Hij doet het beter dan Samsom en Wilders bij dit onderwerpquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef MrBaas het volgende:
"U moet uw mond houden", aldus Wilders.
"Daar ga ik over", aldus de discussieleiderquote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef MrBaas het volgende:
"U moet uw mond houden", aldus Wilders.
Slob, omdat Wilders oneliners gebruiktquote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef Wespensteek het volgende:
Wie moest de mond houden en waarom?
Arie Slob omdat hij volgens Wilders mensen onder de brug laat slapen en dus geen recht van spreken heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef Wespensteek het volgende:
Wie moest de mond houden en waarom?
Het lijkt mij zo saai bij een radiodebat.quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arie Slob omdat hij volgens Wilders mensen onder de brug laat slapen en dus geen recht van spreken heeft.
Op politiek24 is er gewoon beeld bij hoorquote:Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo saai bij een radiodebat.
Inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef RvLaak het volgende:
non-discussie dit... Ze zijn het in essentie eens
Matig inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef RvLaak het volgende:
non-discussie dit... Ze zijn het in essentie eens
Waardoor het financieringstekort nog hoger oploopt en de regering nog meer belasting moet heffen/moet bezuinigen... Broekzak vestzak verhaal.quote:Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef Shreyas het volgende:
Goede maatregel van Rutte, eindelijk eens iemand die hard werkende mensen wilt belonen in plaats van straffen.
Ik ben voorstander van meer bezuinigen, Nederland geeft te veel geld uit aan non-issues.quote:Op maandag 3 september 2012 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waardoor het financieringstekort nog hoger oploopt en de regering nog meer belasting moet heffen/moet bezuinigen... Broekzak vestzak verhaal.
Mits je meer dan het wettelijk minimumloon verdient dusquote:Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef Shreyas het volgende:
Goede maatregel van Rutte, eindelijk eens iemand die hard werkende mensen wilt belonen in plaats van straffen.
Goede vraag, ik vond Rutte, Sap, Slob en Pechtold goed, Roemer en Buma iets beter dan in de vorige twee debatten. Samsom viel iets tegen. Wilders was slecht. Thieme, van der Staaij en Brinkman zaten er natuurlijk voor spek en bonen bij.quote:
Ik denk dat je in deze setting geen winnaar aan kan wijzen. Te gefragmenteerd.quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goede vraag, ik vond Rutte, Sap, Slob en Pechtold goed, Roemer en Buma iets beter dan in de vorige twee debatten. Samsom viel iets tegen. Wilders was slecht. Thieme, van der Staaij en Brinkman zaten er natuurlijk voor spek en bonen bij.
Een economie kapot bezuinigen helpt het land iddquote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van meer bezuinigen, Nederland geeft te veel geld uit aan non-issues.
Dat heb ik even gemist. Geldt de "rug van Rutte" niet voor mensen met een minimumloon?quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Mits je meer dan het wettelijk minimumloon verdient dus
Bullshitmaatregel, dit moet je juist niet doen als je zoveel moet bezuinigen.
Nope, enkel modaal en hoger (als ik Rutte goed begreep en hij niet weer loog)quote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Geldt de "rug van Rutte" niet voor mensen met een minimumloon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |