awkward!!quote:Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef LookAtMe het volgende:
die tv serie op mtv.
ik haat dat dikke wijf echt zoze moeten haar er echt uitschrijven ze is zo fucking vervelend
en het is ook nog eens onrealistisch dat die 3 chicks zo knap zijn en onpopulair enzo
wie denk jij dat ze kiest?quote:Op zondag 2 september 2012 18:26 schreef vera166 het volgende:
HA ik vind dat ook, zat het net ook te kijkenVind het wel leuk eigenlijk
ze kiest geen van beidequote:
Idd ik vind haar knapquote:Op zondag 2 september 2012 18:27 schreef Beach het volgende:
Ik zou Jenna keihard doen en het dan niet verborgen houden.
tamara en ming ookquote:Op zondag 2 september 2012 18:27 schreef Beach het volgende:
Ik zou Jenna keihard doen en het dan niet verborgen houden.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom op ming is een lekkerding
Het rijmt zelfs.
om 19:00 weerquote:Op zondag 2 september 2012 18:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Is het nog steeds on? Dan kijk ik zo even.
ik vind Matty maar zoon droplul. Jake daarin is heel liefquote:Op zondag 2 september 2012 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jaaaa.
Hem vind ik een schatje. Die ander is een lul.
Echt he. En stomme Jenna doet zomaar wat maar diep van binnen wil ze toch die lange slungel. Frustrerend.quote:Op zondag 2 september 2012 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jaaaa.
Hem vind ik een schatje. Die ander is een lul.
Jenna is een domkontquote:Op zondag 2 september 2012 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt he. En stomme Jenna doet zomaar wat maar diep van binnen wil ze toch die lange slungel. Frustrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |