De meeste belangrijke van contractenrecht, aansprakelijkheidsrecht, strafrecht en constitutioneel recht weet ik nog wel.quote:
kuunders/swinkels !quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste belangrijke van contractenrecht, aansprakelijkheidsrecht, strafrecht en constitutioneel recht weet ik nog wel.
Put daar uit dan!:pquote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste belangrijke van contractenrecht, aansprakelijkheidsrecht, strafrecht en constitutioneel recht weet ik nog wel.
Vooral je eerste jaar niet bij in de buurt komenquote:Op zondag 2 september 2012 22:24 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Hmmm ben nog alleen bij JFAS geweest. Porta Adriani zit ergens boven geloof ik. Daar moet ik nog eens gaan kijken. Anders maar een paar overhemden aanschaffen van de week.
ga eens bij de porta langsquote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat dat ballenclub reuze meevalt. Mijn werkgroepen bestonden uit kakkers, maar ook sporters en hele normale gemiddelde mensen.
Maar niks mis met zo'n ballentent. Gewoon lekker mee brallen en klaar. Hartstikke leuk (af en toe).quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral je eerste jaar niet bij in de buurt komen
[..]
ga eens bij de porta langs
Vuurwerk?quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Exoneratiebeding niet toepasbaar als onaanvaardbaar met redelijkheid en billijkheid.
balquote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar niks mis met zo'n ballentent. Gewoon lekker mee brallen en klaar. Hartstikke leuk (af en toe).
Een paar uit mijn werkgroep zijn al lid geworden geloof ik. Ik neem jouw advies dan maar aan. Het derde jaar gaat helaas pas over fiscaal, dus dan lijkt mij dat een mooi moment.quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral je eerste jaar niet bij in de buurt komen
[..]
ga eens bij de porta langs
Eh... Iets met delegatie. APV niet geldig als uitgevaardigd door verkeerde overheidsinstantie?quote:
Foutquote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh... Iets met delegatie. APV niet geldig als uitgevaardigd door verkeerde overheidsinstantie?
kijk, neem het natuurlijk niet blind van mij aan. Ga een keertje kijken, het is natuurlijk goed om het wereldje te kunnen. Maar ik krijg de kriebels van die luiquote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Een paar uit mijn werkgroep zijn al lid geworden geloof ik. Ik neem jouw advies dan maar aan. Het derde jaar gaat helaas pas over fiscaal, dus dan lijkt mij dat een mooi moment.
5 knoopjes los, als de ekte ektequote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Oh en knoopjes niet helemaal tot boven dicht
Illegaal wapenbezit maakt terecht noodweer niet ongedaan. En hou opquote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel, aansprakelijkheids recht, als tegenhanger van zwiepende tak.
Bijlmer tasjesroof?
2 uit 4.. valt toch best tegenquote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Illegaal wapenbezit maakt terecht noodweer niet ongedaan. En hou op
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ik ben geen kakker!En wil dat ook niet zijn.
Maar dan zit die nog steeds heel strak toch?quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Bovenste knoopje altijd open tenzij das natuurlijk.
Ik heb altijd twee openquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Bovenste knoopje altijd open tenzij das natuurlijk.
Het waren geen hoeren. Stond iig niet in het arrest.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg dan verhuizende zusjes lul, weet ik veel hoe die hoeren heten
Nee?quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan zit die nog steeds heel strak toch?
Dat is de bijnaam van het arrest, pannekoekquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg dan verhuizende zusjes lul, weet ik veel hoe die hoeren heten
Dat doe ik alleen bij 25+ graden en casual situatie.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee openTenzij das.
Geen colleges van Du Perron gehadquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is de bijnaam van het arrest, pannekoek![]()
oke, herkansing dan.. kelderlijk?en dan vooral even denken aan Du perrons bazige , bijna monthy python waardige, uitleg
Dan moet je 5 knopen open gooien, liefst allemaalquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij 25+ graden en casual situatie.
Ik heb alleen maar casual situatiesquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij 25+ graden en casual situatie.
Het hoorcollege van aansprakelijkheidsrechtquote:
Geen tijd voor. Waren op een kuttijdstip, zodat ik alleen daar voor naar Amsterdam had gemoeten. Dus zou ze online gaan kijkenquote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het hoorcollege van aansprakelijkheidsrechtdat zijn de beste lessen die gegeven zijn in het eerste jaar
Uh nee. Ik ben geen Baywatch dude ofzo.quote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan moet je 5 knopen open gooien, liefst allemaal
meer naar de sportschoolquote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef H-D het volgende:
[..]
Uh nee. Ik ben geen Baywatch dude ofzo.
Geen tshirt eronder dan...ziet er awkward uit anders..quote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij doe ik ook altijd 2 open. Nouja boeien eigenlijk
Weet je nou al es of je bij z komt voor goederenrecht?quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Waren op een kuttijdstip, zodat ik alleen daar voor naar Amsterdam had gemoeten. Dus zou ze online gaan kijken
Nee zeker nietquote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef H-D het volgende:
[..]
Geen tshirt eronder dan...ziet er awkward uit anders..
Wacht je mag die jongen toch? Maar waarom is zn band kutquote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef Yreal het volgende:
dit is kut, mijn buurjongen is met zijn kutbandje aan het oefenen terwijl ik nog effe een laatste pilsje met hem wilde doen
burgerlulquote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee gewoon max 2 knoopjes open. Al had ik laatst 3 omdat het heel warm was in de kroeg
Kut eens op, jij studeert geen rechtenquote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Argo het volgende:
Geen idee dat dit topic er ook was.![]()
Maar een Civic leek me wel tof op zich, ook wel snel dacht ik? Ik heb geen verstand van auto's.
Dit is het rechtentopic hoor!quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Argo het volgende:
Maar een Civic leek me wel tof op zich, ook wel snel dacht ik? Ik heb geen verstand van auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je niet naar het autorijtopic?quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Argo het volgende:
Nou zijn band is gewoon kut.. alleen hij heeft talentquote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Wacht je mag die jongen toch? Maar waarom is zn band kut
quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is het rechtentopic hoor!
Niet zo zeiken, het is een slowchat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm just stylishquote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
burgerlul![]()
Grapje je bent wel lief hoor![]()
Oh oke sorryquote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, het is een slowchat.
Oh sorry, ik zag Paxcon hier.quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Wil je niet naar het autorijtopic?of de PTA SC dit is de Rechten SC
Alleen voor juristen, bovendien loopt argo altijd te haten op rechten als ik het mij goed herinnerquote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Paxcon studeert Rechtenquote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zag Paxcon hier.Dus ik dacht dat dit...
Doe eens aardig tegen Paxquote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja maar ik heb veel bier op... En dan kijk ik niet meer zo nauw.quote:
Gut oh gut, heb ik je op je pikkie getrapt?quote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen voor juristen, bovendien loopt argo altijd te haten op rechten als ik het mij goed herinner
Ja dus, we praten hier over zuipen, vakantie, bier, feest, bier, bier, ons wetboek en bierquote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zag Paxcon hier.Dus ik dacht dat dit...
Omdat jullie ook over auto's waren aan het praten.
We moeten je niet als je ons zo verachtquote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar ik heb veel bier op... En dan kijk ik niet meer zo nauw.
[..]
Gut oh gut, heb ik je op je pikkie getrapt?
Kom maar naar PTA SC of autorijtopic....kunnenwe over civics praten...niet hier :pquote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar ik heb veel bier op... En dan kijk ik niet meer zo nauw.
[..]
Gut oh gut, heb ik je op je pikkie getrapt?
De wetswinkel, en verder is het aanbod echt minimaalquote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef deman13 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met juridische bijbaantjes als rechten student? Is er veel aanbod? Ik weet namelijk bij andere studies dat er vaak naar studenten wordt gevraagd die een bepaalde studie volgen.
Waar heb ik te kennen gegeven jou te verachten?quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
We moeten je niet als je ons zo veracht
Ik weet van horen zeggen dat het vinden nogal lastig kan zijn, maar ik heb het nog niet zelf geprobeerd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef deman13 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met juridische bijbaantjes als rechten student? Is er veel aanbod? Ik weet namelijk bij andere studies dat er vaak naar studenten wordt gevraagd die een bepaalde studie volgen.
Ik bedacht me opeens dat ik de oudstejaars van jullie allemaal was dus ik dacht ik zorg even voor ordequote:
Hoi Luukquote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef deman13 het volgende:
Goedenavond trouwens.
heul niet, Erik is al wat, 5de jaars?quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik bedacht me opeens dat ik de oudstejaars van jullie allemaal was dus ik dacht ik zorg even voor orde
Als zit je als hbo'r op een andere marktquote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef deman13 het volgende:
Aha. Niet dat ik er nu al voor in aanmerking kom maar het is natuurlijk altijd handig om de ogen open te houden.
Van de mensen die nu hier in de SC waren slimmerik!quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
heul niet, Erik is al wat, 5de jaars?
Ga jij ons volgend jaar verlaten dan?quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik bedacht me opeens dat ik de oudstejaars van jullie allemaal was dus ik dacht ik zorg even voor orde
Ah nee okequote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Van de mensen die nu hier in de SC waren slimmerik!
Ach, eerst maar even lekker studeren.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als zit je als hbo'r op een andere markt
Dan is ie wel een baas, dubbele master in 1 jaarquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga jij ons volgend jaar verlaten dan?
Als het goed is welquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga jij ons volgend jaar verlaten dan?
Mr. Mr. HDquote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Als het goed is welwel de planning iig.
Als ik straks weg ben moet jij hier orde houden Pax. Meot wel lukken gezien de betekenis van je verkorte naamquote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef Paxcon het volgende:
Oh.. Hopelijk bloedt het niet dood hier als jullie straks weg zijn
Zeker, eigenlijk wil ik alleen daarom al ook een master fiscale economie en daarna philsofie studeren..quote:
Dan ben je zo lang beezigquote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk wil ik alleen daarom al ook een master fiscale economie en daarna philsofie studeren..
Mr. Mr. Dhr. Yreal MsC Ma llb
Mr. Mr. ?quote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk wil ik alleen daarom al ook een master fiscale economie en daarna philsofie studeren..
Mr. Mr. Dhr. Yreal MsC Ma llb
http://www.justitiaetpax.nlquote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Als ik straks weg ben moet jij hier orde houden Pax. Meot wel lukken gezien de betekenis van je verkorte naam
Gewoon lekker 's avonds in deeltijd. Kan je aftrekken van de belastingquote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan ben je zo lang beezigkan niet wachten tot ik klaar ben tbh
Meer dat Pax vrede betekentquote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.justitiaetpax.nl
Dit?Wist ik niet eens.
Oh okequote:
Dat is het inddquote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke
Ik heb nooit Latijn gehad, er van uitgaande dat het dat is.
Con is latijn voor met, trouwens. edit: oh, toch niet. Italiaans. Ik zou toch zweren...quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke
Ik heb nooit Latijn gehad, er van uitgaande dat het dat is.
Have fun!!quote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Yreal het volgende:
Maar goed, mijn buurjongen is er zo, dus ik ga nog even mijn laatste pilsjes van de vakantie drinken
morgen weer om 10 uur op cs.. studeren voor mijn eerste werkgroep die middag en nog wat boeken verpatsenquote:
Hahhaa grappig ik las het altijd als Pax-Con zegmaar ....daarom noem ik je ook altijd Paxquote:Op zondag 2 september 2012 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik wist niet wat voor username ik moest nemen. Toen moest ik ineens aan dat spelletje denken en toen heb ik nog verkeerd geschreven ook, want dat spelletje heet Pacxon.Ik spreek het in m'n hoofd gewoon uit als pakson trouwens.
Dat is ook prima hoor, want Pax spreek je uit als Paks, en zo wil ik ook dat je mn naam uitspreektquote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Hahhaa grappig ik las het altijd als Pax-Con zegmaar ....daarom noem ik je ook altijd Pax
Zo komt toch alles nog goedquote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is ook prima hoor, want Pax spreek je uit als Paks, en zo wil ik ook dat je mn naam uitspreekt
Ik zeg Tsjokquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Tchock het volgende:
Wie hier zegt mijn username als tie-sjok?
Dus lekker vrij morgen.?quote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef deman13 het volgende:
Ik zou Tie-Chock zeggen, maar bij deze dus Tsjok.
Ik ook. Dinsdag middag eerste college van het jaarquote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef deman13 het volgende:
[..]
Ik wel gelukkig.Woensdag weer 3 uurtjes..
Haha nee, maar het is toch wel leuker als je gewoon met wat vrienden naar college kan gaan en ook reizen.quote:
Ik heb Vrijdag al 3 hoorcolleges mogen volgen en heb zelfs al wat dingentjes voorbereid voor de aankomende colleges.quote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ook. Dinsdag middag eerste college van het jaar
Beetje goeie muziek aan, nieuw setje van je favoriete DJ doet een hoop goed hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Haha nee, maar het is toch wel leuker als je gewoon met wat vrienden naar college kan gaan en ook reizen.
Goed bezig Luukquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef deman13 het volgende:
[..]
Ik heb Vrijdag al 3 hoorcolleges mogen volgen en heb zelfs al wat dingentjes voorbereid voor de aankomende colleges.
Blackboard! Op het internet is tegenwoordig ook informatie te vinden!quote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog helemaal niks voorbereid. Maar ik stel de vraag nog maar een keer: voor sommige vakken hebben we geen klappers. Hoe weet je dan wat je moet voorbereiden?
Blackboard. Of de docent geeft je een schema.quote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog helemaal niks voorbereid. Maar ik stel de vraag nog maar een keer: voor sommige vakken hebben we geen klappers. Hoe weet je dan wat je moet voorbereiden?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog helemaal niks voorbereid. Maar ik stel de vraag nog maar een keer: voor sommige vakken hebben we geen klappers.
Zo heet dat toch?quote:
Wat een racist of niet?quote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zit op een universiteit waar die dingen echt klappers heten.
boeit niemandquote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ga naar het juiste hoorcollege!
Op last van de voorschriften van de brandweer kan niet iedereen tegelijk het hoorcollege bijwonen. Er is een strikte verdeling gemaakt. In het rooster staat precies welke werkgroepen er per hoorcollege worden verwacht. Zal ik het er dan toch maar op wagen? De andere tijd komt mij beter uit.
Sucker!quote:Op maandag 3 september 2012 01:57 schreef Yreal het volgende:
God oh god.. ben nu thuis, morgen ochtend weer beginnen. Dat gaat wat worden..![]()
quote:
ja ik moet om 10 uur op adam cs zijn. Mijn oude wetbundel voor 15 euro verkocht hahahaquote:Op maandag 3 september 2012 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]Wat zeur je dan! Ga slapen, zet je wekker over acht uur en je hebt een normale nachtrust en komt op tijd.
C-c-c-c-combobreakerquote:Op maandag 3 september 2012 02:27 schreef Ties02 het volgende:
Oehh morgen weer hoorcollege spannend!!
De UU staat bekend om zijn bijzonder strenge eisen, inderdaad. Op die manier hopen ze zo vroeg mogelijk het kaf van het koren te scheiden, en alleen de beste studenten over te houden. Daarom heeft de UU ook betere afstudeercijfers dan de UvA. Ben je zo'n goede student? Dan levert de UU je een beter diploma op, waarschijnlijk. Maar op de UvA slagen meer mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 02:45 schreef solo020 het volgende:
Damn, iedereen hier lijkt gewoon goed voorbereid op het nieuwe studiejaar. Zelf ben ik verre van goed voorbereid, moet zelfs nog mijn boeken bestellen. Woensdag moet iedereen zijn boeken ophalen die hij/zij bestelt heeft bij de studievereniging. Doe vandaag wel gewoon zo'n bestelformulier op de bus, als ze woensdag geen boeken voor mij hebben gewoon net doen of ik er niks aan kon doen.Heb volgens mij helemaal niet zo veel boeken nodig overigens, iets van 10 ofzo dacht ik. Lijkt wel of iedereen hier veel meer boeken nodig heeft? Op de Erasmus kostte het ook iets van rond de ¤600,- ofzo dacht ik gelezen te hebbben. Bij mij zou dat als goed is rond de ¤336,- zijn ofzo, dat is nogal een verschil. Zeker omdat die van de Erasmus digitaal zijn en en die van mij gewoon fysiek.
Voor de eerstejaars aan de uu begint het overigens pas dinsdag. Alleen de echte fanatiekelingen die Utrecht Law college doen ofzo moeten morgen al naar de Universiteit. Twijfel eigenlijk ook wel of ik niet beter naar de uva had kunnen gaan. Kwam er pas vorige week achter dat ze op de uu heel streng zijn met herkansen.Je kan blijkbaar maar hoogstens een 6 halen voor een herkansing en als je lager dan een 4 haalt mag je niet herkansen ofzo. Op de uva zijn ze veel soepeler heb ik gehoord. Als je op de uva studeert kan je dus een mooier diploma krijgen en heb je een betere positie dan de uu studenten op de arbeidsmarkt. Of zie ik dat nou verkeerd?
Ik ben best wel gemotiveerd voor school/studie, maar ben gewoon niet de slimste. Eerste vijf jaar van vwo stond ik op het eind van het jaar nooit onvoldoendes en een paar zevens en achten. Examenjaar ging gewoon kut, terwijl ik wel heel hard mijn best deed. Voor mijn centraal examens ben ik geslaagd met een 5.53 gemiddeld, terwijl je minstens 5.5 moest halen. Kijken werkgevers vaak ook waar je je diploma behaald hebt of kijken ze alleen naar de cijfers? Anders zou het voor iedereen eigenlijk toch beter zijn om bijvoorbeeld aan de uva te studeren? Op de uva zou je dan makkelijker hoge cijfers kunnen behalen lijkt mij als er gunstigere herkansingsmogelijkheden zijn. Ik keek alleen naar de bsa en zag dat die overal 45 punten is, behalve in Tilburg waar die 42 punten is. Had geen idee dat de herkansingsregels best wel verschillend zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 02:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
De UU staat bekend om zijn bijzonder strenge eisen, inderdaad. Op die manier hopen ze zo vroeg mogelijk het kaf van het koren te scheiden, en alleen de beste studenten over te houden. Daarom heeft de UU ook betere afstudeercijfers dan de UvA. Ben je zo'n goede student? Dan levert de UU je een beter diploma op, waarschijnlijk. Maar op de UvA slagen meer mensen.
Als het goed is (ik zeg niet dat dat per se zo is) zijn de cijfers in Amsterdam en Utrecht hetzelfde, alleen val je in Utrecht met dezelfde cijfers eerder af. Vandaar. En werkgevers kijken ook naar waar je gestudeerd hebt, denk ik. Maar dat weet ik eigenlijk niet zekerquote:Op maandag 3 september 2012 03:04 schreef solo020 het volgende:
[..]
Ik ben best wel gemotiveerd voor school/studie, maar ben gewoon niet de slimste. Eerste vijf jaar van vwo stond ik op het eind van het jaar nooit onvoldoendes en een paar zevens en achten. Examenjaar ging gewoon kut, terwijl ik wel heel hard mijn best deed. Voor mijn centraal examens ben ik geslaagd met een 5.53 gemiddeld, terwijl je minstens 5.5 moest halen. Kijken werkgevers vaak ook waar je je diploma behaald hebt of kijken ze alleen naar de cijfers? Anders zou het voor iedereen eigenlijk toch beter zijn om bijvoorbeeld aan de uva te studeren? Op de uva zou je dan makkelijker hoge cijfers kunnen behalen lijkt mij als er gunstigere herkansingsmogelijkheden zijn. Ik keek alleen naar de bsa en zag dat die overal 45 punten is, behalve in Tilburg waar die 42 punten is. Had geen idee dat de herkansingsregels best wel verschillend zijn.
quote:Op maandag 3 september 2012 02:09 schreef Yreal het volgende:
valt me wel op dat erik hier alleen komt door de weeks.
Gewoon uitgaan van eigen kracht, dat doe ik ook door naar het Erasmus te gaan en niet naar Leiden. Als je voor elke toets je uit de naad werkt moet je gewoon 7ens kunnen scoren (lijkt me) en is het nog geeneens de vraag wat de herkansingen doen en wat de BSA norm is.quote:Op maandag 3 september 2012 03:04 schreef solo020 het volgende:
[..]
Ik ben best wel gemotiveerd voor school/studie, maar ben gewoon niet de slimste. Eerste vijf jaar van vwo stond ik op het eind van het jaar nooit onvoldoendes en een paar zevens en achten. Examenjaar ging gewoon kut, terwijl ik wel heel hard mijn best deed. Voor mijn centraal examens ben ik geslaagd met een 5.53 gemiddeld, terwijl je minstens 5.5 moest halen. Kijken werkgevers vaak ook waar je je diploma behaald hebt of kijken ze alleen naar de cijfers? Anders zou het voor iedereen eigenlijk toch beter zijn om bijvoorbeeld aan de uva te studeren? Op de uva zou je dan makkelijker hoge cijfers kunnen behalen lijkt mij als er gunstigere herkansingsmogelijkheden zijn. Ik keek alleen naar de bsa en zag dat die overal 45 punten is, behalve in Tilburg waar die 42 punten is. Had geen idee dat de herkansingsregels best wel verschillend zijn.Damn, wat baal ik er eigenlijk van dat ik niet naar de uva ben gegaan. Heel de vakantie bezig met studiekeuze en dan maak je nog zo'n knullige fout.
![]()
Klinkt een beetje als een LOI-cursusquote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zit op een universiteit waar die dingen echt klappers heten.
Vooral met dat nieuwe 8-8-4 heb ik het idee dat het meer een diploma fabriek is geworden...quote:Op maandag 3 september 2012 07:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gewoon uitgaan van eigen kracht, dat doe ik ook door naar het Erasmus te gaan en niet naar Leiden. Als je voor elke toets je uit de naad werkt moet je gewoon 7ens kunnen scoren (lijkt me) en is het nog geeneens de vraag wat de herkansingen doen en wat de BSA norm is.
Utrecht staat verder bekend als een zeer goede universiteit (over het algemeen beter dan de UvA), gewoon ervoor gaan en knallen.
Mwoah. Heb het bij diverse kantoren gevraagd en het speelde geen rol.quote:Op maandag 3 september 2012 03:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het goed is (ik zeg niet dat dat per se zo is) zijn de cijfers in Amsterdam en Utrecht hetzelfde, alleen val je in Utrecht met dezelfde cijfers eerder af. Vandaar. En werkgevers kijken ook naar waar je gestudeerd hebt, denk ik. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker
Wats het verschil?quote:Op maandag 3 september 2012 08:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een LOI-cursus
Horlogesquote:Op maandag 3 september 2012 09:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah. Heb het bij diverse kantoren gevraagd en het speelde geen rol.
Overigens zal je je toch wat meer moeten conformeren Yreal, wil je op de zuidas werkzaam zijn. Ik ben ook niet een enorme bal, maar praten over horloges (waar ik er gelukkig veel van heb en dus veel over kan praten), pakken, en lekker slap brallen hoort er nou eenmaal bij.
Ik ben vaste gast in het horlogetopic uiteraard. Elke ochtend weer een strijd welke ik om moet doen.quote:Op maandag 3 september 2012 10:16 schreef H-D het volgende:
[..]
Horlogesik wil binnenkort ook weer een nieuwe.
Hmm ik wil deze keer iets heel anders dan wat ik nu heb, TW STeel fzoquote:Op maandag 3 september 2012 10:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben vaste gast in het horlogetopic uiteraard. Elke ochtend weer een strijd welke ik om moet doen.
Spannend hé. Tasje al ingepakt? Bammetje? Pakje drinken?quote:Op maandag 3 september 2012 10:53 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ik heb maar één lullig horloge, maar goed. Vanavond eerste college om 18.15, beetje absurde tijd om mee te beginnen
Meh, ik zoek het meer in de richting van Breitling, Omega, Tag Heuer, Rolex en Zenith. Zoals mijn verzameling eigenlijkquote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ik wil deze keer iets heel anders dan wat ik nu heb, TW STeel fzo
Ik heb nu allemaal van die klassieke stijl dingen enzo daarom keer iets andersquote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meh, ik zoek het meer in de richting van Breitling, Omega, Tag Heuer, Rolex en Zenith. Zoals mijn verzameling eigenlijk
Misschien moet ik ook eens iets geheel nieuws.
Mooie dingen, dat zeker, maar waar haal je het geld vandaan voor die dingen als beginnend advocaat stagair(?)?quote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meh, ik zoek het meer in de richting van Breitling, Omega, Tag Heuer, Rolex en Zenith. Zoals mijn verzameling eigenlijk
Fiscaal stagair verdient bijna modaal johquote:Op maandag 3 september 2012 11:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mooie dingen, dat zeker, maar waar haal je het geld vandaan voor die dingen als beginnend advocaat stagair(?)?
Een mooi horloge maakt het pak altijd mooi af. Als arme student kan ik het niet veroorloven om de duurste horloges en de duurste pakken te kopen maar damn zo een Armani pak met een Omega horlogequote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pak maar een paar. Als je verder in je studie komt worden het er wel meer, maar dan nog vooral mensen die na het of voor het college een afspraak hebben of hebben gehad.quote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Een mooi horloge maakt het pak altijd mooi af. Als arme student kan ik het niet veroorloven om de duurste horloges en de duurste pakken te kopen maar damn zo een Armani pak met een Omega horloge.
Ik vraag me af, zijn er nou veel mensen die in pak naar college gaan of is het meer broek met overhemd (of iets anders natuurlijk)?
Dat gaat geen fiscaal recht wordenquote:
Nee ik weet dit al lang. Vragen van week 7 kan ik zo maken...quote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat gaat geen fiscaal recht worden.
Broek met overhemd soms met jasje overheerst. Later in je studie zie je wel vaker mensen in pak.quote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Een mooi horloge maakt het pak altijd mooi af. Als arme student kan ik het niet veroorloven om de duurste horloges en de duurste pakken te kopen maar damn zo een Armani pak met een Omega horloge.
Ik vraag me af, zijn er nou veel mensen die in pak naar college gaan of is het meer broek met overhemd (of iets anders natuurlijk)?
Bij mij lopen er mensen in pak en mensen in een trainingsbroek. Wat dat betreft is het minder netjes dan dat het bij mij in 6 vwo was. Maar overhemden overheersen wel, jaquote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mij is de blauwe VNW aangeraden.quote:Op maandag 3 september 2012 14:19 schreef Yreal het volgende:
En dan allemaal figuren met de Kluwer 2 in de zaal .. Man man
Ik kan het je vergeven, maar dit is een 3de jaars vak, dan moet je doorhebben dat dat niet in je algemene boek staat.quote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Mij is de blauwe VNW aangeraden.
Oh pardonquote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kan het je vergeven, maar dit is een 3de jaars vak, dan moet je doorhebben dat dat niet in je algemene boek staat.
Want? Ze moeten gewoon wat meer informatie verschaffen dan dat ze nu doen. Dat college van vanmiddag sloeg ook echt nergens op. Ben wel bij dat ik het bij een paar losse fiscale vakken houd want op het eerste gezicht lijkt het behoorlijk droevig gesteld met deze leerstoel aan de uvaquote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kan het je vergeven, maar dit is een 3de jaars vak, dan moet je doorhebben dat dat niet in je algemene boek staat.
3e jaars?quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op de UvA is dat geen tweedejaarsvakquote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
3e jaars?
Ik heb ook belastingrecht 1 en ben 2e jaars
Wat had je nog gewild dan? Een mailtje met welk wetboek je mee moet nemen?quote:Op maandag 3 september 2012 15:03 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Want? Ze moeten gewoon wat meer informatie verschaffen dan dat ze nu doen. Dat college van vanmiddag sloeg ook echt nergens op. Ben wel bij dat ik het bij een paar losse fiscale vakken houd want op het eerste gezicht lijkt het behoorlijk droevig gesteld met deze leerstoel aan de uva
Daar ben ik een te grote snob voor.quote:Op maandag 3 september 2012 14:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Broek met overhemd soms met jasje overheerst. Later in je studie zie je wel vaker mensen in pak.
Maar je hoeft natuurlijk niet meteen de duurste te kopen. Onder de 300¤ ofzo kan je ook wel fraaie horloges vinden.
Nee maar ik heb al 2 inleidende fiscale vakken gehaald. Wordt dit ook niet leuker op.quote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef eriksd het volgende:
Moet zeggen dat pas in de tweede helft van de masterfase ik een beetje uitgedaagd werd. Dus wat dat betreft.
Ja nja ik heb ook nog wel andere prioriteiten...horloges vind ik max. 500 ofzo.quote:Op maandag 3 september 2012 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar ben ik een te grote snob voor.
dan meteen maximum pimping, goude kettingen, allesquote:Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja nja ik heb ook nog wel andere prioriteiten...horloges vind ik max. 500 ofzo.
Mss later als geld allemaal wat overvloediger aanwezig is ofzo.
Euh nee dat nou ook weer niet.quote:Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan meteen maximum pimping, goude kettingen, alles
Vroeg naar bed dan,,. Ben je morgen weer fris!quote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja grapje, grapje.. ik ben een beetje moe
quote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja grapje, grapje.. ik ben een beetje moe
Sowiesoquote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Vroeg naar bed dan,,. Ben je morgen weer fris!
Welke vakken heb jij dan in de tweede helft van de master gehad bij FR?quote:Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef eriksd het volgende:
Moet zeggen dat pas in de tweede helft van de masterfase ik een beetje uitgedaagd werd. Dus wat dat betreft.
Het idee is inderdaad leuk, maar dat je zelf nog moet gaan filteren is bijzonder klote. Helemaal bij bachelor vakken van rechtsgeleerdheid waar er 40 werkgroepen zijn..quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:27 schreef Ryon het volgende:
Pff, het is hier ook weer wennen. Zit op dit moment nog in een mooi bierritme, maar moet nog even uitvogelen wanneer en hoe laat de colleges zijn.
UvA heeft trouwens een nieuw rooster systeem dat op het eerste gezicht superhandig lijkt, maar vanwege de scheve connectie met en de onoverzichtelijke layout van SIS echt een pokkewerk oplevert. Dit gecombineerd met een andere 8-8-4 studie die nog niet opgenomen is in het nieuwe rooster systeem maakt dat het nu voor mij elke dag weer een verrassing is wanneer en waar er colleges of werkgroepen zijn
Nee hoeft nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga huilen, ik moet vandaag hbo herkansingen gaan volgen![]()
Ik zou graag ruilen
becoming a master manager.. hoe verzinnen ze hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee hoeft nieten zo heeft ieder z'n problemen hea.
100quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
becoming a master manager.. hoe verzinnen ze het![]()
een management training geven aan je klas en daar dan 100 pagina's op reflecteren![]()
minstensquote:
Dus je moet echt iets doen zegmaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
minstensmijn klasgenoten zaten tussen de 100 en 250. Maar dit bleek nou net 1 van de 4 docenten te zijn die geen gratis studiepunten geeft
jaquote:
Maar moet je niet eerst die training geven dan|?quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
jabij het belastingrecht vak op het hbo was het trouwens ook weer heerlijk dramatisch. 90% zakte altijd, enige vak met een beetje inhoud.
en dan bij de 3de herkansing haalde ineens iedereen het met magere zesjes..
ja, daar moet je eerste 8 weken langs (4 groepjes, 2x each) en dan reflecteren. Echt heel erg, vooral omdat het echt nergens over gaat... van vorige jaar..quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar moet je niet eerst die training geven dan|?
Had je zo'n hele aflevering van The Office van. Win-win-win, win-lose, lose-lose. Heerlijk was dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, daar moet je eerste 8 weken langs (4 groepjes, 2x each) en dan reflecteren. Echt heel erg, vooral omdat het echt nergens over gaat... van vorige jaar..
[ afbeelding ]
3de jaars hbo![]()
kutste tijd van de weekquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:04 schreef Tchock het volgende:
Toch nog een werkgroep goederenrechtWel om 9 uur op vrijdag, dus dan moet ik om half zeven opstaan, maar dat deert niet
Dit dus, strafproces 1 groot drama. Heel mijn rooster in 1x bomvol met allemaal werkgroepen waar ik toch niet heen kan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het idee is inderdaad leuk, maar dat je zelf nog moet gaan filteren is bijzonder klote. Helemaal bij bachelor vakken van rechtsgeleerdheid waar er 40 werkgroepen zijn..
oh de hva heeft het nu eindelijk ook. En dat werkt natuurlijk helemaal voor geen meter omdat je daar gewoon vaste klassen hebtquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit dus, strafproces 1 groot drama. Heel mijn rooster in 1x bomvol met allemaal werkgroepen waar ik toch niet heen kan.
Dat kun je gewoon filteren, dat weet je hè?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit dus, strafproces 1 groot drama. Heel mijn rooster in 1x bomvol met allemaal werkgroepen waar ik toch niet heen kan.
Zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon filteren, dat weet je hè?
Ja hè?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:39 schreef dreamzk het volgende:
Ah werkt dan best prima, lekker overzichtelijk. Maar het klopt dat je alleen nog maar voor eerste half jaar vakken kan invoeren?
Mobiel is duidelijk koningquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:34 schreef Speedy_T het volgende:
Ik vind die nieuwe roostersite bijzonder prettig werken eigenlijk. Ook de mobiele variant werkt prima
Het grappigste van deze foto vind ik niet de opdracht zelf maar meer het feit dat diegene die dit geschreven heeft nog slechter Engels spreekt dan Zanger Rinus na vijf bacoquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, daar moet je eerste 8 weken langs (4 groepjes, 2x each) en dan reflecteren. Echt heel erg, vooral omdat het echt nergens over gaat... van vorige jaar..
[ afbeelding ]
3de jaars hbo![]()
Haha ik weet welke je bedoelt. Office zo'n bazenserie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had je zo'n hele aflevering van The Office van. Win-win-win, win-lose, lose-lose. Heerlijk was dat.
Haha inderdaad: "Sitting on the bank"quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het grappigste van deze foto vind ik niet de opdracht zelf maar meer het feit dat diegene die dit geschreven heeft nog slechter Engels spreekt dan Zanger Rinus na vijf baco
Which program will look tonight...quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3de jaars hbo![]()
Ach, dat is altijd mooi. Ik zat in een klas met 15 18 jarige blondinesquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:03 schreef H-D het volgende:
Zo eerste dag gehad. Dat was uh wennen.
Hoewel ik een nieuwe favoriete hoogleraar heb.
Jaa echt jammer dat ik die man niet eerder gehad hebquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach, dat is altijd mooi. Ik zat in een klas met 15 18 jarige blondines
Nou ik snap gewoon niet hoe je - als je achterin een term hebt gevonden - dat in het wetboek terugvindt.quote:
Romeinse cijfers heaquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Paxcon het volgende:
Oh wachtNu wel gevonden.
Maar waarom kan ik niks over de term onvoorwaardelijke straf ofzo vinden
Dit leer je volgens mij bij JVA ofzo wel, best makkelijk als je het eenmaal doorhebt hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik snap gewoon niet hoe je - als je achterin een term hebt gevonden - dat in het wetboek terugvindt.
Als ik bijvoorbeeld kijk bij voorwaardelijke invrijheidstelling staat er achter: XI.1 art. 15 v., 77y v.
Maar hoe vind je zoiets?
Ohja daar heb ik morgen de eerste werkgroep van. Maar ik moet dus ook al van die opdrachten voorbereiden voor een ander vak morgen en daar willen ze ook dat je (indien mogelijk) wetsartikelen noemt.. Maarja. Hopelijk zijn ze nog niet zo streng.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit leer je volgens mij bij JVA ofzo wel, best makkelijk als je het eenmaal doorhebt hoor
Ik gaf je de artikelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik morgen de eerste werkgroep van. Maar ik moet dus ook al van die opdrachten voorbereiden voor een ander vak morgen en daar willen ze ook dat je (indien mogelijk) wetsartikelen noemt.. Maarja. Hopelijk zijn ze nog niet zo streng.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik gaf je de artikelenof nja iig een paar. Heb je iets
![]()
Hoe zijn je eerste colleges tot nu toe dan?
Cool.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja ik zie het nu. Ik verwekt het wel in
Nou dit is niet civielrechtelijk, maar: in een vraag staat: (...) Artikel 12 Wet werk en bijstand. Waar vind ik die wet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Cool.
Strafrecht is ook zoooo ja lastigals je nou iets civielrechtelijks had
Zucht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dit is niet civielrechtelijk, maar: in een vraag staat: (...) Artikel 12 Wet werk en bijstand. Waar vind ik die wet?
quote:
Nou hoeft dat niet, maar stel dan niet zulke vreselijk domme vragenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dit is niet civielrechtelijk, maar: in een vraag staat: (...) Artikel 12 Wet werk en bijstand. Waar vind ik die wet?
2de jaars vakquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Jaa echt jammer dat ik die man niet eerder gehad hebhij is ook notaris bij een groot kantoor. Dus dat is ook vet.
Oh en wat doen zulke jonge mensen in jouw klas?
Doe het dan gewoon niet.. heeft niet zoveel zin he, andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Dhaha het volgende:
verdomme, ik kom er net pas achter dat er voor de werkgroep staats- en bestuursrecht in Leiden morgen 4 hoofdstukken gelezen moeten worden en 6 pagina's opgaven gemaakt moeten worden
Ga ik nooit halen, weet iemand waar de antwoorden te vinden zijn?
het moet... ze zeiden bij het introductiecollege dat het wordt gecontroleerd en als je het niet hebt, wordt je als afwezig genoteerd. als je meer dan 20% afwezig bent kan je je propedeuse niet halen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon niet.. heeft niet zoveel zin he, anders
Wat... kansloosquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef Dhaha het volgende:
[..]
het moet... ze zeiden bij het introductiecollege dat het wordt gecontroleerd en als je het niet hebt, wordt je als afwezig genoteerd. als je meer dan 20% afwezig bent kan je je propedeuse niet halen.
Jeetje dat is wel erg streng zeg..quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef Dhaha het volgende:
[..]
het moet... ze zeiden bij het introductiecollege dat het wordt gecontroleerd en als je het niet hebt, wordt je als afwezig genoteerd. als je meer dan 20% afwezig bent kan je je propedeuse niet halen.
bij ons kan je dan de werkgroep uit gegooid worden..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel erg streng zeg..
Wij hadden ook zoiets alleen ging het dan om een ,5 punt bonus
Ja dat ook, maar dan had je nog vrije werkgroepen waar gewoon alleen de antwoorden werden genoemd ofzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
bij ons kan je dan de werkgroep uit gegooid worden..
slecht hoor. Ga gewoon je huiswerk maken ipv klagen op fokquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Dhaha het volgende:
Bedenk me net dat heel veel mensen het werkboek nog niet eens hebben, morgen ben ik daar dus even 1 van.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:03 schreef H-D het volgende:
Zo eerste dag gehad. Dat was uh wennen.
Hoewel ik een nieuwe favoriete hoogleraar heb.
Dat valt echt reuze mee hoor. Je moet even wennen aan je bundel en leren waar je welke info (over wat dan ook) vandaan haalt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Patrickk het volgende:
Eerste week colleges al gehad, het is echt even wennen! Nieuwe manier van studeren, je wordt echt in het diepe gegooid maar dat zal allemaal wel goed komen
Domme vragen bestaan niet! Beetje aardig doen voor Paxcon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Nou hoeft dat niet, maar stel dan niet zulke vreselijk domme vragen
Eens.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Ties02 het volgende:
Wat is bestuursrecht toch verschrikkelijk
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BQ9251quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ben inmiddels twee dagen bezig aan de UvA en ik moet zeggen wat een genot! Heerlijk dat al die oninteressante vakken als Duits en Aardrijkskunde ingewisseld worden voor louter vakken over het recht. Het is natuurlijk nog peanuts op het begin, maar ik vind het verdomd interessant allemaal. Eindelijk een keer nadenken over dingen die er echt toedoen. Al gaat een casus over Runescape en een casus over het fenomeen ''mierenneuker'' tegen een agent natuurlijk nog niet over zeer pittige kwesties. Tot nu toe ben ik zeer tevreden en dat is voor mij al heel wat, want ik was een zeer zwevende studiekiezer. Hopelijk blijft het zo!, al moet je natuurlijk nooit te vroeg juichen.
Domme vragen bestaan. Dat riedeltje is er om kinderen niet te traumatiserenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet! Beetje aardig doen voor Paxcon.
kutzooi, ik heb een 4quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Ties02 het volgende:
Wat is bestuursrecht toch verschrikkelijk
Nee domme vragen bestaan niet. Oke. In beginsel bestaan domme vragen niet. En alsnog beetje aardig doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan. Dat riedeltje is er om kinderen niet te traumatiseren
[..]
kutzooi, ik heb een 4
Tuurlijk doe ik lief voor pax.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee domme vragen bestaan niet. Oke. In beginsel bestaan domme vragen niet. En alsnog beetje aardig doen.
Maar waar staat de wwb? Bij mij staat ie in de sociaal zekerheidsrechtbundelquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik lief voor pax.
Maar dat van XI 9.1 wet zus zo hoe vind ik dat, dat is een prima vraag. Waar vind ik artikel 12 wwwb is wel dom. Wat dacht je van de wwb?
ja nou je het zegtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar waar staat de wwb? Bij mij staat ie in de sociaal zekerheidsrechtbundel
Zie je wel dat het een goede vraag isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja nou je het zegt![]()
ik weet trouwens nog niet wat ik van die vnw vind.. krijg er echt koppijn van
oke, oke, sorry paxquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een goede vraag is
VNW is baas. Ik vind juist de Kluwer irri lezen met dat creme papier.
Jaa dat is idd super handig! Kan je veel sneller ff een artikel opzoeken. Al ken je natuurlijk als een eckte baas het BW uit je hoofdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
oke, oke, sorry pax![]()
Daar heb je zeker een punt, en de artikelnummers in de bovenhoek van de pagina's maakt zoeken wel relaxt zeg
Klopt, dat is de zaak. Het Runescape-arrest werd behandeld tijdens een hoorcollege en het mierrenneuker-arrest wordt morgen behandeld tijdens de werkgroep.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BQ9251
Deze zaak zeker? Staat inderdaad ook op mijn literatuurlijst voor dit blok.
Ben vandaag begonnen aan het boek "recht in context", vind het lastig om alles wat ik lees te onthouden en te plaatsen zodat ik het later in tentamens kan gebruiken , ik heb namelijk geen ijzersterk geheugen. Even wat handigheidjes vinden daarin.
Hoe zijn die arresten trouwens bij jouw behandeld, tijdens het werkcollege of het hoorcollege?
ja maar ik weet dus wat ik zoek en dat maakt bladeren makkelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Jaa dat is idd super handig! Kan je veel sneller ff een artikel opzoeken. Al ken je natuurlijk als een eckte baas het BW uit je hoofd
Ja ik bedoelde ook dat je zo snel een artikel vindt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja maar ik weet dus wat ik zoek en dat maakt bladeren makkelijk.
Goederenrecht iz zeker tof trouwens !
geen ideequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook dat je zo snel een artikel vindt.
Goederenrecht is heel tof idd! Wie geeft dat eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |