SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Hot DOG.quote:
Denken dat ik dat niet al kenquote:
Die McDonalds bende vult niet eensquote:
Internet. Niet alleen Twitter.quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Toefjes het volgende:
Toch ziek dat Twitter soms gebruikt wordt om valse overlijdensberichten de wereld in te sturen. Dit keer zou Ronaldinho dood zijn verklaard. Tenminste, zijn twitteraccount staan toch een aantal berichten over dat het écht écht niet waar is dat hij dood is. Ziek![]()
Zo, en nu lekker Fifa'en
20 van die hamburgertjes welquote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die McDonalds bende vult niet eens
Mja, ik haal er altijd 10 op excursies met school enzo, maar bij die 10e begin je het te voelen jaquote:
Dan ben je gewoon dik als je 20 euro uitgeeft aan hamburgers en je nog niet vol zitquote:Op zondag 2 september 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, ik haal er altijd 10 op excursies met school enzo, maar bij die 10e begin je het te voelen ja
Maar die gaan er ook in minder tijd in dan een uur
10 euro, euroknallers bitchquote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dik als je 20 euro uitgeeft aan hamburgers en je nog niet vol zit_____!
okquote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah gezellig, Ajax heeft weer eens gelijk gespeeld.
Ik vind ze wel lekker altijdquote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou je 10 van die vieze smakeloze hamburgers weg willen tikken..dan ben je echt niet goed bij je hoofd
Feitquote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Burger King vind ik lekkerder al het om burgers gaat.
Weet nog een AZ-RKC, toen was AZ zo slecht, dat de McDonalds had beloofd voor elke seizoenkaarthouder een hamburger beschikbaar te stellen als AZ zou winnen. En AZ wonquote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou je 10 van die vieze smakeloze hamburgers weg willen tikken..dan ben je echt niet goed bij je hoofd
Nee, een bloedeloze 5-1 is het geworden .quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe is het met jou club gegaan eigenlijk? 1-1 gebleven?
Godverdomme zeg.quote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, een bloedeloze 5-1 is het geworden .
Echt niet, gekke betweter ben jij zeg!quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een mening
quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Kamikazie het volgende:
Het is niet voor niks de BURGER KING he!!
Vind burgers wel lekker bij mac, maar BK is lekkerder.quote:
Dat heb ik de laatste tijd met elk eten ...quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Sowieso zijn al die fastfood tenten niet te vreten. Moet er altijd keihard van schijten
Lekker tochquote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Sowieso zijn al die fastfood tenten niet te vreten. Moet er altijd keihard van schijten
Zo typisch amerikaans is dat. Dat je je concurrent gaat afkraken in je eigen reclame.quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vraag maar aan dit wijfie
UNBIELIEVIEBUL
's avonds mag ik hopenquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen om 7 uur op het station maar ff eentje scoren dan
Ik heb zon pasje dat ik bij mac het tweede menu gratis krijg, word ziek veel bunkeren dus.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag nog 2 medium voordeelmenu's naar binnen gewerkt omdat ik kortingbonnen had.
quote:
Nu niet meer.quote:
Vieze dikzak. Vette burger om 7 uur kunnen eten. Dan ben je wel dikquote:
Nerdje, neem nou niet alles serieus wat ik zegquote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Vieze dikzak. Vette burger om 7 uur kunnen eten. Dan ben je wel dik.
Lijkt nog niet eens op vleesquote:
Ja je moet even een bordje omhoog houden of een plaatje met 'sarcasme' want dat kan ik niet ruiken hé!quote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nerdje, neem nou niet alles serieus wat ik zeg
Amerikaanse? Ja, zo'n eentje van de BBQ Pit Boys. Hmmmmmm.quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt nog niet eens op vlees![]()
Hebben jullie ooit een ECHTE burger gehad?
Ja in restaurants, maar die eten altijd kutquote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een ECHTE burger?quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In albufeira zovaak gehadquote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Burgerontbijt wil ik wel eens meemaken
Albufeiraquote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In albufeira zovaak gehad
Maar dat was meer brunch
Met fatsoenlijk vlees, niet die combinatie van afvalvlees, vloeibaar vet en broodje kanker die je hier voorbij ziet komen. Alleen in die broodjes zit al zoveel troep, dat is echt niet normaal. En dan die smerige nepkaas erbijquote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een ECHTE burger?
Bedoel jij van die burgers met hard brood zegmaar?quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met fatsoenlijk vlees, niet die combinatie van afvalvlees, vloeibaar vet en broodje kanker die je hier voorbij ziet komen. Alleen in die broodjes zit al zoveel troep, dat is echt niet normaal. En dan die smerige nepkaas erbij
Hoeft niet per se hard, maar wel vers. Die broodjes van de mac kan je gewoon wekenlang op je bureau laten liggen en dan zie je nog geen schimmel, dat is echt niet gezond.quote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bedoel jij van die burgers met hard brood zegmaar?
Gewoon de magnetron in en vreten maarquote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se hard, maar wel vers. Die broodjes van de mac kan je gewoon wekenlang op je bureau laten liggen en dan zie je nog geen schimmel, dat is echt niet gezond.
Kipburgers en frikandelbroodjes maken hier de blits in de kantinequote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Broodje kanker
bij mij op school verkopen ze tosti kanker, je ruikt ze al aan de andere kant van de school
Ik zeg niet dat ze ineens gezond zijn, maar het is gewoon 1000x lekkerder en tenminste niet van dat smerige geconserveerde broodquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ja in Amerika wel van die burgers op, maar ja die zijn ook altijd gewoon kei vet hoor
Pauper school, wij kregen altijd kaviaar en champagne op onze particuliere school.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kipburgers en frikandelbroodjes maken hier de blits in de kantine
Klopt.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze ineens gezond zijn, maar het is gewoon 1000x lekkerder en tenminste niet van dat smerige geconserveerde brood
Dit wel ja.quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind het beide wel lekker eigenlijk, maar die burgers die je in restaurants krijgt kan je niet lekker met je handen opeten
Ik zei toch kantine?quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pauper school, wij kregen altijd kaviaar en champagne op onze particuliere school.
Met zo nu en dan wat Kobe Beef en Blauwvintonijn
quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zei toch kantine?
In mijn privé lounge word ik gewoon bediend, en een 5* Michelin chefkok die voor me kookt
Nee, tuurlijk niet. Ging mij meer om de mensen die echt McDonalds fan zijn..dat snap ik echt niet. Burgerfan zijn wel, maar daar kan ik die dingen bijna niet mee vergelijkenquote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt.
Toch vind ik de mac zon 3/4 keer per jaar echt geen ramp hoor.
McDonalds fan bestaan die?quote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ging mij meer om de mensen die echt McDonalds fan zijn..dat snap ik echt niet. Burgerfan zijn wel, maar daar kan ik die dingen bijna niet mee vergelijken
Ik denk dat er heel veel 3 tot 14-jarigen zijn die als lievelingseten McDonalds zullen zeggen jaquote:
Plaatjen werkt niet!quote:
quote:
Niet te vergelijk met NL iddquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Subway in Amerika is zo lekker, dat het seksueel opwindend is
Stereotypequote:
Negers houden van kip!!!quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
KFC is ook lekker.
Hotwings![]()
![]()
inb4 ja negers houden van kip!!!
Serieus?quote:
Nannyquote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Broodje kanker
bij mij op school verkopen ze tosti kanker, je ruikt ze al aan de andere kant van de school
die bakt er echt helemaal niks vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tweede goal is echt belachelijk ziekquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die bakt er echt helemaal niks vanNee ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Die nummer 1 kan iedereen maken..die nr 2 is dan toch een stuk knapper.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ben weg, moet over 7 uur alweer wakker worden![]()
Trusten!quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
Mietje. Ik half 6. Net als vanochtend.quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
Je verkracht Sinclair wel in z'n poepertje door hem op LM te zetten. Kan je niet een 4321 met Sinclair Jerome UP Moses doen?quote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De fuck? Daar heb ik helemaal overheen gelezenEngels Silver BPL team speelt zalig TM
M'n ouders staan half 5 op, da's pas ziekquote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mietje. Ik half 6. Net als vanochtend.
Ik ben gewend om 11/12 uur op te staan. Dus beeld je in dat jij 5 uur eerder op moet dan normaal.quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mietje. Ik half 6. Net als vanochtend.
keihard werken in de bouw tochquote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M'n ouders staan half 5 op, da's pas ziek
Echt een zieke skiller!quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die nummer 1 kan iedereen maken..die nr 2 is dan toch een stuk knapper.
Dyer is perfect met zijn workrates op RM. En vind 4-3-2-1 nadat ik 3-5-2 ontdekt heb niet meer chill. Mn eredivisie team is 4-3-2-1, maar speel er nagenoeg niks meer mee klaar.quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je verkracht Sinclair wel in z'n poepertje door hem op LM te zetten. Kan je niet een 4321 met Sinclair Jerome UP Moses doen?
Dat is wel karig ja, heel incidenteel moet ik wel eens om 4 uur beginnen. Dat is een bijna dood ervaring gewoonquote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben gewend om 11/12 uur op te staan. Dus beeld je in dat jij 5 uur eerder op moet dan normaal.
Oh okee, jammer want sinclair is imo de beste silver LW van het spel.quote:Op zondag 2 september 2012 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dyer is perfect met zijn workrates op RM. En vind 4-3-2-1 nadat ik 3-5-2 ontdekt heb niet meer chill. Mn eredivisie team is 4-3-2-1, maar speel er nagenoeg niks meer mee klaar.
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zondag 02-09-2012 om 21:51:17En toch denk ik dat 'Boer zoekt degelijke verdediging en wellicht een keeper' een minstens zo succesvolle format zou moeten zijn. #BZV reageer retweet
Flauw, Darksonic vindt dat Vermeer een IF verdient.quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef StijnDa het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zondag 02-09-2012 om 21:51:17En toch denk ik dat 'Boer zoekt degelijke verdediging en wellicht een keeper' een minstens zo succesvolle format zou moeten zijn. #BZV reageer retweet
Ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flauw, Darksonic vindt dat Vermeer een IF verdient.
ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flauw, Darksonic vindt dat Vermeer een IF verdient.
Zet toch die rood-witte bril eens afquote:
dat was een ongelukkige kopbalquote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zet toch die rood-witte bril eens afBij EA vallen ze van hun stoel van het lachen tijdens de IF vergadering als ze de eerste goal zien
Daarna wel echt geniale reddingen natuurlijk, maar na die blunder kan je een IF echt niet rechtvaardigen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zet toch die rood-witte bril eens afBij EA vallen ze van hun stoel van het lachen tijdens de IF vergadering als ze de eerste goal zien
Meen je toch niet he. Die man heeft geen bal vast gehad en was meer bezig met het herstellen van zijn eigen fouten dan wat anders.quote:
Heb je de terugspeelbal opzich wel gezien?quote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij keepte wel goed, dat zeker.quote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was een ongelukkige kopbalen hij heeft ze wel een punt bezorgd. Natuurlijk niet IF waardig maar wel goed gedaan.
Green kreeg ook een keer een IF terwijl West Ham 1-0 verloor. Ik had nog gevraagd om een IF Reijnen maar dat kon helaas nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan je zelf ook maken natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
Volgens mij is 4213 echt zo'n chille formatie. Ik hoop dat die erin fut13komt, dus dan de CAM's van 4231 naar voren geschoven als RW en LW en de rest hetzelfde als 4231
dus gewoon 433 met de punt naar voren eigenlijk?quote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
Volgens mij is 4213 echt zo'n chille formatie. Ik hoop dat die erin fut13komt, dus dan de CAM's van 4231 naar voren geschoven als RW en LW en de rest hetzelfde als 4231
Uiteraard. Anders ga ik er niet over posten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je de terugspeelbal opzich wel gezien?
Ik heb een hekel aan customformationsquote:
Mooi.quote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders ga ik er niet over posten.
Let maar op in Fifa 13, dan komt er een IF, en SIF en een TIF Reijnen. Held wordt het.quote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Green kreeg ook een keer een IF terwijl West Ham 1-0 verloor. Ik had nog gevraagd om een IF Reijnen maar dat kon helaas niet
Eeeeehm weet niet, 42121 dan. 4321 met punt naar voren.quote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus gewoon 433 met de punt naar voren eigenlijk?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Let maar op in Fifa 13, dan komt er een IF, en SIF en een TIF Reijnen. Held wordt het.
Bal weg kunnen koppen, in elk geval iets naar de zijkanten. snap uberhaupt niet waarom een keeper niet gewoon in de 16 staat trouwens.quote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mooi.
Wat had Vermeer daar beter kunnen doen?
Stap terug zetten, op de borst aannemen en weg schieten bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mooi.
Wat had Vermeer daar beter kunnen doen?
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen enkele IF versie die dit kan oplossen
Op zo'n moment moet je snel handelen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stap terug zetten, op de borst aannemen en weg schieten bijvoorbeeld
Kijk gewoon op je TV manquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft iemand een streampje voor MotD?
De Gea speelt nog vrolijk een mannetje uit met een ronaldo chop. Lekker rustig.quote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Op zo'n moment moet je snel handelen.
Ik denk niet dat ik hem nog even rustig aan zou kunnen nemen en dan wegschieten als er een verdediger voor mijn neus staat.
geen zin om naar beneden te gaanquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kijk gewoon op je TV man
BBC1
Ga slapenquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
heeft iemand een streampje voor MotD?
Geen TV op je kamer hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De Gea speelt nog vrolijk een mannetje uit met een ronaldo chop. Lekker rustig.
[..]
geen zin om naar beneden te gaan
Jawel dat kan een keeper juist bij Ajax wel. Maar die man speelde zo ontzettend slecht. Heeft geen bal vast gehad en was non stop zijn eigen fouten aan het herstellen en dan zijn er nog mensen die het goed vonden ookquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Op zo'n moment moet je snel handelen.
Ik denk niet dat ik hem nog even rustig aan zou kunnen nemen en dan wegschieten als er een verdediger voor mijn neus staat.
Hij heeft toch wel zo'n 5 100% kansen van Heerenveen gestopt hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel dat kan een keeper juist bij Ajax wel. Maar die man speelde zo ontzettend slecht. Heeft geen bal vast gehad en was non stop zijn eigen fouten aan het herstellen en dan zijn er nog mensen die het goed vonden ook
Game je in de woonkamer dan?quote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Kijk toch nooit tv
Precies, op dit niveau kan dit echt niet. Uberhaupt dat je als keeper een bal moet koppen. Dan doe je toch echt iets fout.quote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel dat kan een keeper juist bij Ajax wel. Maar die man speelde zo ontzettend slecht. Heeft geen bal vast gehad en was non stop zijn eigen fouten aan het herstellen en dan zijn er nog mensen die het goed vonden ook
En 3 daar van veroorzaakt hij zelf door ballen los te laten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel zo'n 5 100% kansen van Heerenveen gestopt hoor.
Liever dan dat hij ze doorlaat ..quote:Op zondag 2 september 2012 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En 3 daar van veroorzaakt hij zelf door ballen los te laten.
Met Steek op doel kwam je daar wel eens mee weg omdat hij 6 koppen groter is dan vermeer. Maar kom op zeg die man was op Serero na de slechtste speler op het veld. Zelden een speler zoveel ballen zien verspelen als hem. Leuk dat hij 2 goals maakt maar daar is het ook mee gezegdquote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, op dit niveau kan dit echt niet. Uberhaupt dat je als keeper een bal moet koppen. Dan doe je toch echt iets fout.
nee, slaapkamer.quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Game je in de woonkamer dan?
Serero was 1 van de weinige spelers die nog iets probeerde, veel spelers van Ajax vielen heel erg tegen. Dan nog had Ajax gewoon moeten winnen, dat Boerrigter buitenspel werd gegeven sloeg ook nergens opquote:Op zondag 2 september 2012 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Steek op doel kwam je daar wel eens mee weg omdat hij 6 koppen groter is dan vermeer. Maar kom op zeg die man was op Serero na de slechtste speler op het veld. Zelden een speler zoveel ballen zien verspelen als hem. Leuk dat hij 2 goals maakt maar daar is het ook mee gezegd
En dan vergeet je voor het gemak dat hij op de meest simpele manieren de bal verspeeld. Ja ach eigen schuld van Ajax hadden het moeten beslissen in de eerste helftquote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero was 1 van de weinige spelers die nog iets probeerde, veel spelers van Ajax vielen heel erg tegen. Dan nog had Ajax gewoon moeten winnen, dat Boerrigter buitenspel werd gegeven sloeg ook nergens op
"Geniale" reclame vind ik van Gilette.quote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zo typisch amerikaans is dat. Dat je je concurrent gaat afkraken in je eigen reclame.
Volgens mij mag dat hier niet eens.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Dames en heren, ik presenteer u.. FC STATEMENT!
[ afbeelding ]
TOTY Nsamé en IF Buffon zijn de laatste toevoegingen. Misschien dat ik IF Abate nog haal, maar de NIF voldoet ook wel.
Vind ik ook een briljante speler, maar Mavuba voldoet zeker. Echt een sloper op het middenveld, die nog kan meevoetballen ook.quote:
is niet normaal.quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets aparts..
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die dit doet?Ik zet vaak mijn spelers 's nachts op de TP met absurde BIN's. Het is weleens voorgekomen dat ik 's nachts op een IF 30k winst had gemaakt omdat het de enige op de markt was op dat moment.
Dag erna weer opgepikt voor de normale prijs; graties geld.
Ik had al eens getipt Chiellini RCB en dan IF Yanga-Mbiwa of zoiets als de andere CB. Die is beter dan Mexes imo. En met IF Matuidi ipv Mavuba kun je zelfs Sakho doen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vind ik ook een briljante speler, maar Mavuba voldoet zeker. Echt een sloper op het middenveld, die nog kan meevoetballen ook.
Ik deed wel altijd als ik op het werk een dure speler had gekocht hem op de markt gooien voor veel te veel geld tot ik er 's avonds mee kon spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets aparts..
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die dit doet?Ik zet vaak mijn spelers 's nachts op de TP met absurde BIN's. Het is weleens voorgekomen dat ik 's nachts op een IF 30k winst had gemaakt omdat het de enige op de markt was op dat moment.
Ja, ik deed dat wel een keer met een IF Kapadze die ik voor 29k had verkocht terwijl hij een paar dagen later voor 20k erop stond. Die Amerikanen kopen 's nachts best veelquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets aparts..
[ afbeelding ]
Goede tip! Eerder niet gelezen, sorry.quote:Op zondag 2 september 2012 23:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had al eens getipt Chiellini RCB en dan IF Yanga-Mbiwa of zoiets als de andere CB. Die is beter dan Mexes imo. En met IF Matuidi ipv Mavuba kun je zelfs Sakho doen.
Mexes is echt slecht. Toch?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik deed wel altijd als ik op het werk een dure speler had gekocht hem op de markt gooien voor veel te veel geld tot ik er 's avonds mee kon spelen.
Zo heb ik niet gespeeld met de enige Ronaldo die ik ooit heb gehad, omdat hij voor 70k winst al weg was toen ik thuis kwam
Werkt best aardig inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik deed dat wel een keer met een IF Kapadze die ik voor 29k had verkocht terwijl hij een paar dagen later voor 20k erop stond. Die Amerikanen kopen 's nachts best veel
quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets aparts..
[ afbeelding ]
ga het nu uitproberenquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets aparts..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 september 2012 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Mexes is best aardig, alleen niet erg snel en om de een of andere reden echt een penaltymagneet..iedereen vliegt bij hem over het been, zelfs als je niets doet
Zwaar leven die man.quote:Op maandag 3 september 2012 00:01 schreef DutchSL het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)?source=breakingnews
![]()
Lekker verkopen aan Anzhi of PSG dan, markt is daar nog open
Bij Sport1 zeiden ze dat de Spanjaarden ruzie hebben met de Portugezen..quote:Op maandag 3 september 2012 00:01 schreef DutchSL het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)?source=breakingnews
![]()
Lekker verkopen aan Anzhi of PSG dan, markt is daar nog open
Op wie zet je je geld?quote:Op maandag 3 september 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Sport1 zeiden ze dat de Spanjaarden ruzie hebben met de Portugezen..
Wat een lelijke "beker", die wil je niet eens winnenquote:Op maandag 3 september 2012 00:16 schreef Rijst het volgende:
CR7 en Leo zijn geen beste vrienden zo te zien
Hoe subtiel Ronaldo even aanstipt dat zíj de kampioen van Spanje zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 00:16 schreef Rijst het volgende:
CR7 en Leo zijn geen beste vrienden zo te zien
Ja, dat is ook z'n SIF. Die kan alles.quote:
Mexes, nee joh!quote:Op zondag 2 september 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Dames en heren, ik presenteer u.. FC STATEMENT!
[ afbeelding ]
TOTY Nsamé en IF Buffon zijn de laatste toevoegingen. Misschien dat ik IF Abate nog haal, maar de NIF voldoet ook wel.
Di Maria RW gr grquote:
Dat doet ie best netjesquote:
Sowieso Trochowski.quote:Op maandag 3 september 2012 00:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Gomez niet kennen
Ik doe wel iets met Trochowski en Cambiasso oid.
quote:
Zieke goal. Was best een leuk voetbalweekend eigenlijk. Jammer dat AZ niet stand hield na rust. En dat VVV die penalty weggaf in de blessuretijd.quote:
Wie heeft Messi nou gewonnen?quote:Op maandag 3 september 2012 00:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja speel nu met dit team![]()
[ afbeelding ]
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUEquote:Op maandag 3 september 2012 01:15 schreef GuRBuH het volgende:
Heeft iemand dat Google docs ding met die transfers ff? Heb m op mn nieuwe laptop nog niet bij bookmarks staan.
quote:Op maandag 3 september 2012 01:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUE
quote:
Is goed, lobby ook gelijk even voor IF Serero.quote:Op maandag 3 september 2012 01:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
------
Ik ga morgen maar eens lobbyen voor een SIF Finnbogasson
Zou wel willen, maar ben bang dat die domme rode kaart zijn kansen verpestquote:Op maandag 3 september 2012 01:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is goed, lobby ook gelijk even voor IF Serero.
Het was geen slimme overtreding nee, maar die scheids.quote:Op maandag 3 september 2012 01:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ben bang dat die domme rode kaart zijn kansen verpest
quote:Op maandag 3 september 2012 02:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het was geen slimme overtreding nee, maar die scheids.Eerst een penalty geven terwijl het er geen een was en dan zo resoluut rood geven terwijl Serero 'm amper raakte.
Enige wat 'ie goed zag vandaag.quote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Het was echt een miljard % rood. Echt een meter achter de bal met z'n been.
Hij raakte de bal niet nee, maar het was absoluut geen enkelbreker en ook geen doorgebroken speler, dus geen rood.quote:Op maandag 3 september 2012 02:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Enige wat 'ie goed zag vandaag.
Ik ga de mand in, trusten mannen.
quote:Op maandag 3 september 2012 02:10 schreef GuRBuH het volgende:
Hij tackelt m gewoon van achteren zonder enige intentie om de bal te spelen, en volgens mij was Djuricic er anders wel doorheen geweest. Mjah boeie, Heerenveen had het gewoon af moeten maken maar dat was weer eens te moeilijkTot morgen boyz.
moi he, die heeft vast heel Wat af getradequote:Op maandag 3 september 2012 08:38 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]Heeft ie zon team en dan alsnog verliest hij 2-1 met 34 % balbezit en maar 5 schoten
Het mooiste is dat iedereen een boostcard heeftquote:Op maandag 3 september 2012 08:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
moi he, die heeft vast heel Wat af getrade
Dat zegt ook wat over jou. 34%quote:Op maandag 3 september 2012 08:38 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]Heeft ie zon team en dan alsnog verliest hij 2-1 met 34 % balbezit en maar 5 schoten
Die gozer raakte elke keer de bal kwijt en toen zat ie die hard achterin te verdedigen dus een opening vinden was niet zo gemakkelijkquote:Op maandag 3 september 2012 09:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zegt ook wat over jou. 34%Dan speel je echt traag.
Yup, boostcards zijn baas.quote:Op maandag 3 september 2012 08:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het mooiste is dat iedereen een boostcard heeftEkte puaper
quote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Yup, boostcards zijn baas.
Alleen gebruik ik ze niet in singlematches... Slechts in halve finales/finales van toernooien... Anders beetje zonde coins!
Jij koopt ze?quote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Alleen gebruik ik ze niet in singlematches... Slechts in halve finales/finales van toernooien... Anders beetje zonde coins!
Zo nu en dan ja...quote:
no shit, draait net in de bios. Vond hem wel tof. Lekker simpel vermaak en flauwe humor.quote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand The Expendables 2 al gezien? Van horen zeggen moet het een brute film zijn....
Kan hem helaas, alleen in facking slechte kwaliteit vinden xD
quote:Op maandag 3 september 2012 10:04 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zo nu en dan ja...
Koop niet echt veel pakjes ofzo, dus daar haal ik ze niet uit nee xD
Je moet toch iets he?
Klopt.. Maar voorheen was het toch een stuk simpeler om, nog in de bios draaiende films te vinden in goede kwaliteitquote:Op maandag 3 september 2012 10:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
no shit, draait net in de bios. Vond hem wel tof. Lekker simpel vermaak en flauwe humor.
Huh? Films met een wereldwijde première hebben gewoon alleen cam versies als ze net uit zijn. Dat is nooit beter geweest.quote:Op maandag 3 september 2012 10:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt.. Maar voorheen was het toch een stuk simpeler om, nog in de bios draaiende films te vinden in goede kwaliteit
Ik kon, denk een ander half jaar geleden? Gemakkelijker films met goede kwaliteit vinden als ze nog in de bios draaiden dan nu. Misschien dat de beveiliging hierop aangescherpt is. Dat weet ik niet...quote:Op maandag 3 september 2012 10:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Films met een wereldwijde première hebben gewoon alleen cam versies als ze net uit zijn. Dat is nooit beter geweest.
Soms is er wel eens een dvdrip versie eerderquote:Op maandag 3 september 2012 10:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Films met een wereldwijde première hebben gewoon alleen cam versies als ze net uit zijn. Dat is nooit beter geweest.
niet bij een film met gelijktijdige wereldwijde release. Bij kleinere films kan het wel en komt het juist vaker voor.quote:Op maandag 3 september 2012 10:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Soms is er wel eens een dvdrip versie eerderIk heb ook het gevoel dat dat nu minder is, maar dan heb ik het wel over een paar jaar terug.
Leuk de uni?quote:
Laag.quote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Vandaag 2v2tje weer eens doen?quote:Op maandag 3 september 2012 10:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Laag.
Tevens vandaag boeken ophalen.
Het begin van een nieuw schooljaar, ik heb er zin in!
Is goed. Vanavond? Ga vanmiddag waarschijnlijk naar een vriend en moet nog mijn boeken kaften voor morgenquote:Op maandag 3 september 2012 11:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandaag 2v2tje weer eens doen?
Ik ben wss ook vanmiddag weg ja, is goedquote:Op maandag 3 september 2012 11:02 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is goed. Vanavond? Ga vanmiddag waarschijnlijk naar een vriend en moet nog mijn boeken kaften voor morgen
Sws wordt het piraterij to the maxquote:Op maandag 3 september 2012 11:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik hoop dat ik topic #1000 niet mis. Dat zou jammer zijn.
Je had hem moeten zien bij zijn promotiewedstrijd, de fans uitdagen van de tegenstander, wijzen naar de grond, middelvingers, geniaal joh.quote:
Hij spoorde als voetballer al niet en echt beter wordt het er ook niet opquote:Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je had hem moeten zien bij zijn promotiewedstrijd, de fans uitdagen van de tegenstander, wijzen naar de grond, middelvingers, geniaal joh.
Ik ga hem pakkenquote:
Oplettenquote:
Klopt, iedereen gaat al 5 minuten van te voren een Copy-Paste opstellen en meteen op de topicopeningsknop beuken als een gekquote:
Ik hoop een meelezer.quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind dat Tim86 of DarkSonic hem mag pakken #topichelden
Kansloosquote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, iedereen gaat al 5 minuten van te voren een Copy-Paste opstellen en meteen op de topicopeningsknop beuken als een gek
quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind dat Tim86 of DarkSonic hem mag pakken #topichelden
Lindgren swsquote:Op maandag 3 september 2012 11:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoop een meelezer.
Al boeit het mij niet
Kloptquote:
Die foto van de moeder van Crook die hij ons nog moet laten zienquote:Op maandag 3 september 2012 11:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ik er helemaal voor hoor!
Maar nu echt belangrijke zaken... er moet wel een hele goed op chick in? Doe nu alvast suggesties
Begint dat toernooi niet vandaag ?quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die foto van de moeder van Crook die hij ons nog moet laten zien
Check de OPquote:
Ik!quote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef Thorb het volgende:
Haris Medunjanin, wie kent hem nog, naar Gaziantepspor
Dat is lang geleden, was die niet van AZ?quote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef Thorb het volgende:
Ex-AZ jaquote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef Thorb het volgende:
Waar heb je het overquote:Op maandag 3 september 2012 11:37 schreef Kamikazie het volgende:
Is maar goed ook die kut marokkanen moeten gewoon oprotten!!!!
quote:Op maandag 3 september 2012 11:37 schreef Kamikazie het volgende:
He?quote:Op maandag 3 september 2012 11:37 schreef Kamikazie het volgende:
Oehoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |