abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116343232
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:39 schreef conleche het volgende:

[..]

En anders vis (zalm) in alufolie met veel groenten uit de oven? Dat eet ik vanavond. Met een beetje kikkoman, vissaus en thaise peper en verse koriander erover. :9

Die kaasaubergine is heerlijk, maar erg machtig.
Dat is ook één van mijn favo recepten :9. Vorige week al op (op een iets andere manier). Kippakketjes met champignon, paprika en boursin is ook lekker uit de oven!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 3 september 2012 @ 13:44:09 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116343268
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is ook één van mijn favo recepten :9. Vorige week al op (op een iets andere manier). Kippakketjes met champignon, paprika en boursin is ook lekker uit de oven!
Oe dat klinkt lekker ja! Moet daar verders nog wat bij of iets speciaals gedaan worden? :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116343275
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Naja, om maar iets te noemen: voor het grillen strijk ik elk plakje aubergine in met olijfolie. :9

En ik doe de optie mét mozzarella. :+

Het is trouwens wel een goed idee als bijgerecht, gewoon een vierkantje bij ander eten. (Mag groter dan 1cm2). Oh, misschien eet ik het zelf wel vanavond, ik heb er ineens veel meer zin in dan in zalm. :')
Ik ga het ook met mozzarella maken, denk ik. Misschien een groene salade ernaast en dan niet teveel van de 'lasagne' en dan de rest een andere keer opwarmen ofzo!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116343325
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe dat klinkt lekker ja! Moet daar verders nog wat bij of iets speciaals gedaan worden? :9
Ik snij zelf altijd flink wat champignons en paprika. Vervolgens de kip doormidden snijden (als een pistoletje, zeg maar) en daar dan wat boursin en groente tussen proppen. De rest van de groente leg ik op de (met boter besmeerde) alufolie en dan vervolgens het kippetje er op.. En dan de oven in! Zal vanavond even voor je opzoeken hoe lang en hoe warm!
  maandag 3 september 2012 @ 13:49:37 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116343399
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik snij zelf altijd flink wat champignons en paprika. Vervolgens de kip doormidden snijden (als een pistoletje, zeg maar) en daar dan wat boursin en groente tussen proppen. De rest van de groente leg ik op de (met boter besmeerde) alufolie en dan vervolgens het kippetje er op.. En dan de oven in! Zal vanavond even voor je opzoeken hoe lang en hoe warm!
Tenk joe! *O* Klinkt goed :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116343423
Lijstje

O: kwark met muesli
T: 2 'droge' speltcrackers
T: cup a soup kerrie, mineola
L: bruine bol met boter en rosbief
T: 3 dadels
D: melanzana alla parmigiana, groene salade
T: bakje yoghurt o.i.d.
pi_116343440
Wij hebben de hele koelkast nog vol staan met taart en hapjes :') Gelukkig ook nog een bak met reepjes paprika :P
  maandag 3 september 2012 @ 13:54:16 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116343560
Saai groente eten is soms helemaal niet erg...

Heb net voor morgen een snipperdag geregeld heel wat geregel maar het wordt mooi weer en ben echt te moe.
/mietje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116343756
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Saai groente eten is soms helemaal niet erg...

Heb net voor morgen een snipperdag geregeld heel wat geregel maar het wordt mooi weer en ben echt te moe.
/mietje
Dat zeg ik ook niet, maar een beetje afwisseling is wel fijn ;)
pi_116343769
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tenk joe! *O* Klinkt goed :9
*watzijzegt*

:9
Ja doei.
pi_116345244
Ik had net een BHV overleg en naast mij zat een dame met een nogal wonderlijk kapsel. Vanachter kort en van voren lang, behoorlijk getoupeerd en veel te zwart geverfd. Daarnaast had ze teveel makeup op. En heel veel mascara. En haar onderste wimpers waren ook voorzien van veel te veel mascara waardoor ze een beetje op een clown lijkt.

So far mijn fascinerende leven. B-)
Volgende keer iets over mijn nieuwe favoriete televisiezender! B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116345317
En om on topic te blijven een lijstje:
O: kwark met lucky charms en een banaan
T: stukje aardbeientaart
L: broodje met grillworst, 2 roggebroodjes met kaas
T: appel, amandels
D: weet ik nog niet.

S: even zien of ik zin heb om kickfit te doen, anders doe ik wel even een poging tot heel veel pushups. :P
Doe wat je niet durft.
pi_116345426
O+ krijg net verse tomaatjes van de buren, uit hun kasje O+ dus die gaan ook in de omelet! _O_
Ja doei.
pi_116346485
Lijstjes update:
O: muesli met amandelmelk, nectarine
T: boterham pindakaas, rode besjes
L: salade met courgette en komkommer, klein bruin broodje ei, wat broccolisoep
T: boterham pindakaas
---- tot hier 1000 kcals---
D: uit eten
B: uurtje fietsen
pi_116346500
Henk, is het meervoud van "amandel", "amandels", ja? ik dacht altijd dat alleen "amandelen" correct was.

Raar woord als je het vaak zegt..
pi_116346548
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Perruche het volgende:
Henk, is het meervoud van "amanadel", "amandels", ja?
Per, is het enkelvoud van 'amandelen', 'amanadel', ja?
Ja doei.
pi_116346558
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 15:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Per, is het enkelvoud van 'amandelen', 'amanadel', ja?
Ik zou gaan voor amandelens!
pi_116346655
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En om on topic te blijven een lijstje:
O: kwark met lucky charms en een banaan
T: stukje aardbeientaart
L: broodje met grillworst, 2 roggebroodjes met kaas
T: appel, amandels
D: weet ik nog niet.

S: even zien of ik zin heb om kickfit te doen, anders doe ik wel even een poging tot heel veel pushups. :P
Lucky charms, (Ik moest googelen en het bevat éxact de rotzooi die ik dacht dat het zou bevatten, inclusief de kleurstoffen. :P), aardbeientaart? Really? Doe maar veel groenten en eiwitten bij je diner, dan maak je het een beetje goed. :P
pi_116346660
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Perruche het volgende:
Henk, is het meervoud van "amandel", "amandels", ja? ik dacht altijd dat alleen "amandelen" correct was.

Raar woord als je het vaak zegt..
Dat het een raar woord is, dat lijkt me duidelijk.
Google en wiki vind dat het Amandelen is, maar er is vast een neerlandica in tha house om dit even op te helderen.

Ik wijt eventuele spelfouten overigens aan mijn overleg met de dame met de clownsogen, discussies over tekentangen en mannen die het willen weten als vrouwen zwanger zijn want dat is net zoiets als suikerziekte of longemfyseem. Volgens die mannen dan. >:O
Doe wat je niet durft.
  maandag 3 september 2012 @ 15:41:43 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116346726
Ik werd geroepen? *).

Zowel amandels als amandelen is goed.
Niet meer actief op Fok!
pi_116346744
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Lucky charms, (Ik moest googelen en het bevat éxact de rotzooi die ik dacht dat het zou bevatten, inclusief de kleurstoffen. :P), aardbeientaart? Really? Doe maar veel groenten en eiwitten bij je diner, dan maak je het een beetje goed. :P
Ik liep zaterdag in de supermarkt en daar hadden ze ook gewoon staan! :D Het is een soort crack. superlekker, maar niet zo goed voor je. :P
Overigens eet ik er geen grote hoeveelheden van. Ter verdediging.
Maar ik zal heel braaf heel veel groente en eiwitten eten bij mijn D. Weet niet of ik nog groente in de koelkast heb, maar volgens mij heb ik nog wel courgette. Ga ik wel grillen en dan met cannellinibonen en tonijn eten. *)
Doe wat je niet durft.
pi_116346747
quote:
amandel [aman·del], de, amandelen [aman·de·len], amandels [aman·dels], amandeltje [aman·del·tje]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_116346780
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd geroepen? *).

Zowel amandels als amandelen is goed.
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tnx dames! *zweet van voorhoofd afveegt*

Lienekien, ben je het er mee eens? >:O
Doe wat je niet durft.
pi_116346860
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik liep zaterdag in de supermarkt en daar hadden ze ook gewoon staan! :D Het is een soort crack. superlekker, maar niet zo goed voor je. :P
Overigens eet ik er geen grote hoeveelheden van. Ter verdediging.
Maar ik zal heel braaf heel veel groente en eiwitten eten bij mijn D. Weet niet of ik nog groente in de koelkast heb, maar volgens mij heb ik nog wel courgette. Ga ik wel grillen en dan met cannellinibonen en tonijn eten. *)
Ik liep net ook in de supermarkt en daar hadden ze chocoladeslagroomsoesjes! :o Het kwijl liep bekant uit mijn bek, :9~ maar ik ben er toch voorbij gerend. Moraal van het verhaal: trek je hardloopschoenen aan als je naar de supermarkt gaat, zodat je voorbij al de verleidingen kan sprinten.
  maandag 3 september 2012 @ 15:45:59 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116346863
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[..]

Tnx dames! *zweet van voorhoofd afveegt*

Lienekien, ben je het er mee eens? >:O
Tenzij ze rebelleert tegen de Van Dale is ze het ermee eens :P.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')