denk je dat het daaraan ligt? het deed soms wel pijn omdat hij te ver ging maar ga je daar echt van bloeden?quote:Op zondag 2 september 2012 17:52 schreef Paralectic het volgende:
Misschien moet hij het eens rustiger aan doen.
Het kan zo zijn dat er iets beschadigd als het te hard gaat oid. Verder heb ik geen idee hoe oud je bent maar het kan ook een maagdenvlies zijn wat zich weer heeft hersteld.(ja dat kan)quote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef forumgirl het volgende:
[..]
denk je dat het daaraan ligt? het deed soms wel pijn omdat hij te ver ging maar ga je daar echt van bloeden?
ben 15 maar laat er niet meteen naar kijken tis nou ook weer niet zo ernstig:Pquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Het kan zo zijn dat er iets beschadigd als het te hard gaat oid. Verder heb ik geen idee hoe oud je bent maar het kan ook een maagdenvlies zijn wat zich weer heeft hersteld.(ja dat kan)
Anyway laat er anders naar kijken.
naja als het bij deze keer blijft ga ik nergens heen..quote:Op zondag 2 september 2012 18:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Lijkt mij niet normaal hoor, misschien toch maar even naar de huisarts?
Nee je wacht natuurlijk liever af tot iedere behandelimg te laat is.quote:Op zondag 2 september 2012 18:18 schreef forumgirl het volgende:
[..]
naja als het bij deze keer blijft ga ik nergens heen..
snap je toch zelf ook wel.. ik ga niet voor alles naar de huisarts.quote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Nee je wacht natuurlijk liever af tot iedere behandelimg te laat is.
nee kan niet, ik en mijn vriend waren allebei maagd toen we het voor t eerst deden;)quote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja dit zou echt kunnenGewoon ff naar laten kijken
Oke dat wist ik niet.quote:Op zondag 2 september 2012 18:37 schreef forumgirl het volgende:
[..]
nee kan niet, ik en mijn vriend waren allebei maagd toen we het voor t eerst deden;)
ik denk niet dat dat het was want het was alleen op het moment zelf dat ik bloedde dus dan zou het wel toevallig zijn toch als ik precies op dat moment ongesteld was?quote:Op zondag 2 september 2012 22:15 schreef Bloomfield het volgende:
Kan mss toch nog door je ongesteldheid komen. Dat is hier (vriendin) ook weleens het geval. Vervelend, maar geen paniek.
quote:Op maandag 3 september 2012 07:58 schreef Ffleamig het volgende:
Op je vijftiende is je lichaam nog niet echt geschikt om een grote bokworst te ontvangen, wacht tot je alles een heel klein beetje volgroeid is
Waar bemoei jij je mee.quote:Op maandag 3 september 2012 07:58 schreef Ffleamig het volgende:
Op je vijftiende is je lichaam nog niet echt geschikt om een grote bokworst te ontvangen, wacht tot je alles een heel klein beetje volgroeid is
Ook lekker ranzig voor haar vriendjequote:Op maandag 3 september 2012 08:40 schreef PrinsesPopje het volgende:
Als je twee dagen geleden ongesteld was kan het zijn dat daar nog wat bloed van vrij kwam hoor
Ben jij als zelfbenoemde seksgod nou serieus vies van een beetje bloed tijdens/na de seks?quote:Op maandag 3 september 2012 08:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ook lekker ranzig voor haar vriendje
Ik vind het niet hygiënisch als ik het zie, zeker niet als het aan mijn geslachtsdeel blijft plakkenquote:Op maandag 3 september 2012 09:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben jij als zelfbenoemde seksgod nou serieus vies van een beetje bloed tijdens/na de seks?
Huiliequote:Op maandag 3 september 2012 09:31 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik vind het niet hygiënisch als ik het zie, zeker niet als het aan mijn geslachtsdeel blijft plakken
quote:Op maandag 3 september 2012 12:31 schreef KeimpeHart het volgende:
Kan die Ffleaming niet een ban krijgen? Zijn getroll blijft vervelen.
doorbraak bloeding zou eventueel kunnenquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef forumgirl het volgende:
hoi,
Ik had dus vandaag seks en toen we klaar waren zegmaar zag ik ineen keer dat ik aan het bloeden was. heel vreemd want ik was al 2 dagen niet meer ongesteld en was ook geen maagd meer. weet iemand hoe dat kan?
Start een polquote:Op maandag 3 september 2012 12:31 schreef KeimpeHart het volgende:
Kan die Ffleaming niet een ban krijgen? Zijn getroll blijft vervelen.
quote:Op zondag 2 september 2012 18:20 schreef forumgirl het volgende:
[..]
snap je toch zelf ook wel.. mn ouders mogen t niet weten.
Mooi advies! Straks heeft ze geen bloedingen meer, maar wel een kindquote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef Caithlinn het volgende:
Ben je aan de pil? Contactbloedingen kunnen een bijwerking zijn namelijk. Heb er ook last van gehad en het was over toen ik met de pil stopte.
Lekker kortzichtig... Er zijn namelijk ook echt geen andere voorbehoedsmiddelen... Ik gebruik tegenwoordig de Nuvaring, minder hormonen, en heb er nu geen last meer vanquote:Op maandag 10 september 2012 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi advies! Straks heeft ze geen bloedingen meer, maar wel een kind
Kan zijn dat je een soa hebt of iets anders. Dat wil je toch liever checken als dit het enige signaal is voordat je onvruchtbaar bent?quote:Op zondag 2 september 2012 18:18 schreef forumgirl het volgende:
[..]
naja als het bij deze keer blijft ga ik nergens heen..
Hoe vaak heb je het sindsdien gedaan? En kan het zijn dat hij niet helemaal eerlijk is geweest?quote:Op zondag 2 september 2012 18:37 schreef forumgirl het volgende:
[..]
nee kan niet, ik en mijn vriend waren allebei maagd toen we het voor t eerst deden;)
iets met meer hondjes en fikkie...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Desmosedici het volgende:
Ben je in Eindhoven gaan stappen en daarna sex gehad met een gast die je op vakantie bent tegen gekomen? Een vriend vertelde mij namelijk dat hij sex had (zaterdag op zondag nacht) met een dame en alles zat onder het bloed
Hou toch op man, beetje bloed bij wat wilde sex komt vaker voor dan je denktquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef BzP het volgende:
Ik zou naar de dokter gaan, het hoeft niet eens wat met de sex te maken te hebben.
Kan ook zomaar een voorstadium zijn van baarmoederhalskanker.
Dit is geen onzin.
Beter zeker zijn en nagechecked hebben dan naief en te laat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:45 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Hou toch op man, beetje bloed bij wat wilde sex komt vaker voor dan je denkt
Bij een blaartje in je mond vlieg jij zeker ook naar het ziekenhuis omdat je denkt dat t kanker is? Door volk als jij hebben we achterlijk hoge ziektekostenpremie's!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Beter zeker zijn en nagechecked hebben dan naief en te laat.
Hoeveel mensen zijn overleden aan kanker omdat het al uitgezaaid was en dus in een te laat stadium ontdekt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Bij een blaartje in je mond vlieg jij zeker ook naar het ziekenhuis omdat je denkt dat t kanker is? Door volk als jij hebben we achterlijk hoge ziektekostenpremie's!
Lama hangen, brainwashed, sterkte der meequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn overleden aan kanker omdat het al uitgezaaid was en dus in een te laat stadium ontdekt?
Zeg je standpunt maar tegen alle nabestaanden.
Ik ken toevallig iemand die preceis hetzelfde had en het bleek daaruit dat het een voorstadium van baarmoederhalskanker was, was ze niet naar de dokter gegaan, dan was ze al dood.
Dus hoepel maar ff op met je achterlijke statements.
Brainwashed door ervaringen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lama hangen, brainwashed, sterkte der mee
Kerel, bloed NA de sex, niet spontaan, gewoon NA de sex. Wie is hier nu naïef?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Brainwashed door ervaringen?
Je moet niet zo achterlijk doen en mensen je naiviteit proberen in te brengen
LoL eerste beste topic wat net ik in KLB open is van jou met topic dat je necrofilie normaal vindt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:50 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kerel, bloed NA de sex, niet spontaan, gewoon NA de sex. Wie is hier nu naïef?
Postgeschiedenis door spitten, kom op, we zijn 2012quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:51 schreef BzP het volgende:
[..]
LoL eerste beste topic wat net ik in KLB open is van jou met topic dat je necrofilie normaal vindt.
Laters freak..
Serieus, ik klikte echt TOEVALLIG op jou topic.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Postgeschiedenis door spitten, kom op, we zijn 2012
Jij ook laters, met je passie voor kanker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |