Dan zal hij wel wat anders gedronken hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef valek het volgende:
Van ranja word je doorgaans niet dronken ts.
En dan wakker worden in een vrieskeleder.quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef spierbal het volgende:
KOop een ventilator voor nog geen 15 eurotjes
Zet deze aan
Muggen houden niet van de wind en gaan dus weg.
Het leven is zo simpel
Sommige mensen zijn te dom voor woorden, en daar behoor jij ook bij. Een ventilator verplaatst lucht. Al heb jij warme lucht in de kamer dan verplaatst hij dus warme lucht. Dan kan het nooit een vrieskelder worden.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Argo het volgende:
[..]
En dan wakker worden in een vrieskeleder.
Toch voelth et koud aan.quote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef spierbal het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te dom voor woorden, en daar behoor jij ook bij. Een ventilator verplaatst lucht. Al heb jij warme lucht in de kamer dan verplaatst hij dus warme lucht. Dan kan het nooit een vrieskelder worden.
Dat is alleen maar voor het gevoel. Maar ach een muggenbult is wel fijner idd.quote:
Echt he. In iedere post ook 1 of 2 typfoutjes makenquote:
Aangecshoten dan wat jij wilt.quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Echt he. In iedere post ook 1 of 2 typfoutjes maken.
Als je echt dronken bent lig je in coma of te kotsen boven de wc.
" geen lijkje"quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef Argo het volgende:
HEB ER EEN KAPOT GESLAGEN GEWOON ZO MET MIJN SLIPPEr.
Kon wel geen lijkje vinden, maar ik sto nd dus op en lipe op mijn bed. Geef ik dat ding een knal met mijn spaanse pantoffel!Heb hem wel niet dood zien gaan geen lijk of zo, maar hij is denk ik dood toch?
Dat kan. Maar ik laat het topic open omdat ik een hekel aan die kutmuggen heb.quote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef lulzy het volgende:
Kan een mod dit topic sluiten? Waardeloos dit topic en de TS.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik laat het topic open omdat ik een hekel aan die kutmuggen heb..
dronken muggen gezienquote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef postaalgoud het volgende:
[..]
Nog nooit dronken muggen gezien hebben
Touchéquote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
dronken muggen gezien
of
muggen dronken gezien?
Dat zeer zeker, dat moeten we doen ja.quote:Op maandag 3 september 2012 00:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Zo Argo, ooit moeten we samen een keertje lazerus worden
Wat zo gek is, muggen moeten mij bijna nooit hebben. Laatst zat ik nog zonder t-shirt buiten in de avond en mensen naast me de hele tijd kutmuggen dit en dat terwijl ze lange mouwen hadden. Is mijn bloed gewoon goor?quote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je dronken bent wordt je minder snel door muggen gebeten. Dat hebben ze ooit eens uitgezocht.
De een steken ze sneller dan de ander. Ik heb precies hetzelfde, ik word ook amper gebeten door muggen, vrijwel nooit eigenlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 10:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat zo gek is, muggen moeten mij bijna nooit hebben. Laatst zat ik nog zonder t-shirt buiten in de avond en mensen naast me de hele tijd kutmuggen dit en dat terwijl ze lange mouwen hadden. Is mijn bloed gewoon goor?
Mischien omdat de muggen die je steken vrouwtjes zijn en mannen feromonen in hun zweet hebben (testosteron) kunnen ze hierdoor aangetrokken worden.quote:Op maandag 3 september 2012 10:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De een steken ze sneller dan de ander. Ik heb precies hetzelfde, ik word ook amper gebeten door muggen, vrijwel nooit eigenlijk.
Vrouwen schijnen ook minder snel gestoken te worden door muggen. Wat de precieze reden is weet ik niet daar ik geen bioloog ben. Maar het is zo dat de een er meer last van heeft dan de ander.
Het heeft wel iets met zweet te maken inderdaad. Al is het eerste waar muggen op af gaan de koolstofdioxide die je uitademt.quote:Op maandag 3 september 2012 10:27 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Mischien omdat de muggen die je steken vrouwtjes zijn en mannen feromonen in hun zweet hebben (testosteron) kunnen ze hierdoor aangetrokken worden.
denk ik
"Mag ik jouw beste vriendin zijn!?"quote:
Ik denk dat ze doorhebben dat je AIDS hebt.quote:Op maandag 3 september 2012 10:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat zo gek is, muggen moeten mij bijna nooit hebben. Laatst zat ik nog zonder t-shirt buiten in de avond en mensen naast me de hele tijd kutmuggen dit en dat terwijl ze lange mouwen hadden. Is mijn bloed gewoon goor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |