SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
O ja voor mijn gevoel waren het er vrij veelquote:Op zondag 2 september 2012 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
het aantal een tweetjes viel wel mee tochdie GJE keeper was wel leuk
Voor de neutrale toeschouwer een leuke wedstrijdquote:Op zondag 2 september 2012 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
nou ik hoef gelukkig niet mijn sok op te eten.
kutwedstrijd zeg
voor de neutrale wel, niet voor mijquote:Op zondag 2 september 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor de neutrale toeschouwer een leuke wedstrijd
Gewoon IF met hoge aggressionquote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij geen rood kreeg wel, nu wordt het eerder IF Vermeer.
Vanwege het goed opgesteld staan bij die terugspeel bal?quote:Op zondag 2 september 2012 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij geen rood kreeg wel, nu wordt het eerder IF Vermeer.
Hij had 4-5 goede reddingen aan het eind van de wedstrijd.quote:Op zondag 2 september 2012 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanwege het goed opgesteld staan bij die terugspeel bal?
2 tegengoals, en de eerste zag hij er niet goed uit. Zijn echt wel meer keepers met goede reddingen, en als ze de 0 houden, of tenminste winnen, hebben ze recht op een IF.quote:Op zondag 2 september 2012 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had 4-5 goede reddingen aan het eind van de wedstrijd.
je post dat en hij scoort weerquote:
TIF van Persiequote:Op zondag 2 september 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
3-2 van persie, ga weg joh
Hattrick dus.
Vorig jaar kreeg hij niet voor elke hattrick een IF maar omdat hij nu bij United is zal hij die nu wel krijgen want die zal populair zijnquote:
Hoeveel hattricks heeft 'ie gescoord dan vorig jaar?quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij niet voor elke hattrick een IF maar omdat hij nu bij United is zal hij die nu wel krijgen want die zal populair zijn
3 in de competitie dacht ikquote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel hattricks heeft 'ie gescoord dan vorig jaar?
tuurlijk niet, gewoon vasthouden terwijl een speler op goal af gaat, dat is gewoon geelquote:Op zondag 2 september 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Die tweede gele kaart voor Reijnen was echt onzin.
hij ging niet op goal af, hij had de bal niet en hij wordt nauwelijks aangeraakt en gaat theathraal naar beneden. Onzin dus in mijn optiek.quote:Op zondag 2 september 2012 19:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tuurlijk niet, gewoon vasthouden terwijl een speler op goal af gaat, dat is gewoon geel
Ik zie het anders.quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij ging niet op goal af, hij had de bal niet en hij wordt nauwelijks aangeraakt en gaat theathraal naar beneden. Onzin dus in mijn optiek.
dat mag jij zo zien maar ik deel deze mening niet.quote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zie het anders.
Ik zie het als Matavz die naar de diepgaande bal loopt, en langs hem is. hij trekt aan zijn arm, en daardoor kan Matavz niet verder.
Hij stopt dus een aanval en vasthouden. Dat is duidelijk geel
Jij vond de kaart van Serero zeker ook terecht?quote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zie het anders.
Ik zie het als Matavz die naar de diepgaande bal loopt, en langs hem is. hij trekt aan zijn arm, en daardoor kan Matavz niet verder.
Hij stopt dus een aanval en vasthouden. Dat is duidelijk geel
Ja ?quote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij vond de kaart van Serero zeker ook terecht?!
Reijnen had zijn handen thuis moeten houden. Neemt niet weg dat het weer een belachtelijk stukje theater is, en ik een vermoeden heb dat ze bij PSV 3 uur per week besteden aan theater. Met professionele acteurs en begeleiders enzo. Wat dat betreft heb ik de afgelopen 2 jaar meer sympathie voor Ajax gekregen dan voor PSV.quote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat mag jij zo zien maar ik deel deze mening niet.
Hij had net zo gemakkelijk die speler van Heerenveen 6 maanden kunnen blesseren met zo'n belachelijke tacklequote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dalijk even kijkenquote:
Dat was terecht, gewoon fucking dom van Sereroquote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha, gekke Lindgren, met jequote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Het was echt een miljard % rood. Echt een meter achter de bal met z'n been.
laat het trollen maar aan Rijst overquote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, gekke Lindgren, met jesmiley !
Heb je ons mooi weer bij de neus genomen!
Als hij geen rood had gekregen had Ajax makkelijk gewonnen. Serero was gewoon de beste man vandaag en hij had een kans op een IF en een hattrick, nu niet meerquote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Spits van Heerenveen was ook erg goed!quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij geen rood had gekregen had Ajax makkelijk gewonnen. Serero was gewoon de beste man vandaag en hij had een kans op een IF en een hattrick, nu niet meer
Op welke positie in welk systeem?quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi iedereen, zal ik TOTY Cabaye voor 140k kopen? Gr.
Ja, maar iemand zei hier dat het maar 1 been was.quote:
Oh ok. Niet dat het uitmaakt toch? Tackle van achter. Uitbraak ook nog.quote:Op zondag 2 september 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar iemand zei hier dat het maar 1 been was.
Ik heb NIF Cabaye al in dit team:quote:
Klopt, maar hij glijd door met 2 benen, gewoon gevaarlijke tacklequote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
2e been komt er later pas bij, dan heeft hij hem al lang geraakt.
YOLOquote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb NIF Cabaye al in dit team:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm gewoon kopen denk ik, wat boeit het ook.
Ja, daarom zei ik al, terecht rood.quote:Op zondag 2 september 2012 19:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij glijd door met 2 benen, gewoon gevaarlijke tackle
Ja, ik zit het zelfde met TOTY Benzema als troll spits in mn zilveren team. hij is erg duur, maar ja, de coins kun je toch niet meenemenquote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb NIF Cabaye al in dit team:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm gewoon kopen denk ik, wat boeit het ook.
Ja.quote:Op zondag 2 september 2012 19:35 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik al, terecht rood.
Daarom :quote:Op zondag 2 september 2012 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik zit het zelfde met TOTY Benzema als troll spits in mn zilveren team. hij is erg duur, maar ja, de coins kun je toch niet meenemen
quote:
hoezo jammer? Ik vond het wel positief, elk puntverlies van Ajax wordt toch bejubeld in huize Toefjes.quote:Op zondag 2 september 2012 19:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja.
Wel jammer want Serero was de gevaarlijkste man met zijn diepte.
Die andere twee waren prutgoals.quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Nu heb ik het koud. Waar staan de andere twee?
Voor Ajacieden.quote:Op zondag 2 september 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hoezo jammer? Ik vond het wel positief, elk puntverlies van Ajax wordt toch bejubeld in huize Toefjes.
Was niet zijn schuld. Door een fout van Toby moest hij ingrijpen. Anders hadden we wrs verloren.quote:Op zondag 2 september 2012 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij deed een hele mooie schaartacklemaar wat was hij denkende, dat snap ik echt niet
Neger, alsjeblieft.quote:Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was niet zijn schuld. Door een fout van Toby moest hij ingrijpen. Anders hadden we wrs verloren.
En van Rhijngvd zeg
Dat vind jij.quote:Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neger, alsjeblieft.Zo'n tackle was nergens voor nodig. Laat hem dan maar lopen.
Hij kon hem gerust laten lopen, met zijn snelheid haalt hij hem toch zo weer bij en Heerenveen had sowieso weinig zin om te scoren.quote:Op zondag 2 september 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was niet zijn schuld. Door een fout van Toby moest hij ingrijpen. Anders hadden we wrs verloren.
En van Rhijngvd zeg
Nee, overtreding op Leerdamquote:Op zondag 2 september 2012 19:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van Alderweireld? Bal kwam gewoon tegen zijn bakkes
prima, David Luiz is toch de snelste speler ter wereld dus met de pace komt het wel goed.quote:Op zondag 2 september 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
David Luiz en Dede in de spits. Lucio op CAM, Bastos en Melo op CDM, Kompany RM en Hulk, Torres en Lukaku in de verdediging.
WTF.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Agbonlahor is vies dik geworden..volgend jaar gewoon 70 pace hoor
Heb het nog niet gezienquote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Link? Samenvatting van de hele wedstrijd misschien?
Dat hoeven helemaal niet de eckte stats te zijn. Ik denk dat hij nog wordt aangepast.quote:
Nadat ze hem vandaag zagen bij EA hebben ze er 23 vanaf gehaald. Het is net Zeebuikquote:
Heus niet -23 pace.quote:Op zondag 2 september 2012 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat hoeven helemaal niet de eckte stats te zijn. Ik denk dat hij nog wordt aangepast.
ORLYquote:
Zulke types zullen er altijd blijven en zullen altijd komen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar misschien -1 overall. Dat zou top zijn.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Echt vies dik. Zo ziet Jack van Gelder eruit als je hem drie keer dipt in een vat koffie.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Echt vies dik. Zo ziet Jack van Gelder eruit als je hem drie keer dipt in een vat koffie.
quote:
Geweldige sfeer in het stadion. Dit beloofd wat te worden!quote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste wedstrijd van het xbox toernooi, ik tegen geluid
Spannend he!!!!!!
Clash of the titansquote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste wedstrijd van het xbox toernooi, ik tegen geluid
Spannend he!!!!!!
Ja ja, de supporters houden sfeeracties alles!quote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geweldige sfeer in het stadion. Dit beloofd wat te worden!
Ja, te triest voor woordenquote:
Mathijs en penalties. Gaat niet samen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
Zo raar, ik scoorde een goal werd er gefloten kreeg ik een penalty en telde de goal dus niet.
Schiet de penalty natuurlijk ook nog mis
ikke wil welquote:
Nee doorspelen!quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
Ja ik geloof het wel haha, goed gespeeld.
dudequote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef wieisboos het volgende:
Sinds vandaag op mezelf wonendkamer gevonden in Amsterdam van 2 bij 4, fucking klein dus maar ik betaal weinig huur en mag wel in de woonkamer chillen.
[..]
ikke wil wel
Ja ik heb echt een kutdagquote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha mathijs is OFeerst verliezen van mij en dan van geluid
Centrumquote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
dudeDat is wel heel klein. Waar ergens?
Ook een bed?quote:Op zondag 2 september 2012 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Centrummaar het valt nog best mee, bureau en ladenkast passen er in en mijn kamer heeft toegang tot het balkon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |