abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 15:46:27 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116346880
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik liep net ook in de supermarkt en daar hadden ze chocoladeslagroomsoesjes! :o Het kwijl liep bekant uit mijn bek, :9~ maar ik ben er toch voorbij gerend. Moraal van het verhaal: trek je hardloopschoenen aan als je naar de supermarkt gaat, zodat je voorbij al de verleidingen kan sprinten.
Betere tip: zorg dat je geen honger hebt als je naar de supermarkt gaat :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116346907
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar die is oud. Je moet af en toe met wat nieuws komen.
pi_116346921
quote:

[..]

Ik liep net ook in de supermarkt en daar hadden ze chocoladeslagroomsoesjes! :o Het kwijl liep bekant uit mijn bek, :9~ maar ik ben er toch voorbij gerend. Moraal van het verhaal: trek je hardloopschoenen aan als je naar de supermarkt gaat, zodat je voorbij al de verleidingen kan sprinten.
"bekant" O+

quote:

[..]

Als ik geen honger heb koop ik genoeg lekkere maar onnodige dingen! Soms neem ik cash mee als ik terug kom van hardlopen. Kan ik en 1) niet meer uitgeven dan ik bij me heb 2) niet veel mee terug dragen wegens geen tasje en 3) neem ik niets ongezonds mee omdat ik net heb hardgelopen :').
pi_116346927
-O- ik ben flink genaaid in m'n gemiddelde door naar het buitenland te gaan en ze willen het niet rechtzetten bij de examencommissie... :( ;( ik had precies een 7,5 gemiddeld met de vakken die ik hier had, maar die tellen net als de andere vakken maar één keer mee, terwijl ik als ik in NL was gebleven 4 vakken en dus cijfers meer had gehad om mijn gemiddelde omhoog te trekken.. Alle vakken in NL zijn namelijk 5punten en hier waren mijn vakken 10 punten, waardoor ik dus 4 vakken minder hoefde te / kón volgen in mijn minoren en ik verplicht was om een vervangend vak te doen van 10 punten dat normaal in Nederland maar 5 punten was.

Kan wel janken. Zit hier zowat te janken :( :'( Zo hard gewerkt voor die 7,5 en dan krijg ik 'm niet. :'(
Ja doei.
  maandag 3 september 2012 @ 15:48:01 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116346935
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

"bekant" O+
Dat woord staat niet eens in de Van Dale :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116346943
quote:

[..]

Die vind ik stom. Soms heb ik níets in huis, maar wel honger. Hoe kom ik van m'n trek af als ik niet naar de supermarkt mag?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 3 september 2012 @ 15:49:14 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116346980
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die vind ik stom. Soms heb ik níets in huis, maar wel honger. Hoe kom ik van m'n trek af als ik niet naar de supermarkt mag?
Oh ;(.
Dat overkomt mij eigenlijk nooit, helemaal níets in huis hebben :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116347270
quote:

[..]

Eigenlijk eet ik alleen maar gebak als ik het superlekker gebak vind. dus die aarbeientaart van de Hema was eigenlijk tegen mijn principes. Maar afijn, het was best lekker. :)

Skip de supermarkt vandaag denk even. Kan ik mn zooi een beetje opruimen voordat ik ga wandelen.
En tussendoor kan ik denk nog wel een parprika snacken. En dan komt het toch nog goed met mijn lijstje. :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tenzij ze rebelleert tegen de Van Dale is ze het ermee eens :P.
Hehehe, meestal reageert ze echt supersnel maar nu valt het toch een beetje tegen. :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Echt niets in huis? Geen cracker, geen bakje yoghurt of kwark, geen gedroogd fruit, geen noten, geen thee, geen blikje tonijn maar echt helemaal niets?!
Dan zou ik een glas water drinken, om toch iets in je maag te hebben.

Het helemaal niets in huis hebben is voor zover mij bekent overigens vooral een mannenprobleem. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116347615
Misschien overdreef ik een beetje toen ik 'níets' zei.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 16:11:10 #85
70532 loveli
N
pi_116347752
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het helemaal niets in huis hebben is voor zover mij bekent overigens vooral een mannenprobleem. >:O
:o

En voor iedereen die niets in huis heeft, hamsteren!!!!
crap in = crap out
  maandag 3 september 2012 @ 16:11:27 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116347761
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef loveli het volgende:

[..]

En ik heel subtiel een dm sturen :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 3 september 2012 @ 16:12:44 #87
70532 loveli
N
pi_116347800
Da's mobiel zo lastig, subtiel dm~en.
crap in = crap out
pi_116347802
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Sorry! :D
Het komt door die vrouw met die clownsogen, ik zweer het je.
En door de verkiezingsposters van de SOPN die ik werkelijk op alle billboards tegen kom. Is dat iets lokaals, of signaleren jullie dat ook? :?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116347815
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
-O- ik ben flink genaaid in m'n gemiddelde door naar het buitenland te gaan en ze willen het niet rechtzetten bij de examencommissie... :( ;( ik had precies een 7,5 gemiddeld met de vakken die ik hier had, maar die tellen net als de andere vakken maar één keer mee, terwijl ik als ik in NL was gebleven 4 vakken en dus cijfers meer had gehad om mijn gemiddelde omhoog te trekken.. Alle vakken in NL zijn namelijk 5punten en hier waren mijn vakken 10 punten, waardoor ik dus 4 vakken minder hoefde te / kón volgen in mijn minoren en ik verplicht was om een vervangend vak te doen van 10 punten dat normaal in Nederland maar 5 punten was.

Kan wel janken. Zit hier zowat te janken :( :'( Zo hard gewerkt voor die 7,5 en dan krijg ik 'm niet. :'(
Ik heb hem nu drie keer gelezen en ik snap het nog niet. Maar goed ik ben ook slecht in cijfermatige dingen ;(

Maar ik snap eruit dat het vervelend is voor je. Wat zijn de consequenties?
pi_116348141
Wat An zegt Mo... helemaal niks meer aan te doen?

Op mn eerste dag werk zwaar last van WOG... gelukkig is het nog een thuiswerkdagje.
Ga zo koekjes bakken, vanavond VVE vergadering, dus een excuus :9
Be someone that makes you happy
  maandag 3 september 2012 @ 16:23:27 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116348218
Chocolade slagroomsoesjes O+
Bedenk mij dan altijd hoe het smaakt, hoe lang het duurt voor het op is en dan bedenken dat het anders al op was voor je had bedacht hoe het zou smaken...........
Dusssssssssss :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 september 2012 @ 16:28:44 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116348421
Snap het niet Mo ..
Hoe is het met je nek?

Lijst:
O: kwark en vla
T's: 2 appels, cup a soup kerrie, halve komkommer, 250 gr wortel, cappuccino
L: 3 boterhammen kaas, tomaat, 2 bekers melk, kom champignoncremesoep met kipfilet en vermicelli (:r)
T's: paar dropjes, blokje choco, mineola, peer, cola berenburg want vervroegd weekend!
D: Alles gisteren uit de tuin gehaald: sperziebonen, uien, courgette, aardappelen, rode bieten, sjalotten.
Nog even wat fabriceren met aardappelkroketten en gegrilde biefstuk
T: zoute stokjes, flesje bier
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116348503
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb hem nu drie keer gelezen en ik snap het nog niet. Maar goed ik ben ook slecht in cijfermatige dingen ;(

Maar ik snap eruit dat het vervelend is voor je. Wat zijn de consequenties?
Kortgezegd:

Waar ik in Nederland 8 vakken had gevolgd voor de 40 punten, heb ik er nu maar 4 gevolgd, omdat de vakken hier in Engeland 10 punten waard zijn tegenover 5 punten in Nederland.
Voor deze vier vakken heb ik supermooie cijfers gehaald (8-en, 9-ens) maar die tellen dus maar één keer mee in hun systeem in plaats van het dubbele dat ze 'waard' zijn. Ik heb dus effectief 4 cijfers minder (vier 8,5-en zeg maar) om m'n gemiddelde omhoog te kunnen halen naar de 7,5. Met het gewogen gemiddelde had ik precies die 7,5 gemiddeld (wat een Bene Meritum geweest zou zijn, net onder Cum Laude) en nu heb ik een 7,3 gemiddeld.

Er is niets aan te doen, kreeg net antwoord van twee regels op m'n uitgebreide mail aan de examencommissie... -O-
Ja doei.
pi_116348557
Met de nek gaat het gelukkig beter! O+ En de buurman kwam net ook nog helpen om onze schuttig wat meer dieven-proef te maken O+ Wat een schat.
Ja doei.
  maandag 3 september 2012 @ 16:31:51 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116348562
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kortgezegd:

Waar ik in Nederland 8 vakken had gevolgd voor de 40 punten, heb ik er nu maar 4 gevolgd, omdat de vakken hier in Engeland 10 punten waard zijn tegenover 5 punten in Nederland.
Voor deze vier vakken heb ik supermooie cijfers gehaald (8-en, 9-ens) maar die tellen dus maar één keer mee in hun systeem in plaats van het dubbele dat ze 'waard' zijn. Ik heb dus effectief 4 cijfers minder (vier 8,5-en zeg maar) om m'n gemiddelde omhoog te kunnen halen naar de 7,5. Met het gewogen gemiddelde had ik precies die 7,5 gemiddeld (wat een Bene Meritum geweest zou zijn, net onder Cum Laude) en nu heb ik een 7,3 gemiddeld.

Er is niets aan te doen, kreeg net antwoord van twee regels op m'n uitgebreide mail aan de examencommissie... -O-
En wat is het gevolg nu je niet Bene Meritum hebt gehaald? Heeft dat gevolgen voor je verdere studie/carriere?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116348659
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En wat is het gevolg nu je niet Bene Meritum hebt gehaald? Heeft dat gevolgen voor je verdere studie/carriere?
Ik wil hierna een PhD gaan doen en moet dit jaar al gaan solliciteren naar plaatsen. Daar staat een BM toch wel een stuk beter dan een 7,3. 'Natuurlijk' ga ik in mijn master wel echt ass kicken en een First (weer een 9) halen, maar ik heb juist zó hard gewerkt om een goede ingangspositie te creëren voor mezelf zodra ik doorhad wat ik wilde voor de toekomst, en dat is het academisch onderzoek in...
Ja doei.
pi_116348704
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kortgezegd:

Ik wil niet lomp of ongevoelig doen, Mo, maar is dat niet gewoon het volgen van de regels? De cijfers worden gemiddeld, en er is geen sprake van een gewogen gemiddelde. Hoe telt een bachelorscriptie mee eigenlijk?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_116348721
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik wil niet lomp of ongevoelig doen, Mo, maar is dat niet gewoon het volgen van de regels? De cijfers worden gemiddeld, en er is geen sprake van een gewogen gemiddelde. Hoe telt een bachelorscriptie mee eigenlijk?
Ook maar 1, alles 1. Maar ik vind het vooral heel oneerlijk van de vakken die ik in het buitenland heb gevolgd. Deze kans wordt enorm aangeraden, ondersteund en ik heb die beurs gekregen, maar als ik in NL was gebleven en gewoon 5puntsvakken had gevolgd en deze ook met een 8,5 gemiddeld had gehaald dan was ik gemiddeldegewijs beter afgeweest.
Ja doei.
pi_116348761
Ik heb uberhaupt nog nooit van een "BM" gehoord! Eens kijken of ik dat heb, staat wel lekker op je CV :7. Is dat iets officieels eigenlijk of universiteits afhankelijk?

Wij hebben alleen "honours", en dan heb je 1:1, 1:2 en 2:3 of zoiets, ik heb geen idee. Edit: Ah, ok, ik heb "Upper second-class honours". :7

Ah, nog een edit; Bene Meritum is hetzelfde als 1:2 honours :') vet.

[ Bericht 19% gewijzigd door Perruche op 03-09-2012 16:42:03 ]
pi_116348766
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik wil hierna een PhD gaan doen en moet dit jaar al gaan solliciteren naar plaatsen. Daar staat een BM toch wel een stuk beter dan een 7,3. 'Natuurlijk' ga ik in mijn master wel echt ass kicken en een First (weer een 9) halen, maar ik heb juist zó hard gewerkt om een goede ingangspositie te creëren voor mezelf zodra ik doorhad wat ik wilde voor de toekomst, en dat is het academisch onderzoek in...
Ik denk dat motivatie en inzet belangrijker zijn dan een 7,3 of een 7,5. Wel grappig om te horen dat jou een PhD zo leuk lijkt. Mij lijkt promoveren echt verschrikkelijk. Ik zou gillend gek worden van 4 jaar onderzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')