abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116372697
Iedereen is anders. De een moet constant mensen om zich heen hebben, de ander heeft liever vaker wat meer rust en wil in zijn eigen gedachte verdwalen. Deal with it people ^O^
pi_116382438
Ik woon met 2 andere dames in een eensgezinswoning, we delen wel badkamer garage tuin en alles. Maar we hebben geen schoonmaakrooster. We hebben meer een ongeschreven regel dat iedereen om de week t hele huis doet. Of spreken af dat zij bijv. boven doet en ik beneden. Maar als je ziet dat de trap gestofzuigd moet worden doen we dat ook gewoon.

Op zich werkt dat prima, behalve als haar vriend komt en dus ineens alles netjes moet zijn en zij baalt dat er veel gedaan moet worden. of als mijn vriend is geweest en het een teringbende is en ik geen tijd heb om gelijk alles weer opgeruimd te hebben.

Mijn ene huisgenoot werkt veel en die spreek ik dus ook niet veel. De andere is nieuw maar daar ga ik wel een gezellige tijd mee kunnen hebben.
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:11:29 #103
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116388114
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:38 schreef EiPet het volgende:
Vorig jaar kreeg ik eindelijk een belletje van een paar vrienden van me dat een kamer in hun studentenhuis in Amsterdam was vrijgekomen, en ik er per direct in kon trekken..

Helemaal blij natuurlijk, eindelijk een kamer, en ook nog best een prima plek ( overtoom ). Nu woon ik er al een jaartje met redelijk wat plezier, maar gisteren ging ik eens langs bij een vriend die net van pappie een nieuw 1 persoons appartement in de stad heeft gekregen, aan de van Ostadestraat..

Gewoon een heel nieuw appartement, mooie vloer erin, super schoon en nieuw allemaal. Hele fijne douche, keuken met alles erop en eraan, balkon, dakterras, groot. Geen 4 gasten die beneden tot 2 uur snachts family guy lopen te kijken als je de volgende ochtend om 9 uur een presentatie hebt, dikke flatscreen met PS3 in de woonkamer, gewoon alles erop en eraan...

Nu ben ik dus meteen helemaal klaar met mijn eigen woonplek he. Muizen, gigantische bende altijd ( wonen met 5 jongens) sigarettenpeuken, lege patatbakjes, pizzadozen, en werkelijk alles wat je vastpakt dat plakt wel. Als je een treetje bier koopt dan moet je niet een dag van huis gaan, want als je terugkomt is het opgedronken, elke bank waar je op gaat zitten zak je doorheen( TS niet eens dik) , de druppels vet hangen aan de afzuigkap...

Klacht: Was ik maar nooit langsgegaan, dan had ik niet geweten hoe het had kunnen zijn :'(
godver, komt er 1 achter zeg.... :') :|W
Altijd je eigen plek hebben. Beetje je leefomgeving gaan delen met anderen (behalve je vriendin/vriend) _O-
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:18:42 #104
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_116388356
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik woon met 2 andere dames in een eensgezinswoning, we delen wel badkamer garage tuin en alles. Maar we hebben geen schoonmaakrooster. We hebben meer een ongeschreven regel dat iedereen om de week t hele huis doet. Of spreken af dat zij bijv. boven doet en ik beneden. Maar als je ziet dat de trap gestofzuigd moet worden doen we dat ook gewoon.

Op zich werkt dat prima, behalve als haar vriend komt en dus ineens alles netjes moet zijn en zij baalt dat er veel gedaan moet worden. of als mijn vriend is geweest en het een teringbende is en ik geen tijd heb om gelijk alles weer opgeruimd te hebben.

Mijn ene huisgenoot werkt veel en die spreek ik dus ook niet veel. De andere is nieuw maar daar ga ik wel een gezellige tijd mee kunnen hebben.
Op een dag gaat dat fout wel.
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:22:16 #105
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_116388489
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:

Oké, bedankt voor het delen van deze ervaring!
040
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:47:53 #106
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_116389221
Ik snap het al.

Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:54:20 #107
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_116389398
Jaloers zijn op mensen die alles van hun ouders krijgen :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_116389409
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 10:50 schreef Splutje het volgende:
Lijkt me niks om alleen te wonen. Huisgenoten _O_
Heerlijk om solo te wonen. Als ik mensen om me heen wil ga ik wel naar de kroeg.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_116390181
Terechte klacht wat mij betreft. Ik woon nog met 1 been thuis en ben mijn huisgenoten zat. Als je bloedeigen familie al niet snapt dat men van mijn klaargemaakte bento-box voor een 14 urige werkdag af moet blijven, hoe moet een vreemde dat dan weten? Nee serieus, mijn moeder heeft zes kinderen en ze nam ook nog nichten en neven in huis. Ik zou serieus gek worden als ik nu ook nog op kamers zou gaan.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:37:40 #110
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116390371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:47 schreef VeX- het volgende:
Ik snap het al.

[ afbeelding ]
:')
pi_116406263
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:18 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Op een dag gaat dat fout wel.
Het gaat al een jaar goed...
  woensdag 5 september 2012 @ 00:24:34 #112
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_116408979
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:11 schreef wise het volgende:

[..]

godver, komt er 1 achter zeg.... :') :|W
Altijd je eigen plek hebben. Beetje je leefomgeving gaan delen met anderen (behalve je vriendin/vriend) _O-
Precies, want die mensen in huis kunnen natuurlijk niet je vrienden worden. Dat jij eerst het klaslokaal hebt gedeeld met vreemde mensen die niet je vrienden waren. Gadveramme zeg. :')
Ik vraag me af op welke aparte manier jij vrienden ontmoet zonder dat ze ooit vreemden zijn geweest.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  woensdag 5 september 2012 @ 09:27:27 #113
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116412003
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:24 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Precies, want die mensen in huis kunnen natuurlijk niet je vrienden worden. Dat jij eerst het klaslokaal hebt gedeeld met vreemde mensen die niet je vrienden waren. Gadveramme zeg. :')
Ik vraag me af op welke aparte manier jij vrienden ontmoet zonder dat ze ooit vreemden zijn geweest.
rare aannames en gelijk persoonlijk worden. Zegt ook genoeg over jezelf.
Maar ik ga daar verder niet op in :)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 5 september 2012 @ 09:45:07 #114
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_116412274
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:24 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Het kan ook wel even leuk zijn maar naar een tijdje ga je toch elkaars strot uitkomen. Nu is er een verschil of het een relatie is tussen 2 mensen die een leventje willen opbouwen en het verder goed met elkaar kunnen vinden en goed met elkaar kunnen omgaan of dat je echt samenwoont met een groepje kutpubers die er een teringzooi van maken en alle regels van hygiëne en rust aan hun laars lappen.

En als je ervoor kiest om samen te wonen dan heb je ook natuurlijk de juiste mensen voor het uitkiezen i.p.v. dat je samen MOET wonen omdat je per se naar die of die school moet en dus zomaar wordt ingedeeld met mensen die kut zijn en je daar gelijk bij woont dus ook met alle ellende die erbij komt kijken.
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 5 september 2012 @ 09:50:13 #115
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116412352
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:45 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Het kan ook wel even leuk zijn maar naar een tijdje ga je toch elkaars strot uitkomen. Nu is er een verschil of het een relatie is tussen 2 mensen die een leventje willen opbouwen en het verder goed met elkaar kunnen vinden en goed met elkaar kunnen omgaan of dat je echt samenwoont met een groepje kutpubers die er een teringzooi van maken en alle regels van hygiëne en rust aan hun laars lappen.

En als je ervoor kiest om samen te wonen dan heb je ook natuurlijk de juiste mensen voor het uitkiezen i.p.v. dat je samen MOET wonen omdat je per se naar die of die school moet en dus zomaar wordt ingedeeld met mensen die kut zijn en je daar gelijk bij woont dus ook met alle ellende die erbij komt kijken.
^O^
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 5 september 2012 @ 11:04:10 #116
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_116413993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:27 schreef wise het volgende:

[..]

rare aannames en gelijk persoonlijk worden. Zegt ook genoeg over jezelf.
Maar ik ga daar verder niet op in :)
Goed zo, doe dat vooral niet.
Je had toch al niet veel potentie, gezien de enigszins autistisch overkomende inhoud van je eerdere post.
pi_116416851
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:04 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Goed zo, doe dat vooral niet.
Je had toch al niet veel potentie, gezien de enigszins autistisch overkomende inhoud van je eerdere post.
Nee jij hebt veel potentie. Jij bent helemaal op de kast, omdat een paar mensen niet samen willen wonen met medestudenten. ;(
  woensdag 5 september 2012 @ 12:51:49 #118
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_116417143
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Funk__Doc het volgende:

[..]

Nee jij hebt veel potentie. Jij bent helemaal op de kast, omdat een paar mensen niet samen willen wonen met medestudenten. ;(
Ik heb geen ruimte voor een kast. :$
pi_116417724
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
Jaloers zijn op mensen die alles van hun ouders krijgen :')
Precies dit.

Ik woon zelf ook op kamers, alle meubels zelf gekocht. Verder bekostig ik al mijn hobby's helemaal zelf. Natuurlijk heb ik mensen op me heen die dikke appartementen krijgen in het centrum van Utrecht, met daarbij een auto en ook nog eens zakgeld. Daar ben ik totaal niet jaloers op.

Ik ben er trots op mezelf 100% onafhankelijk te mogen noemen. :)
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_116419933
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:12 schreef Frankii het volgende:

[..]

Precies dit.

Ik woon zelf ook op kamers, alle meubels zelf gekocht. Verder bekostig ik al mijn hobby's helemaal zelf. Natuurlijk heb ik mensen op me heen die dikke appartementen krijgen in het centrum van Utrecht, met daarbij een auto en ook nog eens zakgeld. Daar ben ik totaal niet jaloers op.

Ik ben er trots op mezelf 100% onafhankelijk te mogen noemen. :)
+1

Maar toch ben ik blij dat ik niet meer in een studentenhuis woon :')
Leuk hoor, bij twee halve autisten zitten die constant lopen te zeiken over vanalles en die stiekem allebei al vijf jaar werken.. Dan maar liever een eigen appartementje.
pi_116420882
http://imgur.com/a/pG91q
http://imgur.com/a/7tb71

Je zou maar net met een Liz of Jeremy komen te wonen. :{w
Eigen huis FTW
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_116421518
Daarom woon ik in een studentenflat waar iedereen zijn eigen studio heeft, allemaal verantwoordelijk voor je eigen troep. _O_
pi_116422187
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 11:06 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik begrijp oprecht niet waarom zo veel mensen hier op FOK! niet tegen het samenwonen met huisgenoten kunnen.

Ik vind het al enorm saai als ik vroeg thuiskom van een college, en er is verder nog niemand thuis.
Troll jij ofzo? Het is algemeen bekend dat 98% van FOK! autist is :')
pi_116422302
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Troll jij ofzo? Het is algemeen bekend dat 98% van FOK! autist is :')
Het valt me in topics als deze gewoon altijd weer op hoe goed FOK!kers zijn in het enorm aandikken van de (eventuele) nadelen van sociale interactie, en alle voordelen heel simpel afdoen als niet belangrijk.
pi_116422380
Nodig die Rob Geus een keer uit dan. _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef sweetlady-o het volgende:
http://imgur.com/a/pG91q
http://imgur.com/a/7tb71

Je zou maar net met een Liz of Jeremy komen te wonen. :{w
Eigen huis FTW
WAT. Mijn kamer ziet er ineens een stuk netter uit. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: