het is (binnen de grenzen van met je blote hoela en eendebek enzo) echt peanuts! Je voelt er hé-le-maal niks van. Ik zag er ook erg tegenop maar dat is me echt 1000 procent meegevallen. (De volgende weer terugplaatsenquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:11 schreef Pvoesss het volgende:
Spannend, mijn spiraaltje gaat er 16 oktober uit.. ik zie er zo erg tegenop
(de procedure dan dus, het er uit zijn vind ik een godszege want ik heb er veel last van)
het plaatsen is echt 1000000x pijnlijker dan het verwijderen, 1x diep ademhalen en hij is eruit!quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:11 schreef Pvoesss het volgende:
Spannend, mijn spiraaltje gaat er 16 oktober uit.. ik zie er zo erg tegenop
(de procedure dan dus, het er uit zijn vind ik een godszege want ik heb er veel last van)
jij hebt de gymefix?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef Pvoesss het volgende:
Van hormonen word ik echt niet blij, plus 2 x zwanger door de pil en ik gebruikte hem wel goed.
De pil is voor mij om de eisprong goed tegen te houden dan te licht, maar voor mijn lichaam en gemoedstoestand zijn de hormonen weer te zwaar. Ik ben echt niet gezellig als ik de pil slik![]()
En dan heb ik ook nog eens 16x zoveel migraine als zonder de pil.
Voor mij toch liever een spiraaltje danal doet deze ook pijn en ik voel hem zitten en met seks is het ook een ramp.
Oh dan weet ik niet of het verwijderen zeer doetquote:
Dat begrijp ik niet zo. Je post in dit topic dat je je spiraaltje eruit laat halen, hormonaal wordt van de pil (ik oom, dus begrijp heul goed wat je bedoeld) en condooms zeer onhandig/onprettig vindt.quote:[b]Op vrijdag 28 september 2012 11:16 schreef Pvoesss het volgende:[/b
Wat we gaan doen nadat hij er uit is uhhh nog iets waar ik over nadenk
ja dit dus ongeveer! bij mij moest hij er nogal abrupt uit door ontsteking door afstoten maar ik zat n week later wel bij de gyn om de opties te bespreken, had toen ook nog tijd zat want mocht 3 weken geen seks hebben!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef danic het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet zo. Je post in dit topic dat je je spiraaltje eruit laat halen, hormonaal wordt van de pil (ik oom, dus begrijp heul goed wat je bedoeld) en condooms zeer onhandig/onprettig vindt.
Dan is het toch gewoon zo dat jullie voor een kindje gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |