quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
quote:
Okee. Mark is slim genoeg om zijn 5e geel nog een potje uit te stellen. Dat is die ervaring he..quote:
Dat is ook wel een beetje het idee ja, maar ook met hoe het vandaag stond had je moeten winnen. Natuurlijk heb je pech, maar er maakten teveel spelers, ook de "oudgedienden" teveel achterlijke fouten.quote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is jammer maar goed deze wedstrijden zullen er nog wel tussen zitten. Er zijn wel gewoon even 17 man weg gegaan. Zoals Overmars en de Boer al hebben aangegeven zijn de aankopen ook allemaal gericht op de lange termijn. Op de lange termijn gaat dit beleid Ajax gewoon succes opleveren, daar ben ik van overtuigd.
Wauwquote:Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Ajax Tv zet reclames van mensen zonder benen voor filmpjes van mensen met geweldige benen.![]()
Jari is de held van mijn vader. Voor de tragiek die altijd van hem af droop maakt het apart om naar te kijken. Als hij scoorde leek hij dat met tegenzin te doen. "O, shit. Nu moet ik weer juichen en ik weet niet zo goed hoe..."
Het was alsof hij een loden last op zijn schouder torste, maar zijn voeteén leken daar geen moment onder te lijden. Die speelden hun eigen spel. Los van de onmogelijke motoriek van het glazen lichaam.
Elke bal in de kruising. Volledige controle. Geen rapconcerten of kredietkaarten, hooguit extra vette vis en een Mart Smeets-trui. Die tijd komt niet meer terug, maar het minste wat we kunnen doen is Jari vragen of hij misschien terug wil komen.
Hij hoeft niet veel te zeggen. Er zijn is voldoende.
Nogmaals hoe kom je daarbij? Wellicht zit er wel helemaal naast maar bij een terugspeelbal op een keeper is hands toch gewoon hands?. Wat in dit opzicht dus een rode kaart voor Vermeer had ingehouden?quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef HeatWave het volgende:
zie de fout van vermeer dus weer, nu hij kon de bal makkelijk wegstompen in de 16.
Dank je. Wie is jouw held / of die van je vader / of moeder?quote:
Je mag een terugspeelbal alleen niet pakken, wel gewoon stompen in de 16 toch, of hebben ze dat dit seizoen aangepast?quote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nogmaals hoe kom je daarbij? Wellicht zit er wel helemaal naast maar bij een terugspeelbal op een keeper is hands toch gewoon hands?. Wat in dit opzicht dus een rode kaart voor Vermeer had ingehouden?
Geen sportliefhebbers beide, wel Ajacied meer muziekfreaks; kom je al gauw bij The Beatles uit.quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Dank je. Wie is jouw held / of die van je vader / of moeder?
Terugspeelbal mag je niet met je handen aanraken zover ik weet.quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag een terugspeelbal alleen niet pakken, wel gewoon stompen in de 16 toch, of hebben ze dat dit seizoen aangepast?
Gewoon niet met je handen aanraken, regel is nooit anders geweest.quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag een terugspeelbal alleen niet pakken, wel gewoon stompen in de 16 toch, of hebben ze dat dit seizoen aangepast?
Alleen met je voeten volgens mijquote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beatles zijn het Ajax van muziek, schijnt...quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Geen sportliefhebbers beide, wel Ajacied meer muziekfreaks; kom je al gauw bij The Beatles uit.
Ik heb op die manier een keer een indirecte vrije trap tegen gehad binnen de 16.quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef HeatWave het volgende:
Dus als je medespeler een teruspeelbal doet en die dreigt erin te gaan moet je hem laten gaan?
Ik kan het nergens echt vinden met google eigenlijk...
OK, nou ja, dan heeft men gelijk, vind het raar, maar goedquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik heb op die manier een keer een indirecte vrije trap tegen gehad binnen de 16.
Bewuste terugspeelbal mag je niet met je handen aanraken, dus ook niet oppakken of wegstompen. Daarom kopt hij ook, hij heeft geen keus.quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef HeatWave het volgende:
Dus als je medespeler een teruspeelbal doet en die dreigt erin te gaan moet je hem laten gaan?
Ja of je hoofd maar die methode is niet altijd succesvol...quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |