Iedereen is nog weekend vieren...quote:
ik druk, maar er gebeurt niks.quote:
Ben je weer in de wc gevallen?quote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik druk, maar er gebeurt niks.
quote:
twitter:stephenfry twitterde op maandag 03-09-2012 om 11:43:09Told a joke yesterday. A warhorse walks into a bar. The barman says, "why the long film?" reageer retweet
huh? Ik was mijn eigen post aan het verbeteren. Klopte die nu nog steeds niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef Baszh het volgende:
Mazzeltje DF, want eigenlijk klopt het net niet natuurlijk
Ik maakte gebruik van mijn recht op twee antwoorden voordat de vraagsteller moet controleren, en van deze vier was ik niet zekerquote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef Baszh het volgende:
Nouja je dacht dat je maar 1 moest omdraaien. Als je of incr-nemo of t3-c2 omdraaide, waren ze alsnog fout
Niet erg... Spock... maar je moet.... de menselijke factor... meewegen!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef Baszh het volgende:
Ja sorry ik ben weer met logica bezig (Wittgenstein lezen) dus zulke dingen vallen me op.
Waarom geef jij dan trouwens geen antwoord?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Opvallend dat niemand zijn beste rol kan herinneren :-P
Vragen stellen op mobiel vind ik niksquote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waarom geef jij dan trouwens geen antwoord?
Ik gebruik mijn mobiel voor werkelijk allesquote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
Überhaupt Fokken op mobiel lijkt me niks.
Ik ben nog van het 'met een mobiel bel je'.
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef picodealion het volgende:
Baszh, mag ik je What Is The Name Of This Book aanraden?.
Ik geef je geen ongelijk, maar ik had even niks te doenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
Überhaupt Fokken op mobiel lijkt me niks.
Ik ben nog van het 'met een mobiel bel je'.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Veegt dat nou makkelijk, zo'n Xperia?
Je moet er wel eerst een steel aan vasttapen, anders ga je door je rug.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Veegt dat nou makkelijk, zo'n Xperia?
Had ik nog niet eens op geletquote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef wyccie het volgende:
Maar ze zou wel een beetje te jong zijn geweest.
Ik bedoel in ieder geval niet met je vinger over het scherm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel in ieder geval niet met je vinger over het scherm.Aha, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aha, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
Ach, je went eraan. Het is ook wel eens andersom
Looking at you, sub. Looking at you.quote:
Als je een mooie kont heb, mag het bestquote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
Jemig. Ik ga het niet uitleggen. Dat is niet leuk.
Weet ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef DragonFodder het volgende:
Looking at you, sub. Looking at you.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je een mooie kont heb, mag het best
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef wyccie het volgende:
Als ik een mooie kont heb, mag ik het jou uitleggen?
Dat zeg ik. Trap.quote:
Niet alles geloven wat op de Frontpage staat.quote:
Zeg je nou gewoon dat wij film nieuwsposters onbetrouwbare info verspreiden?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat op de Frontpage staat.
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg je nou gewoon dat wij film nieuwsposters - door Novum ongecheckte - info verspreiden?
Nooit van Rush Hour gehoord?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef picodealion het volgende:
Enige andere met hem die ik ken is geloof ik Friday
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel in ieder geval niet met je vinger over het scherm.Nee, daar kan ik diepgaande gesprekken over hebben met je. Mijn officiële eerste bericht vanaf een smartphone, ja ook ik ben om wyccie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het virus vreet om zich heen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef Robby87 het volgende:
Mijn officiële eerste bericht vanaf een smartphone, ja ook ik ben om wyccie.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mijn officiële eerste bericht vanaf een smartphone, ja ook ik ben om wyccie.
Dit kost me praktisch niet veel meer dan mijn oude abonnement in the long run. Werd ook wel tijd... zitten genoeg toffe apps bij.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het virus vreet om zich heen.
Als ik meer geld had, zou ik ook zo'n mooi fancy ding hebben. Puur voor de praktische zaken zoals de NS-planner en 9292OV-app voor onderweg.
Zo slecht dat het topic al 2 dagen dood is...quote:
Whatsapp, buienradar, teletekst, enz enzquote:Op woensdag 5 september 2012 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het virus vreet om zich heen.
Als ik meer geld had, zou ik ook zo'n mooi fancy ding hebben. Puur voor de praktische zaken zoals de NS-planner en 9292OV-app voor onderweg.
9gag voor op de wcquote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whatsapp, buienradar, teletekst, enz enz
Daar heb ik dan weer spelletjes voorquote:
Ruzzle!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer spelletjes voorSongpop, woordzoeker, Angry birds
Nee, daar houdt ik niet van... niet slim geneog voor...quote:
Ik speel vooral Songpop en Drag Racingquote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer spelletjes voorSongpop, woordzoeker, Angry birds
Daar krijg je geen punten voor :pquote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, daar houdt ik niet van... niet slim geneog voor...
Ik begon met zo'n baseball spelletje. Maar dat liep opeens elke keer vast... Drag heb ik een tijdje gespeeld, maar vond ik niet meer leuk. Dus nu vooral Songpop en woordzoeker. Af en toe puzzelenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel vooral Songpop en Drag Racing
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar krijg je geen punten voor :p
Drag Racing heb ik alles tot 3x toe uitgespeeld, en sta online met 2 verschillende accounts in de top 20quote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik begon met zo'n baseball spelletje. Maar dat liep opeens elke keer vast... Drag heb ik een tijdje gespeeld, maar vond ik niet meer leuk. Dus nu vooral Songpop en woordzoeker. Af en toe puzzelen
Zo Fox, was je me voorbij gegaan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
De standen zijn weer bijgewerkt:
* Overallstand FMTquote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zo Fox, was je me voorbij gegaan?
[FOK! Movie Trivia] - JULI 2012 - Deel 28quote:Op woensdag 5 september 2012 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
* Overallstand FMT
33 The_Substitute 393
34 FireFox1 392
Net niet
Ik speel de laatste tijd sporadisch mee, dus je heb nog alle kans om me flink voorbij te gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[FOK! Movie Trivia] - JULI 2012 - Deel 28
Ik heb van begin januari tot eind juli niet meegedaan. Dus met die 77 punten die jij gehaald hebt dit jaar, was je mij, tot nu, voorbij.
o Ja, ik had inderdaad gezien dat ik genoeg verkeerd geschreven had. ach jaquote:
Foeifoeiquote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef Gillingham het volgende:
Door wie worden Japanners en Koreanen verward?
Ik denk dat de TS 'door elkaar gehaald' bedoelt.
TS was gewoon zelf even verward tijdens het openen van het topicquote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef Gillingham het volgende:
Door wie worden Japanners en Koreanen verward?
Ik denk dat de TS 'door elkaar gehaald' bedoelt.
In geen enkel duel beide films gezien, helaas.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn sommigen hier het 1949 tournament vergeten?
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn sommigen hier het 1949 tournament vergeten?
En ik heb komende dagen geen tijd om te updatenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:17 schreef Gillingham het volgende:
[..]
In geen enkel duel beide films gezien, helaas.
Was een leuke SNL skit.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef picodealion het volgende:
Oh, had 't nooit eerder gezien.
Wat moet hij nou weer in The Officequote:
Daar was ie tijdelijk de baas van Michael.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wat moet hij nou weer in The Office
quote:
Neuh dat ik bovenaan stond was maar toevalquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
*Sands krijgt een rolberoerte als ie van werk terug komt en de stand ziet...*
o.a:quote:
Grazie Milequote:
Bescheidenheid siert de mens...quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Neuh dat ik bovenaan stond was maar toeval
Ik ga niet op vakantiequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert de mens...
Robby:
Muchos Plezieros! Buenos Vakantios!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |