quote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n familie
die zijn ook zo van: ah dan dweil je toch even snel? zo gedaan!
en ik denk alleen ik kan net zo goed een marathon gaan lopen
net zo simpel en duurt even lang
Nouja, dat is vooral wat je moet doen dan.quote:Op maandag 3 september 2012 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat wat er gebeurt als je vaatwasser stuk gaat en je vloer zeiknat wordt.
Dat noem ik knoeien.quote:Op maandag 3 september 2012 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Water over de vloer gooien en laten opdrogen.
Wel als het sopje ergens anders voor bedoeld wasquote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het een sopje is, is het toch geen knoeien?
Het ging over dweilen, dus de vloer, dus geen geknoei.quote:Op maandag 3 september 2012 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel als het sopje ergens anders voor bedoeld was
Mijn vriend laat het door zijn zus doen. Iig het schoonmaken. Ze heeft al laten weten dat als ik er ooit kom wonen, dat ze dan stoptquote:
+1quote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
De was ophangen vind ik ook lekker trouwens. Als je het goed doet, hoef je niet te strijken.
Dat laat ik lekker aan m'n schoonmaker overquote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
Dweilen vind ik echt een kutklus, gelukkig hoeft dat in mijn huidige huis niet.
wtf dat zou ik wel een beetje apart vinden hoorquote:Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vriend laat het door zijn zus doen. Iig het schoonmaken. Ze heeft al laten weten dat als ik er ooit kom wonen, dat ze dan stopt
Ik ga maar iemand importeren voor die klusjesquote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef Ripley het volgende:
Enige dat ik thuis doe is koken, lunch klaamaken voor volgende dag, afruimen en was opruimen, vaat en was doet brox en overige de huishoudelijke hulp
Ja, dat zou ik ook vreemd vinden. Beetje een moeders/zusterskindje. Hoezo kan een volwassen kerel niet voor zichzelf zorgen?quote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf dat zou ik wel een beetje apart vinden hoor
dat ie wel op zichzelf woont maar zijn zus komt poetsen
zijn mama zou erger zijn maar toch
Wie doet het zuigen dan?quote:Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef rival het volgende:
Ik doe het zelf, behalve zuigen!
ik heb er geen problemen mee eigenlijk
Ik wil ook een zus.quote:Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vriend laat het door zijn zus doen. Iig het schoonmaken. Ze heeft al laten weten dat als ik er ooit kom wonen, dat ze dan stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |