Zij zocht iets voor erbij, want ze werkt maar 4 dagen, en kan niet meer werken. Ze heeft paarden en om dat te bekostigen wilde ze iets erbij doen. Hij werkt 60 uur in de week en heeft geen zin om het na zijn werk nog te doen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
wtf dat zou ik wel een beetje apart vinden hoor
dat ie wel op zichzelf woont maar zijn zus komt poetsen
zijn mama zou erger zijn maar toch
heeft meer met willen te maken dan kunnen....quote:Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook vreemd vinden. Beetje een moeders/zusterskindje. Hoezo kan een volwassen kerel niet voor zichzelf zorgen?
Het is juist de eerste man die ik NIET hoef te vertellen hoe alles werkt. Heeft echt alles te maken met willen en al een zware baan hebben en er dus gewoon GEEN zin in hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat zou ik ook vreemd vinden. Beetje een moeders/zusterskindje. Hoezo kan een volwassen kerel niet voor zichzelf zorgen?
Kan ze dat een beetje?quote:
ja maar dan zou ik een schoonmaakster toch net wat anders vinden dan familiequote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is juist de eerste man die ik NIET hoef te vertellen hoe alles werkt. Heeft echt alles te maken met willen en al een zware baan hebben en er dus gewoon GEEN zin in hebben.
Hij betaalt haar ervoor? Dat is wat anders, dan is zij gewoon zijn werkster.quote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is juist de eerste man die ik NIET hoef te vertellen hoe alles werkt. Heeft echt alles te maken met willen en al een zware baan hebben en er dus gewoon GEEN zin in hebben.
Nee hoor, heb ik ook. Zou niet iemand van mijn familie in mijn huis willen hebben en ook neit aan de schoonmaak/opruimquote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan zou ik een schoonmaakster toch net wat anders vinden dan familie
maar misschien ben ik daar wel raar in
Zij heeft het aangeboden, hij vindt het (uiteraard) geen probleem. Ik snap wel waarom zij het niet meer wil doen als ik er eventueel kom wonen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar dan zou ik een schoonmaakster toch net wat anders vinden dan familie
maar misschien ben ik daar wel raar in
Inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
Hij betaalt haar ervoor? Dat is wat anders, dan is zij gewoon zijn werkster.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze het dan niet emer wil doen. Ze kan toch gewoon meer geld vragen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zij heeft het aangeboden, hij vindt het (uiteraard) geen probleem. Ik snap wel waarom zij het niet meer wil doen als ik er eventueel kom wonen.
[..]
Inderdaad.
Mijn vriendin heeft een paar dagen in m'n huis geslapen en zij is dus een stuk netter. Voel ik mij toch soms wel wat uhm vaag. Als in dat het huis toch netter moet of dat dit of dat allemaal anders moest.quote:Op maandag 3 september 2012 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze heeft iets andere standaarden dan ik
First-world problemsquote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een paar dagen in m'n huis geslapen en zij is dus een stuk netter. Voel ik mij toch soms wel wat uhm vaag. Als in dat het huis toch netter moet of dat dit of dat allemaal anders moest.
heb de schoonmaker dan ook maar diezelfde dag laten komen, zodat het in het begin er nog wel redelijk uit zag
Ontspannen, dat zeggen ze in de films ook altijdquote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik word echt gek van die opdracht!!!
hij is te groot!
Ja, dat heb ik dus ook. M'n moeder zei laatst ook tegen mij: 'Dan laat je toch een of twee keer in de maand iemand komen die je keuken en badkamer schoonmaakt?' Maar dan vind ik gewoon lui van mezelfquote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou wel graag een poets willen maar we hebben er gewoon echt het geld niet voor
en mijn lief vind het onzin omdat we wel veel thuis zijn
maar goed, als ik de hele dag druk ben geweest (ook al is het thuis) wil dat niet zeggen dat ik nog zin heb om de badkamer te poetsen
nou ja daar heb ik dan weer geen probleem mee hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. M'n moeder zei laatst ook tegen mij: 'Dan laat je toch een of twee keer in de maand iemand komen die je keuken en badkamer schoonmaakt?' Maar dan vind ik gewoon lui van mezelfIk werk thuis en kan tussendoor best wat dingetjes doen. Ik heb alleen andere standaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |