Oh ja, dat was het.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die kreeg geen paspoort, Douglas wel.
Ja, maar nu is er voor het eerst zomaar een gast die na 5 jaar Nederland dat oranje aan wil. In andere landen maken ze daar geen probleem van, maar van Gaal vindt het idee niet zo denk ik..quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
kon ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vervolgens nooit geselecteerd werd
Is van The Mojos. Titel weet ik even niet. Alors weet het vast wel.quote:
Ik ben absoluut geen Verdonk-aanhanger, maar dit deed ze goed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
wou het net vragen, leuk nummer.quote:
Het is gewoon niet zo'n geweldenaar. Buiten de nationaliteitsdiscussie zie ik er sowieso geen toegevoegde waarde in.quote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Ja, maar nu is er voor het eerst zomaar een gast die na 5 jaar Nederland dat oranje aan wil. In andere landen maken ze daar geen probleem van, maar van Gaal vindt het idee niet zo denk ik..
One Day (The Reckoning Song)quote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is van The Mojos. Titel weet ik even niet. Alors weet het vast wel.
Hij is 50, vind je het gek?quote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Gullit zou tegenwoordig niet eens bij RKC kunnen spelen met dat lage tempo
Ik heb Shazam gebruikt om One Day/Reckoning Song door Asaf Avidan & The Mojos te ontdekken. http://shz.am/t65605796quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ik heb Shazam gebruikt om One Day/Reckoning Song door Asaf Avidan & The Mojos te ontdekken. http://shz.am/t65605796
Ik vind 'm stiekem wel leuk. Had ook verwacht dat jij hem wél leuk zou vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |