SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
O ja voor mijn gevoel waren het er vrij veelquote:Op zondag 2 september 2012 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
het aantal een tweetjes viel wel mee tochdie GJE keeper was wel leuk
Voor de neutrale toeschouwer een leuke wedstrijdquote:Op zondag 2 september 2012 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
nou ik hoef gelukkig niet mijn sok op te eten.
kutwedstrijd zeg
voor de neutrale wel, niet voor mijquote:Op zondag 2 september 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor de neutrale toeschouwer een leuke wedstrijd
Gewoon IF met hoge aggressionquote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij geen rood kreeg wel, nu wordt het eerder IF Vermeer.
Vanwege het goed opgesteld staan bij die terugspeel bal?quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij geen rood kreeg wel, nu wordt het eerder IF Vermeer.
Hij had 4-5 goede reddingen aan het eind van de wedstrijd.quote:Op zondag 2 september 2012 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanwege het goed opgesteld staan bij die terugspeel bal?
2 tegengoals, en de eerste zag hij er niet goed uit. Zijn echt wel meer keepers met goede reddingen, en als ze de 0 houden, of tenminste winnen, hebben ze recht op een IF.quote:Op zondag 2 september 2012 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had 4-5 goede reddingen aan het eind van de wedstrijd.
je post dat en hij scoort weerquote:
TIF van Persiequote:Op zondag 2 september 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
3-2 van persie, ga weg joh
Hattrick dus.
Vorig jaar kreeg hij niet voor elke hattrick een IF maar omdat hij nu bij United is zal hij die nu wel krijgen want die zal populair zijnquote:
Hoeveel hattricks heeft 'ie gescoord dan vorig jaar?quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij niet voor elke hattrick een IF maar omdat hij nu bij United is zal hij die nu wel krijgen want die zal populair zijn
3 in de competitie dacht ikquote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel hattricks heeft 'ie gescoord dan vorig jaar?
tuurlijk niet, gewoon vasthouden terwijl een speler op goal af gaat, dat is gewoon geelquote:Op zondag 2 september 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Die tweede gele kaart voor Reijnen was echt onzin.
hij ging niet op goal af, hij had de bal niet en hij wordt nauwelijks aangeraakt en gaat theathraal naar beneden. Onzin dus in mijn optiek.quote:Op zondag 2 september 2012 19:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tuurlijk niet, gewoon vasthouden terwijl een speler op goal af gaat, dat is gewoon geel
Ik zie het anders.quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij ging niet op goal af, hij had de bal niet en hij wordt nauwelijks aangeraakt en gaat theathraal naar beneden. Onzin dus in mijn optiek.
dat mag jij zo zien maar ik deel deze mening niet.quote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zie het anders.
Ik zie het als Matavz die naar de diepgaande bal loopt, en langs hem is. hij trekt aan zijn arm, en daardoor kan Matavz niet verder.
Hij stopt dus een aanval en vasthouden. Dat is duidelijk geel
Jij vond de kaart van Serero zeker ook terecht?quote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zie het anders.
Ik zie het als Matavz die naar de diepgaande bal loopt, en langs hem is. hij trekt aan zijn arm, en daardoor kan Matavz niet verder.
Hij stopt dus een aanval en vasthouden. Dat is duidelijk geel
Ja ?quote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij vond de kaart van Serero zeker ook terecht?!
Reijnen had zijn handen thuis moeten houden. Neemt niet weg dat het weer een belachtelijk stukje theater is, en ik een vermoeden heb dat ze bij PSV 3 uur per week besteden aan theater. Met professionele acteurs en begeleiders enzo. Wat dat betreft heb ik de afgelopen 2 jaar meer sympathie voor Ajax gekregen dan voor PSV.quote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat mag jij zo zien maar ik deel deze mening niet.
Hij had net zo gemakkelijk die speler van Heerenveen 6 maanden kunnen blesseren met zo'n belachelijke tacklequote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dalijk even kijkenquote:
Dat was terecht, gewoon fucking dom van Sereroquote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha, gekke Lindgren, met jequote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Het was echt een miljard % rood. Echt een meter achter de bal met z'n been.
laat het trollen maar aan Rijst overquote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, gekke Lindgren, met jesmiley !
Heb je ons mooi weer bij de neus genomen!
Als hij geen rood had gekregen had Ajax makkelijk gewonnen. Serero was gewoon de beste man vandaag en hij had een kans op een IF en een hattrick, nu niet meerquote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Spits van Heerenveen was ook erg goed!quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij geen rood had gekregen had Ajax makkelijk gewonnen. Serero was gewoon de beste man vandaag en hij had een kans op een IF en een hattrick, nu niet meer
Op welke positie in welk systeem?quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi iedereen, zal ik TOTY Cabaye voor 140k kopen? Gr.
Ja, maar iemand zei hier dat het maar 1 been was.quote:
Oh ok. Niet dat het uitmaakt toch? Tackle van achter. Uitbraak ook nog.quote:Op zondag 2 september 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar iemand zei hier dat het maar 1 been was.
Ik heb NIF Cabaye al in dit team:quote:
Klopt, maar hij glijd door met 2 benen, gewoon gevaarlijke tacklequote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
2e been komt er later pas bij, dan heeft hij hem al lang geraakt.
YOLOquote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb NIF Cabaye al in dit team:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm gewoon kopen denk ik, wat boeit het ook.
Ja, daarom zei ik al, terecht rood.quote:Op zondag 2 september 2012 19:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij glijd door met 2 benen, gewoon gevaarlijke tackle
Ja, ik zit het zelfde met TOTY Benzema als troll spits in mn zilveren team. hij is erg duur, maar ja, de coins kun je toch niet meenemenquote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb NIF Cabaye al in dit team:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm gewoon kopen denk ik, wat boeit het ook.
Ja.quote:Op zondag 2 september 2012 19:35 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik al, terecht rood.
Daarom :quote:Op zondag 2 september 2012 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik zit het zelfde met TOTY Benzema als troll spits in mn zilveren team. hij is erg duur, maar ja, de coins kun je toch niet meenemen
quote:
hoezo jammer? Ik vond het wel positief, elk puntverlies van Ajax wordt toch bejubeld in huize Toefjes.quote:Op zondag 2 september 2012 19:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja.
Wel jammer want Serero was de gevaarlijkste man met zijn diepte.
Die andere twee waren prutgoals.quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Nu heb ik het koud. Waar staan de andere twee?
Voor Ajacieden.quote:Op zondag 2 september 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hoezo jammer? Ik vond het wel positief, elk puntverlies van Ajax wordt toch bejubeld in huize Toefjes.
Was niet zijn schuld. Door een fout van Toby moest hij ingrijpen. Anders hadden we wrs verloren.quote:Op zondag 2 september 2012 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij deed een hele mooie schaartacklemaar wat was hij denkende, dat snap ik echt niet
Neger, alsjeblieft.quote:Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was niet zijn schuld. Door een fout van Toby moest hij ingrijpen. Anders hadden we wrs verloren.
En van Rhijngvd zeg
Dat vind jij.quote:Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neger, alsjeblieft.Zo'n tackle was nergens voor nodig. Laat hem dan maar lopen.
Hij kon hem gerust laten lopen, met zijn snelheid haalt hij hem toch zo weer bij en Heerenveen had sowieso weinig zin om te scoren.quote:Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was niet zijn schuld. Door een fout van Toby moest hij ingrijpen. Anders hadden we wrs verloren.
En van Rhijngvd zeg
Nee, overtreding op Leerdamquote:Op zondag 2 september 2012 19:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van Alderweireld? Bal kwam gewoon tegen zijn bakkes
prima, David Luiz is toch de snelste speler ter wereld dus met de pace komt het wel goed.quote:Op zondag 2 september 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
David Luiz en Dede in de spits. Lucio op CAM, Bastos en Melo op CDM, Kompany RM en Hulk, Torres en Lukaku in de verdediging.
WTF.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Agbonlahor is vies dik geworden..volgend jaar gewoon 70 pace hoor
Heb het nog niet gezienquote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Link? Samenvatting van de hele wedstrijd misschien?
Dat hoeven helemaal niet de eckte stats te zijn. Ik denk dat hij nog wordt aangepast.quote:
Nadat ze hem vandaag zagen bij EA hebben ze er 23 vanaf gehaald. Het is net Zeebuikquote:
Heus niet -23 pace.quote:Op zondag 2 september 2012 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat hoeven helemaal niet de eckte stats te zijn. Ik denk dat hij nog wordt aangepast.
ORLYquote:
Zulke types zullen er altijd blijven en zullen altijd komen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar misschien -1 overall. Dat zou top zijn.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Echt vies dik. Zo ziet Jack van Gelder eruit als je hem drie keer dipt in een vat koffie.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Echt vies dik. Zo ziet Jack van Gelder eruit als je hem drie keer dipt in een vat koffie.
quote:
Geweldige sfeer in het stadion. Dit beloofd wat te worden!quote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste wedstrijd van het xbox toernooi, ik tegen geluid
Spannend he!!!!!!
Clash of the titansquote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste wedstrijd van het xbox toernooi, ik tegen geluid
Spannend he!!!!!!
Ja ja, de supporters houden sfeeracties alles!quote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geweldige sfeer in het stadion. Dit beloofd wat te worden!
Ja, te triest voor woordenquote:
Mathijs en penalties. Gaat niet samen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
Zo raar, ik scoorde een goal werd er gefloten kreeg ik een penalty en telde de goal dus niet.
Schiet de penalty natuurlijk ook nog mis
ikke wil welquote:
Nee doorspelen!quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
Ja ik geloof het wel haha, goed gespeeld.
dudequote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef wieisboos het volgende:
Sinds vandaag op mezelf wonendkamer gevonden in Amsterdam van 2 bij 4, fucking klein dus maar ik betaal weinig huur en mag wel in de woonkamer chillen.
[..]
ikke wil wel
Ja ik heb echt een kutdagquote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha mathijs is OFeerst verliezen van mij en dan van geluid
Centrumquote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
dudeDat is wel heel klein. Waar ergens?
Ook een bed?quote:Op zondag 2 september 2012 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Centrummaar het valt nog best mee, bureau en ladenkast passen er in en mijn kamer heeft toegang tot het balkon
Die 1-2tjes tussen Ibra en pato waren dodelijk, net zoals tegen Kevin daarop verlorenquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Yes 4-3 winst.
Op het einde kneep ik hem nog even.
waarom niet UP Dostquote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Nieuw team:
[ afbeelding ]
Dost zorgt meteen voor een quitter, na 2 goals
quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die 1-2tjes tussen Ibra en pato waren dodelijk, net zoals tegen Kevin daarop verloren
huh?quote:
quote:
Ik verloor vanmiddag ook 2x achter elkaar, gebeurd mij bijna nooit.quote:Op zondag 2 september 2012 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, ik had 100 GJE keepertjes ... maar vandaag gewoon niet de concentratie
Nee ik heb het van je overgenomen, nu weet ik waarom je altijd verloorquote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik doe nooit meer uitkomen eigenlijk
quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja, de supporters houden sfeeracties alles!
Volgens mij zie ik marcie daar zitten met een fakkel !
Zeker, en ik was aan het genieten voor dat de wedstrijd begon.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik heb het van je overgenomen, nu weet ik waarom je altijd verloor
Moet lukken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Voordat de demo uit is zitten wij al op #1000!
Godverdomme mooie rookbommen jongen!!quote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zeker, en ik was aan het genieten voor dat de wedstrijd begon.
1. de sfeeractie was geweldig
2. Oost stak denk ik een stuk of 6/7 goede rookbommen af, en daardoor hoorde je heel het stadion los gaan. dat is mooi jongen!
Je hebt het denk ik niet gezien hequote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme mooie rookbommen jongen!!
Bedankt voor je feedback op mijn post!quote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker, lekker weinig kansen weggeven ook tegen 10 man
11 September.quote:
Wow daar kun je een döner van kopenquote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
Galatasaray 1-0 voor (al een tijdje hoor) Hou dit vol en ik heb mijn combo goed, 3 euro
Ik zit bijna door mijn geld heen, nog 1,99. Had nog 1 combo staan, kon ik 6 winnen maar was niet gelukt.quote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wow daar kun je een döner van kopen.
Voor je andere ding moet Real nog even 3 keer scoren in 45 minutenquote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
Galatasaray 1-0 voor (al een tijdje hoor) Hou dit vol en ik heb mijn combo goed, 3 euro
Die is al foutquote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor je andere ding moet Real nog even 3 keer scoren in 45 minuten
Wat opzich best kan hoorquote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor je andere ding moet Real nog even 3 keer scoren in 45 minuten
Had Bilbao - nog iemand over 2,5, maar werd 0-2, 1 goaltje te weinigquote:
ok mooiboy allezquote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Pino0 het volgende:
Toch weer even nog een potje fifa 12, een van de laatste keren want hierna kan ik hem verkopen.
Fifa 13
Fok nerds die alles print screenen etc, al die moeite lol, echte nerdjes
Llorente deed ook nog niet meequote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Had Bilbao - nog iemand over 2,5, maar werd 0-2, 1 goaltje te weinig
Das zuur ja.quote:
Weer lekker agressief ja?quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Pino0 het volgende:
Toch weer even nog een potje fifa 12, een van de laatste keren want hierna kan ik hem verkopen.
Fifa 13
Fok nerds die alles print screenen etc, al die moeite lol, echte nerdjes
Nee, maar jij bent zo'n grappige stoere boy, die zich als een nepmarokkaan gedraagt, toch?quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
sowieso dat veel van jullie brilletjes hebben
ja hipsterbril togquote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Beter een bril dan erbij lopen als een pauper zoals jou.quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
petje op omdat je haar nat is en niet in vorm zit ivm zee/zwembadquote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent zo'n grappige stoere boy, die zich als een nepmarokkaan gedraagt, toch?
Brilletje op omdat je anders niet scherp kunt zienquote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
petje op omdat je haar nat is en niet in vorm zit ivm zee/zwembad
quote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
morgen wordt lekker verdwalen als ik half 9 op uni moet zijn voor het eerst. Moet met de tram, trein en bus
lenzenquote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Brilletje op omdat je anders niet scherp kunt zien.
Gel.quote:
ik hoop hetquote:
quote:
Gewoon achter de groep aanlopen, deed ik ook toen ik een keer op het Erasmus moest zijnquote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
morgen wordt lekker verdwalen als ik half 9 op uni moet zijn voor het eerst. Moet met de tram, trein en bus
Maar jij bent dus sowieso een nerd want je zei dat ik een nep foto had vorige keer en nu heb ik alweer gelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Brilletje op omdat je anders niet scherp kunt zien.
Komen dan jongen! !!!111!!quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus sowieso een nerd want je zei dat ik een nep foto had vorige keer en nu heb ik alweer gelijk.
psychologiequote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar moet je heen en wat ga je doen eigenlijk?
haha dat is de beste manier jaquote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon achter de groep aanlopen, deed ik ook toen ik een keer op het Erasmus moest zijn
Beste advies wat ik ooit heb gelezenquote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon achter de groep aanlopen, deed ik ook toen ik een keer op het Erasmus moest zijn
En wat voor een petje danquote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
petje op omdat je haar nat is en niet in vorm zit ivm zee/zwembad
Jij kan je wel gedragen hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus sowieso een nerd want je zei dat ik een nep foto had vorige keer en nu heb ik alweer gelijk.
Dus omdat JIJ gelijk hebt (kenmerk nerd) ben ik een nerd?quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja zeker, ga zeer waarschijnlijk een opleiding SPM doen, duurt 4 jaartjes.quote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi Pino0Al iets van je leven gemaakt?
Nee maar je bent wel een nerdquote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dus omdat JIJ gelijk hebt (kenmerk nerd) ben ik een nerd?
SPM ?quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja zeker, ga zeer waarschijnlijk een opleiding SPM doen, duurt 4 jaartjes.
Je kent me niet eens manquote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar je bent wel een nerd
Door deze zin alleen al .... kenmerk nerd![]()
![]()
Heb je nou al iets van je leven gemaakt, of ben je nog steeds een blowende, ragende mislukkeling?quote:
Nee maar gewoon zo bijdehand zeggen van: dus als jij gelijk hebt (kenmerk nerd) bla bla komt nogal over als iemand met een brilletje die het lievelingetje van de leraar was en altijd een appeltje voor de lerares meenam en die toch nog even zijn gelijk wil halen (KENMERK NERD!!!!11!!)quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je kent me niet eens man.
Wat is er nerdy aan deze zin dan?
Is 'kenmerk' zo een lastig woord?
5 star weak foot?quote:
Kamikazie jongen doe rustig.quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar gewoon zo bijdehand zeggen van: dus als jij gelijk hebt (kenmerk nerd) bla bla komt nogal over als iemand met een brilletje die het lievelingetje van de leraar was en altijd een appeltje voor de lerares meenam en die toch nog even zijn gelijk wil halen (KENMERK NERD!!!!11!!)
ik zag het jaquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kamikazie jongen doe rustig.
Geluid is een zieke brede beesten neger, hij komt naar Eindhoven toe, en hij pakt jou aan.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef Kamikazie het volgende:
Loop maar te trollen geluid, voel je niet zo snel aangevallen
4quote:
Dus omdat hij zwart is is hij meteen een beest en breed?quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geluid is een zieke brede beesten neger, hij komt naar Eindhoven toe, en hij pakt jou aan.
nice, kom chillen in starbucks CS danquote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
psychologie@ Leiden
[..]
haha dat is de beste manier ja
Geen idee, veel leukere dingen om te kijken atm dan Galaquote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik zag het ja
Meteen Amrabat erin toch?
Zo schets ik hem. Sowieso is hij 1.85..quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus omdat hij zwart is is hij meteen een beest en breed?
Ja zekerquote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je nou al iets van je leven gemaakt, of ben je nog steeds een blowende, ragende mislukkeling?
No offense, maar Geluid is skinnyquote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, hij is een beest en breed omdat hij zwart is.quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus omdat hij zwart is is hij meteen een beest en breed?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar gewoon zo bijdehand zeggen van: dus als jij gelijk hebt (kenmerk nerd) bla bla komt nogal over als iemand met een brilletje die het lievelingetje van de leraar was en altijd een appeltje voor de lerares meenam en die toch nog even zijn gelijk wil halen (KENMERK NERD!!!!11!!)
Aii dan breek ik hem met mijn goed getrainde schouders van al het golfen!quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No offense, maar Geluid is skinny
Oke, maar afgaande op het youtube filmpje is hij niet echt zwart!quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, hij is een beest en breed omdat hij zwart is.
Gewoon met de club toch, goed doorswingenquote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aii dan breek ik hem met mijn goed getrainde schouders van al het golfen!
Serieus?quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No offense, maar Geluid is skinny
Ja, lang en dun lolquote:
aight. studeer je ook in Leiden dan?quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nice, kom chillen in starbucks CS dan
Drop eens een pic (zonder je hoofd oid)quote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben lightskin.
Agbonlahor achtig (JA NEE NIET ZO DIK HAR HAR HIHAHO)
Welk filmpje?quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, maar afgaande op het youtube filmpje is hij niet echt zwart!
Waarom?quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Drop eens een pic (zonder je hoofd oid)
Lekker in leiden bij minerva chillenquote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aight. studeer je ook in Leiden dan?
Moet dan wel eerst een iPad halen btw. anders hoor ik er niet bij![]()
Wil zien of je beest bent hahaquote:
Agbonlahor is dirty fat.quote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wil zien of je beest bent haha
Want agbonlahor is niet smal.
Dankje!quote:
Neen, ben hier puur nog om te trollenquote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]Vertel over je vorderingen qua studie en vrouwen
haha ik studeer nog niet, zit op bona vlakbij CSquote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aight. studeer je ook in Leiden dan?
Moet dan wel eerst een iPad halen btw. anders hoor ik er niet bij![]()
Goeienavond! Om ook even op de voorspelling van Marcie terug te komen, Real pas 1-0 voor waar Marcie op meer dan 3.5 doelpunten had voorspeldquote:
ligt eraan, als je hem een omhaal ziet maken zonder dat er een bal in de buurt is, dan is de kans groot.quote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha ik studeer nog niet, zit op bona vlakbij CSals ik een Fellaini type zie op CS ben jij het zeker?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker in leiden bij minerva chillen![]()
Hey Geluid!quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Goeienavond! Om ook even op de voorspelling van Marcie terug te komen, Real pas 1-0 voor waar Marcie op meer dan 3.5 doelpunten had voorspeld
quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ligt eraan, als je hem een omhaal ziet maken zonder dat er een bal in de buurt is, dan is de kans groot.
[..]
Is al lang verpest door een anderequote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Goeienavond! Om ook even op de voorspelling van Marcie terug te komen, Real pas 1-0 voor waar Marcie op meer dan 3.5 doelpunten had voorspeld
Waarom? Hebben we je kwaad gedaan?quote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Neen, ben hier puur nog om te trollen
Het ging mij meer om de huidskleur dan het postuur van Ag.quote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wil zien of je beest bent haha
Want agbonlahor is niet smal.
Oh oke, ondertussen al een nieuwe ingezet?:Pquote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is al lang verpest door een andere
Mij om jouw breedheidquote:Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de huidskleur dan het postuur van Ag.
had er 2 neergezet. Als Gala wint, heb ik hem gewonnenquote:Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oh oke, ondertussen al een nieuwe ingezet?:P
Heb ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb nog geen boeken besteld en morgen gelijk al 2 hoorcollegesGoed begin.
Gelukkig heb je geen boeken nodig tijdens je college.quote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb nog geen boeken besteld en morgen gelijk al 2 hoorcollegesGoed begin.
Haha je eerste college, grapjasquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik ook
Maar zit te twijfelen of ik wel ga, is zo vroeg
Goede eerste indrukquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik ook
Oke oke, tussenstand bij Gala? Ik heb er ook 1x ingezet: Winst Lazio, Inter, Cagliari en Barcelonaquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
had er 2 neergezet. Als Gala wint, heb ik hem gewonnen
nu 2-1quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oke oke, tussenstand bij Gala? Ik heb er ook 1x ingezet: Winst Lazio, Inter, Cagliari en Barcelona
oh is dat zo, dacht dat je die er wel bij moest hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen boeken nodig tijdens je college.
Ik moet wel, krijg m'n rooster daar pasquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik ook
Engels op middelbarequote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
Ik moet donderdag voor de klas, een nieuwsartikel in het engels (bij engels) aan de klas presenteren, en uitleggen waarom ik dat heb gedaan. Ik ben slecht in engels, en krijg de zenuwen als een pest als ik daar moet gaan staan haha.
Ik wil sowieso een leuk sport artikel, dus als iemand er 1 vind de komende dagen, DM mij hem dan. Dankje!
Nee je college is je informatiebronquote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh is dat zo, dacht dat je die er wel bij moest hebben
[..]
Ik moet wel, krijg m'n rooster daar pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |