feestjequote:Op dinsdag 4 september 2012 02:39 schreef Rosario het volgende:
Het boeit jullie vast niet, maar GSM Petrova/Kirilenko 6-1 6-4
Zelfs Serenas service liep niet.
Oké, nu ga ik zappen.
Dat boeit me juist wel!quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:39 schreef Rosario het volgende:
Het boeit jullie vast niet, maar GSM Petrova/Kirilenko 6-1 6-4
Zelfs Serenas service liep niet.
Maar dat is een heel ander argument dan dat vrouwen minder hard zouden werken omdat ze best of 3 spelen ipv 5.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:06 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
onzin natuurlijk, mannen tennis trekt namelijk vele meer bekijks en is dus economisch meer waard en ze moeten dus meer verdienen
dat was dan ook niet mijn argumentquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar dat is een heel ander argument dan dat vrouwen minder hard zouden werken omdat ze best of 3 spelen ipv 5.
Hij is voor mij al een paar jaar titelkandidaat op ieder Grand Slam behalve RG.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef Rosario het volgende:
Ik haat het om dit te zeggen, maar Murray was gisteren echt fenomenaal.. Misschien toch wel een titelkandidaatje? Vooral in de derde set speelde hij met Raonic.
Rustig ja als je dat vergelijkt. Ik keek even naar vorig jaar, maar daar zaten we veel meer de wedstrijden live te verslaan van de Nederlanders. Maar het toernooi is verder nog niet zo speciaal nee, het is wachten op Federer - Murray en dan de winnaar daarvan tegen Djokovic.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:35 schreef Norrage het volgende:
Regen...
En pas topic 6Ter vergelijking:vorig jaar zaten we nu al op 11 en eindigden we op 20 ofzo...het is dan ook een ultiem saaie uso dit jaar....Ondanks die vele 0-2 comebacks (die niet uitgezonden worden)
Ach, wat maakt het uit dat aantal topics. Misschien waren er toen wel een paar van die kutspammers, dan liever dit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:35 schreef Norrage het volgende:
Regen...
En pas topic 6Ter vergelijking:vorig jaar zaten we nu al op 11 en eindigden we op 20 ofzo...het is dan ook een ultiem saaie uso dit jaar....Ondanks die vele 0-2 comebacks (die niet uitgezonden worden)
Nee, ik wijt het aan de saaiste GS in jarenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit dat aantal topics. Misschien waren er toen wel een paar van die kutspammers, dan liever dit.
Nee joh.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, ik wijt het aan de saaiste GS in jaren
Genoeg leuke potten maar er is niks van uitgezonden!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |