Natural Family Planning. Denk dat ze dat bedoelt. Goed in de gaten houden wanneer je vruchtbaar bent!quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:43 schreef danic het volgende:
Ik ben een leek hoor pvoess, wat bedoel je met NFP?
Dat is toch onwijs onbetrouwbaar? of loop ik nu achter?quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ja, onthouding of condooms tijdens de ovulatieperiode.
Dan is nfp misschien nog wel de methode waar je het meest zelf grip op hebt inderdaad!quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat klopt, maar ik schiet ook door een pil en spiraaltje heen ik voel me met geen enkele methode veilig gok ik
Ik vraag me al een tijdje af hoe dit nu zit met dit soort verhalen. In álle 'officiële' documenten lees je dat de pil extreem betrouwbaar is. Kans op zwangerschap 0,3% bij goed pilgebruik. Toch lijkt het er in de praktijk op dat véél meer vrouwen 'dwars door de pil heen' zwanger raken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat klopt, maar ik schiet ook door een pil en spiraaltje heen ik voel me met geen enkele methode veilig gok ik
en? viel het mee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:06 schreef Pvoesss het volgende:
Genoeg mensen die de techniek gebruiken om wel zwanger te worden, je kan het ook precies andersom doen. Ik heb mijn spiraaltje er inmiddels uit![]()
Da's natuurlijk nooit te checken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik geloofde dat dwars door de pil zwanger worden nooit zo. Totdat het me nu zelf is gebeurd. En ik heb hem altijd netjes ingenomen en niet ziek geweest ofzo. Later hoorde ik bij de ha dat het veel vaker voorkomt dan de bijsluiter doet geloven. Nu zijn er uiteraard ook genoeg die er over liegen maar ook genoeg die echt zwanger worden tijdens de pil.
Nee is nooit te checken nee. Maar denk dat die 3 op 1000 eerlijk is en de rest niet dan maarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
Da's natuurlijk nooit te checken.Volgens de bijsluiter dus 3 op de 1000.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee is nooit te checken nee. Maar denk dat die 3 op 1000 eerlijk is en de rest niet dan maar
Ja het viel heel erg mee, ik heb mij er zo erg zorgen om gemaakt.quote:
Echt wij hadden wat dat betreft al miljonair kunnen zijn. Bij de zwagerschap van Leander zei de gyn door het zaad van mijn lief dat de kans om de loterij te winnen groter was, daarna kwam nog Matthias das alweer een winnend lot en nu deze dubbel, door de pil heen en weer met slecht zaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |