De meeste belangrijke van contractenrecht, aansprakelijkheidsrecht, strafrecht en constitutioneel recht weet ik nog wel.quote:
kuunders/swinkels !quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste belangrijke van contractenrecht, aansprakelijkheidsrecht, strafrecht en constitutioneel recht weet ik nog wel.
Put daar uit dan!:pquote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meeste belangrijke van contractenrecht, aansprakelijkheidsrecht, strafrecht en constitutioneel recht weet ik nog wel.
Vooral je eerste jaar niet bij in de buurt komenquote:Op zondag 2 september 2012 22:24 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Hmmm ben nog alleen bij JFAS geweest. Porta Adriani zit ergens boven geloof ik. Daar moet ik nog eens gaan kijken. Anders maar een paar overhemden aanschaffen van de week.
ga eens bij de porta langsquote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat dat ballenclub reuze meevalt. Mijn werkgroepen bestonden uit kakkers, maar ook sporters en hele normale gemiddelde mensen.
Maar niks mis met zo'n ballentent. Gewoon lekker mee brallen en klaar. Hartstikke leuk (af en toe).quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral je eerste jaar niet bij in de buurt komen
[..]
ga eens bij de porta langs
Vuurwerk?quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Exoneratiebeding niet toepasbaar als onaanvaardbaar met redelijkheid en billijkheid.
balquote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar niks mis met zo'n ballentent. Gewoon lekker mee brallen en klaar. Hartstikke leuk (af en toe).
Een paar uit mijn werkgroep zijn al lid geworden geloof ik. Ik neem jouw advies dan maar aan. Het derde jaar gaat helaas pas over fiscaal, dus dan lijkt mij dat een mooi moment.quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral je eerste jaar niet bij in de buurt komen
[..]
ga eens bij de porta langs
Eh... Iets met delegatie. APV niet geldig als uitgevaardigd door verkeerde overheidsinstantie?quote:
Foutquote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh... Iets met delegatie. APV niet geldig als uitgevaardigd door verkeerde overheidsinstantie?
kijk, neem het natuurlijk niet blind van mij aan. Ga een keertje kijken, het is natuurlijk goed om het wereldje te kunnen. Maar ik krijg de kriebels van die luiquote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Een paar uit mijn werkgroep zijn al lid geworden geloof ik. Ik neem jouw advies dan maar aan. Het derde jaar gaat helaas pas over fiscaal, dus dan lijkt mij dat een mooi moment.
5 knoopjes los, als de ekte ektequote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Oh en knoopjes niet helemaal tot boven dicht
Illegaal wapenbezit maakt terecht noodweer niet ongedaan. En hou opquote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel, aansprakelijkheids recht, als tegenhanger van zwiepende tak.
Bijlmer tasjesroof?
2 uit 4.. valt toch best tegenquote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Illegaal wapenbezit maakt terecht noodweer niet ongedaan. En hou op
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ik ben geen kakker!En wil dat ook niet zijn.
Maar dan zit die nog steeds heel strak toch?quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Bovenste knoopje altijd open tenzij das natuurlijk.
Ik heb altijd twee openquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Bovenste knoopje altijd open tenzij das natuurlijk.
Het waren geen hoeren. Stond iig niet in het arrest.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg dan verhuizende zusjes lul, weet ik veel hoe die hoeren heten
Nee?quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan zit die nog steeds heel strak toch?
Dat is de bijnaam van het arrest, pannekoekquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg dan verhuizende zusjes lul, weet ik veel hoe die hoeren heten
Dat doe ik alleen bij 25+ graden en casual situatie.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee openTenzij das.
Geen colleges van Du Perron gehadquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is de bijnaam van het arrest, pannekoek![]()
oke, herkansing dan.. kelderlijk?en dan vooral even denken aan Du perrons bazige , bijna monthy python waardige, uitleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |