Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Genoeg leuke potten maar er is niks van uitgezonden!!
Beetje een suffe pot van fedje uitzenden terwijl er een of andere kraker bezig is....quote:
Lol no way, die eerste paar dagen waren legendary met al die vijfsetters en spelers die terug kwamen van 2-0 achterquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, ik wijt het aan de saaiste GS in jaren
ik probeer te verklaren waarom dit topic niet loopt...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol no way, die eerste paar dagen waren legendary met al die vijfsetters en spelers die terug kwamen van 2-0 achter
Waren ook genoeg beelden van te vinden.
Achja, zoals gezegd vind ik het wel lekker zo. De gloryhunters komen meestal pas in de tweede week en zijn wellicht ook wat meer sport-moe na deze zomer. Ik zie alle regulars hier posten en dan vind ik het wel best. De tijden helpen ook niet echt..als je echt de hele dag door tennis kan kijken is het toch anders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik probeer te verklaren waarom dit topic niet loopt...
Beetje tennis-overkill toch denk...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik probeer te verklaren waarom dit topic niet loopt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |