoK.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op diverse filmsites/blogs
Er komt ook nog een nieuwe samenwerking tussen Ryan Gosling en Derek Cianfrance (Blue Valentine) aan.
Gouden Leeuw in Venetie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:03 schreef picodealion het volgende:
Voor het eerst jammer dat de radio hier in t cafe zo zacht staat. Er was iets op 't nieuws over een filmfestival en Kim Ki-Duk die iets won.
Veel meer dan dit kan ik niet aanbieden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:02 schreef Gillingham het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een linkje, SoK.
Zou Ki-Duk dan eindelijk weer eens een film op het niveau van Bin-Jip of Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom gemaakt hebben?quote:
Bizarre regel, net als in Cannes waar verschillende films al eens de dupe van zijn geweest. (acteur en film niet samen)quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar wel op een rare manier, want ze wilden hem eerst aan The Master geven, maar ze mogen volgens hun reglement maar maximaal 2 grote awards aan een film geven en The Master had al acteur en regie.
Die 'beach' doet 't 'm.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Veel meer dan dit kan ik niet aanbieden.
In dat geval sla ik 'm overquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zou Ki-Duk dan eindelijk weer eens een film op het niveau van Bin-Jip of Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom gemaakt hebben?
Vind je z'n andere films dan wel leuk?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
In dat geval sla ik 'm over.
Q'orianka Kilcher komt er in The New World ook niet slecht vanaf.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Chastain was 't iig. een succes. Niet dat die er in andere films slecht uitziet, maar toch, er was een verschil.
Geen idee, Bin-Jip vond ik overigens nog wel okay maar met Spring... had ik helemaal niks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Vind je z'n andere films dan wel leuk?
Ik vond spring... Wel aardig, maar vooral om de mooie plaatjes.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Geen idee, Bin-Jip vond ik overigens nog wel okay maar met Spring... had ik helemaal niks.
Wist niet dat Veldhoven een ghetto had.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:58 schreef Sands het volgende:
Volgens mij gaat hier dadelijk een groep van 30-40 jongeren met elkaar op de vuist
[ afbeelding ]
De eerste week toen we hier woonde stonden er 5 kampers voor de deur omdat mijn broertje een vuurwerkbom had gegooid bij het kamp.quote:Op zondag 9 september 2012 00:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wist niet dat Veldhoven een ghetto had.
Mooi eindelijk weer een goede filmquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Mike het volgende:
The Bourne Legacy is pas net uit, dus dat gaat nog even duren. TED en Prometheus zouden wel eens binnenkort kunnen verschijnen.
Ik kijk altijd hier voor de releases in de VS (http://www.moviefone.com/dvd en dan Coming Soon). Je kunt meestal 2 tot 3 weken van die release afhalen voor de rip release date. Prometheus staat bv op 9 oktober gepland, een week na Dark Shadows. Aangezien Dark Shadows al uit is, verwacht ik daarom Prometheus binnen nu en een week.
Je ziet overigens ook aan die Coming Soon titels dat er niet zo heel veel bijzonders aankomt de komende tijd.
Is je hele familie uitgerukt ja? leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:58 schreef Sands het volgende:
Volgens mij gaat hier dadelijk een groep van 30-40 jongeren met elkaar op de vuist
[ afbeelding ]
Nee, die maken alleen Eindhoven onveilig.quote:Op zondag 9 september 2012 10:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is je hele familie uitgerukt ja? leuk!
Jij bent dus eigenlijk een beetje de Harry Potter van je familie?quote:Op zondag 9 september 2012 10:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, die maken alleen Eindhoven onveilig.
Alleen mijn vaders kant van de familie spoort niet.quote:Op zondag 9 september 2012 11:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk een beetje de Harry Potter van je familie?
Sands' ouders zijn door een seriemoordenaar en sekteleider vermoord?quote:Op zondag 9 september 2012 11:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk een beetje de Harry Potter van je familie?
De vraag stond al bijna anderhalf uur open, zonder dat iemand ook maar gegokt had...had er dus even genoeg van. Dus met Jay's antwoord was ik tevreden genoeg.quote:Op zondag 9 september 2012 16:16 schreef Desunoto het volgende:
"Car Breakdown" is toch geen titel, kom op zeg.
Hij heeft wel een redelijk herkenbare stem.quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef HilarityEnsues het volgende:
Toevallig. Gisteren net To Catch a Thief gezien. Al kan ik me Grants stem eigenlijk niet eens herinneren.
Was gisteren op t.v.quote:
Het acteerwerk is ook wat me het meest bijgebleven is. Vooral van Hoffman. (die autoscene)quote:Op zondag 9 september 2012 22:25 schreef victorinox het volgende:
Was gisteren op t.v.
Wel een mooe film, alleen het telkens door een ander personage laten zien van een gebeurtenis vond ik weinig toevoegen.
Je wordt oud.quote:Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde Autumn in New York ipv November in New York, en Red Corner ipv Seven Years in Tibet.
Maar goed dat u op tijd hebt gewisseld met de antwoorden.quote:Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde Autumn in New York ipv November in New York, en Red Corner ipv Seven Years in Tibet.
En grappig om erachter te komen dat Gere nog in de één na laatste film van Kurosawa heeft gespeeld.
Ik hou van deze man, met zijn telescopische glazen die door je beeldbuis heen branden.quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat u op tijd hebt gewisseld met de antwoorden.
[ afbeelding ]
Volgende week: ronde deel III: Neo-nazisme in de Vroege Romeinse Federale Staten.
qftquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hou van deze man, met zijn telescopische glazen die door je beeldbuis heen branden.
Ik mag daar hélemaal niks meer over zeggen. En dat doe ik dan ook niet.quote:
Voor volgende week zet ik nu alvast al mijn jokers in.quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar goed dat u op tijd hebt gewisseld met de antwoorden.
[ afbeelding ]
Volgende week: ronde deel III: Neo-nazisme in de Vroege Romeinse Federale Staten.
Ik denk niet dat Kees dat goed vindt.quote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik mag daar hélemaal niks meer over zeggen. En dat doe ik dan ook niet.
[..]
Voor volgende week zet ik nu alvast al mijn jokers in.
AH Jokers kan je niet overal opplakken!quote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik mag daar hélemaal niks meer over zeggen. En dat doe ik dan ook niet.
[..]
Voor volgende week zet ik nu alvast al mijn jokers in.
Dan neem ik als troostprijs wel zo'n klokje mee. Hij heeft er toch twee.quote:Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Robby87 het volgende:
Ik denk niet dat Kees dat goed vindt.
Dus je gaat ook nog van hem stelen?quote:Op maandag 10 september 2012 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan neem ik als troostprijs wel zo'n klokje mee. Hij heeft er toch twee.
Nou nou. Ik heb het eerlijk verdiend met deze ronde.quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus je gaat ook nog van hem stelen?
DAT BEPAALT KEES WEL EVEN!quote:Op maandag 10 september 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou nou. Ik heb het eerlijk verdiend met deze ronde.
Ik zit ook altijd met samengeknepen oogjes naar hem te kijken, en het hele huis licht zowat opquote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DAT BEPAALT KEES WEL EVEN!![]()
Die bril van hem bundelt het licht zo sterk dat hij er energie-stralen mee kan schieten!
Van hem mag ik best wel een klokje mee naar huis nemen. Want hij is veel aardiger dan jij.quote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
DAT BEPAALT KEES WEL EVEN!![]()
Die bril van hem bundelt het licht zo sterk dat hij er energie-stralen mee kan schieten!
Bicycloop! Twee maal zo krachtig als Cyclops.quote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd met samengeknepen oogjes naar hem te kijken, en het hele huis licht zowat op
How so?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef picodealion het volgende:
Wat heeft Von Trier toch met rare/moeilijke vrouwen?
Kristen Stewart zou misschien een goede leading lady voor hem zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft eigenlijk alleen maar vrouwen in de hoofdrol...... hmmm.
^ Datquote:Op woensdag 12 september 2012 00:03 schreef wyccie het volgende:
Alsjeblieft niet zeg.
Ik word zelf al chagrijnig als ik haar chagrijnige kop zie.
Maar naar zijn lelijke kop hoef ik dan ook niet te kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, von Trier is een lachebekje
nou nou Wycster, wat ben je aan het mopperen!quote:Op woensdag 12 september 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar naar zijn lelijke kop hoef ik dan ook niet te kijken.
Ik ben gewoon eerlijk. Dat is geen gemopper.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:13 schreef DragonFodder het volgende:
nou nou Wycster, wat ben je aan het mopperen!
Zijn hoofd. Het is geen paardquote:Op woensdag 12 september 2012 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk. Dat is geen gemopper.![]()
Ik bedoel overigens dat ik bij films ván Von Trier niet naar hem hoef te kijken omdat hij zelf nooit een rol speelt, en dus geen last heb van zijn kop.
dat was de grapquote:
zo rol ikquote:
Haha, wyffie wat ben je toch lekker op dreef.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar naar zijn lelijke kop hoef ik dan ook niet te kijken.
Leuk aandenkenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:27 schreef Asap het volgende:
Krijg net een kado van de CJIB voor onze film-meet in Amsterdam, 29 euro boete voor 4 km/u te hard in de stad en alleen maar omdat ik moest zoeken hoe ik moest rijden en dus niet op lette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |