Dan zal hij wel wat anders gedronken hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef valek het volgende:
Van ranja word je doorgaans niet dronken ts.
En dan wakker worden in een vrieskeleder.quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef spierbal het volgende:
KOop een ventilator voor nog geen 15 eurotjes
Zet deze aan
Muggen houden niet van de wind en gaan dus weg.
Het leven is zo simpel
Sommige mensen zijn te dom voor woorden, en daar behoor jij ook bij. Een ventilator verplaatst lucht. Al heb jij warme lucht in de kamer dan verplaatst hij dus warme lucht. Dan kan het nooit een vrieskelder worden.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Argo het volgende:
[..]
En dan wakker worden in een vrieskeleder.
Toch voelth et koud aan.quote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef spierbal het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te dom voor woorden, en daar behoor jij ook bij. Een ventilator verplaatst lucht. Al heb jij warme lucht in de kamer dan verplaatst hij dus warme lucht. Dan kan het nooit een vrieskelder worden.
Dat is alleen maar voor het gevoel. Maar ach een muggenbult is wel fijner idd.quote:
Echt he. In iedere post ook 1 of 2 typfoutjes makenquote:
Aangecshoten dan wat jij wilt.quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Echt he. In iedere post ook 1 of 2 typfoutjes maken.
Als je echt dronken bent lig je in coma of te kotsen boven de wc.
" geen lijkje"quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef Argo het volgende:
HEB ER EEN KAPOT GESLAGEN GEWOON ZO MET MIJN SLIPPEr.
Kon wel geen lijkje vinden, maar ik sto nd dus op en lipe op mijn bed. Geef ik dat ding een knal met mijn spaanse pantoffel!Heb hem wel niet dood zien gaan geen lijk of zo, maar hij is denk ik dood toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |