Tsja... Of je nou chinese slicks of Pirellis er onder legt, die 20 jaar oude Fiat Panda gaat er echt niet beter van rijden.quote:Op maandag 3 september 2012 08:28 schreef sinepedraap het volgende:
Ik rij gewoon op slicks met m'n bempie popo durft meestal tog nix te zegge
Heb je ooit het verschil wel eens gemerkt? Zo niet, dan mag je niets zeggen. Praktijktesten wijzen het uit.quote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is niet voor niets dat je niet met kale banden mag rijden ts. Volgens is dit wat overdreven, die Chinese banden slijten alleen veel en veel sneller.
Ik weet niet hoe jij rijdt, maar ik zou er bij het oprijden van de A1 liever voor kiezen om snelheid te maken en gewoon met 120 in te voegen. Dwars gaan en driften kun je beter op afgelegen parkeerplaatsen doen.quote:Op maandag 3 september 2012 09:15 schreef LangeJan het volgende:
Mooi man! Goedkope snoeiharde WangLing bandjes achter.. geheid dwars in de regen.
Toen ik mijn eerste Manta kocht.. zaten er achter op 10 jaar oude Fulda banden. Bij de oprit naar de A1 vanuit Amersfoort had je toen zo een transitie van nieuw naar oud asfalt aan het einde van de invoegstrook nog IN! de bocht..
Goed wat heb ik toen gelachen toen ik in de stortregen de A1 op kwam driften
Minerva is een Belgisch privémerk dat in 1995 werd opgericht. De banden van Minerva werden aanvankelijk door de Duitse groep Continental gefabriceerd, wat voortaan in Europa en Azïe gebeurt.quote:Op maandag 3 september 2012 08:26 schreef Babananana het volgende:
.
Op pa's auto liggen de standaard voorgeschreven Continental banden, welke praktisch altijd grip hebben.
Op ma's auto liggen van die Chinese banden, genaamd Minerva.
Hij brak uit bij 100 km/h! En het ging per ongeluk.quote:Op maandag 3 september 2012 09:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je ooit het verschil wel eens gemerkt? Zo niet, dan mag je niets zeggen. Praktijktesten wijzen het uit.
[..]
Ik weet niet hoe jij rijdt, maar ik zou er bij het oprijden van de A1 liever voor kiezen om snelheid te maken en gewoon met 120 in te voegen. Dwars gaan en driften kun je beter op afgelegen parkeerplaatsen doen.
Jawel, ik neem zelf ook altijd dure banden niet op de laatste plaats omdat die langer meegaan, duurzamer zijn en goedkoop dus duurkoop is in dit geval.quote:Op maandag 3 september 2012 09:24 schreef Mikkie het volgende:
Heb je ooit het verschil wel eens gemerkt? Zo niet, dan mag je niets zeggen. Praktijktesten wijzen het uit.
quote:Op maandag 3 september 2012 08:28 schreef sinepedraap het volgende:
Ik rij gewoon op slicks met m'n bempie popo durft meestal tog nix te zegge
Ik ga ervan uit dat een Golf gewoon mee zou moeten kunnen doen met de rest van het verkeer, wat dus niet planals het regent.quote:Op maandag 3 september 2012 09:04 schreef TallMan het volgende:
Goed dat TS ook aangeeft dat autos van pa en ma hetzelfde merk/model zijn zodat alle andere variabelen zijn uitgesloten.
Niet dat ik hiermee Chinese banden goedpraat overigens
Uh-huh.quote:Op maandag 3 september 2012 08:31 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Tsja... Of je nou chinese slicks of Pirellis er onder legt, die 20 jaar oude Fiat Panda gaat er echt niet beter van rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |