Dat is ook één van mijn favo receptenquote:Op maandag 3 september 2012 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
En anders vis (zalm) in alufolie met veel groenten uit de oven? Dat eet ik vanavond. Met een beetje kikkoman, vissaus en thaise peper en verse koriander erover.![]()
Die kaasaubergine is heerlijk, maar erg machtig.
Oe dat klinkt lekker ja! Moet daar verders nog wat bij of iets speciaals gedaan worden?quote:Op maandag 3 september 2012 13:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is ook één van mijn favo recepten. Vorige week al op (op een iets andere manier). Kippakketjes met champignon, paprika en boursin is ook lekker uit de oven!
Ik ga het ook met mozzarella maken, denk ik. Misschien een groene salade ernaast en dan niet teveel van de 'lasagne' en dan de rest een andere keer opwarmen ofzo!quote:Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Naja, om maar iets te noemen: voor het grillen strijk ik elk plakje aubergine in met olijfolie.![]()
En ik doe de optie mét mozzarella.![]()
Het is trouwens wel een goed idee als bijgerecht, gewoon een vierkantje bij ander eten. (Mag groter dan 1cm2). Oh, misschien eet ik het zelf wel vanavond, ik heb er ineens veel meer zin in dan in zalm.
Ik snij zelf altijd flink wat champignons en paprika. Vervolgens de kip doormidden snijden (als een pistoletje, zeg maar) en daar dan wat boursin en groente tussen proppen. De rest van de groente leg ik op de (met boter besmeerde) alufolie en dan vervolgens het kippetje er op.. En dan de oven in! Zal vanavond even voor je opzoeken hoe lang en hoe warm!quote:Op maandag 3 september 2012 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe dat klinkt lekker ja! Moet daar verders nog wat bij of iets speciaals gedaan worden?
Tenk joe!quote:Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik snij zelf altijd flink wat champignons en paprika. Vervolgens de kip doormidden snijden (als een pistoletje, zeg maar) en daar dan wat boursin en groente tussen proppen. De rest van de groente leg ik op de (met boter besmeerde) alufolie en dan vervolgens het kippetje er op.. En dan de oven in! Zal vanavond even voor je opzoeken hoe lang en hoe warm!
Dat zeg ik ook niet, maar een beetje afwisseling is wel fijnquote:Op maandag 3 september 2012 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Saai groente eten is soms helemaal niet erg...
Heb net voor morgen een snipperdag geregeld heel wat geregel maar het wordt mooi weer en ben echt te moe.
/mietje
Per, is het enkelvoud van 'amandelen', 'amanadel', ja?quote:Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Perruche het volgende:
Henk, is het meervoud van "amanadel", "amandels", ja?
Ik zou gaan voor amandelens!quote:Op maandag 3 september 2012 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Per, is het enkelvoud van 'amandelen', 'amanadel', ja?
Lucky charms, (Ik moest googelen en het bevat éxact de rotzooi die ik dacht dat het zou bevatten, inclusief de kleurstoffen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En om on topic te blijven een lijstje:
O: kwark met lucky charms en een banaan
T: stukje aardbeientaart
L: broodje met grillworst, 2 roggebroodjes met kaas
T: appel, amandels
D: weet ik nog niet.
S: even zien of ik zin heb om kickfit te doen, anders doe ik wel even een poging tot heel veel pushups.
Dat het een raar woord is, dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Perruche het volgende:
Henk, is het meervoud van "amandel", "amandels", ja? ik dacht altijd dat alleen "amandelen" correct was.
Raar woord als je het vaak zegt..
Ik liep zaterdag in de supermarkt en daar hadden ze ook gewoon staan!quote:Op maandag 3 september 2012 15:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Lucky charms, (Ik moest googelen en het bevat éxact de rotzooi die ik dacht dat het zou bevatten, inclusief de kleurstoffen.), aardbeientaart? Really? Doe maar veel groenten en eiwitten bij je diner, dan maak je het een beetje goed.
quote:amandel [aman·del], de, amandelen [aman·de·len], amandels [aman·dels], amandeltje [aman·del·tje]
quote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd geroepen?.
Zowel amandels als amandelen is goed.
Tnx dames! *zweet van voorhoofd afveegt*quote:
Ik liep net ook in de supermarkt en daar hadden ze chocoladeslagroomsoesjes!quote:Op maandag 3 september 2012 15:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag in de supermarkt en daar hadden ze ook gewoon staan!Het is een soort crack. superlekker, maar niet zo goed voor je.
Overigens eet ik er geen grote hoeveelheden van. Ter verdediging.
Maar ik zal heel braaf heel veel groente en eiwitten eten bij mijn D. Weet niet of ik nog groente in de koelkast heb, maar volgens mij heb ik nog wel courgette. Ga ik wel grillen en dan met cannellinibonen en tonijn eten.
Tenzij ze rebelleert tegen de Van Dale is ze het ermee eensquote:Op maandag 3 september 2012 15:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[..]
Tnx dames! *zweet van voorhoofd afveegt*
Lienekien, ben je het er mee eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |