SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als VVV nu nog verliest....Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Joh.quote:Op zondag 2 september 2012 16:11 schreef ejfaar het volgende:
Ben niet erg onder de indruk van twenteNoot noot.![]()
Goede selectie wel hoor, alleen een clown aan het roer.quote:Op zondag 2 september 2012 16:11 schreef ejfaar het volgende:
Ben niet erg onder de indruk van twenteVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Voortaan graag even inhouden als er een topic bijna vol is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ze zullen nu tot op het bot gemotiveerd zijn denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 week UI van doelpuntenmaker als VVV wint.![]()
![]()
Combo Narsingh-Matavz
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Haha nog mis, sukkels.
Beetje jammer van 't doelsaldo van PSV maar goed. Staan nog steeds achter Ajax
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ma en paquote:
RvP; Feyenoord
Het is nog niet afgelopen....quote:Op zondag 2 september 2012 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha nog mis, sukkels.
Beetje jammer van 't doelsaldo van PSV maar goed. Staan nog steeds achter Ajax
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Dank, keihard op zitten oefenen om die te maken!quote:RvP; Feyenoord
Waarom is er één vak helemaal leeg bij Twente, weer constructieprobleempjes?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind het te Fer gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dank, keihard op zitten oefenen om die te maken!![]()
MAAK AN, TWENTE![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dat komt wel als een Ferrassingquote:RvP; Feyenoord
Heb je de wedstrijd wel gezien? Dan weet je ook gelijk waarom het stadion al leeg isquote:Op zondag 2 september 2012 16:14 schreef Caland het volgende:
Waarom is er één vak helemaal leeg bij Twente, weer constructieprobleempjes?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Mijn moeder heet Luci Ferquote:Op zondag 2 september 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ferzin eens een nieuwe grap die erg ferrassend is,RvP; Feyenoord
idd. gelijkspel zou wel fijn zijn. Loopt Twente niet te Fer uit als ajax verliest straks.quote:Op zondag 2 september 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ferzin eens een nieuwe grap die erg ferrassend is,
Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Sowieso veel lege plekken wel ja, alle gloryhunters blijven thuis voor dit soort onbeduidende potjes. Snel gegaan die mentaliteitsomslag bij de moffen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien? Dan weet je ook gelijk waarom het stadion al leeg isVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lop_rabbit![]()
![]()
Voor Ajax was Heerenveen een brug te Fer.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ze zijn al 2 seizoenen geen kampioen geworden he, dan ferlies je zo al je fans bij zo'n clubje als Twente.quote:Op zondag 2 september 2012 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso veel lege plekken wel ja, alle gloryhunters blijven thuis voor dit soort onbeduidende potjes. Snel gegaan die mentaliteitsomslag bij de moffen.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 16:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor Ajax was Heerenveen een brug te Fer.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Dat is een Ferme beschuldiging van die man waar toch mensen Fervent dol op zijn!quote:RvP; Feyenoord
Ban aanvraag.quote:Op zondag 2 september 2012 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Kan er een ban komen op die Fer woordgrapjes?![]()
![]()
Twente had VVV beter moeten Ferkennenquote:Op zondag 2 september 2012 16:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor Ajax was Heerenveen een brug te Fer.![]()
Hoezo, ben je je geduld aan het ferliezen?quote:Op zondag 2 september 2012 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Kan er een ban komen op die Fer woordgrapjes?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Die is dan wel weer leukquote:Op zondag 2 september 2012 16:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor Ajax was Heerenveen een brug te Fer.
Noot noot.![]()
iemand ferbannenquote:Op zondag 2 september 2012 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Kan er een ban komen op die Fer woordgrapjes?![]()
![]()
Ferder stinkt ze niet!quote:Op zondag 2 september 2012 16:17 schreef starla het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo naar zwavel stinkt.RvP; Feyenoord
Geeft een pingel, wat een nare man die scheids.
[ Bericht 13% gewijzigd door stevenmac26 op 02-09-2012 16:19:53 (rustig) ]mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ja, dat zie ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
Jezus, die commentator maakt het wel heel spannend.![]()
Zijn broer heet Godfried Fer, maar vrienden noemen hem God.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
verrassend hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Feyenoord had ook een penalty moeten krijgen maar Blom Ferwuifde het!RvP; Feyenoord
Stadium.quote:Op zondag 2 september 2012 16:19 schreef Crimyclown het volgende:
Hij kan hem nog het stadium uitknallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
HUTCHIE!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
HAHAHA
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat een bullshit, dat ze even lekker snel degraderen daar bij Twente.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
FERDOMME!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Joepie! De keeper liet ferstek gaan.RvP; Feyenoord
Toch nog een mooi Feyenoord tintje aan de wedstrijd!
[ Bericht 73% gewijzigd door stevenmac26 op 02-09-2012 16:21:04 ]![]()
Als het weer zo'n seizoen wordt dat Twente vaak scoort in de laatste minuten, dan gaan ze weer kampioen worden.Kein gewalt! Wir sind das volk!
HEUJ
quote:Op zondag 2 september 2012 16:21 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Vandaag alleen Twente haat.![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Godverdommequote:![]()
Dat lijkt mij logisch toch, als je een Ferme bankrekening krijgt door geld dat de gemeente aan je leent en je gelijk de halve competitie leegkooptquote:
RvP; Feyenoord
HOPPA! 5-1 is best aardig.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ferrot dit zeg. Ik ferblijde mij al met de verzekerde eerste plek van Ajax door een verschil in punten met Fer en zijn ploeg![]()
Boehoe ga in een hoekje huilenquote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch toch, als je een Ferme bankrekening krijgt door geld dat de gemeente aan je leent en je gelijk de halve competitie leegkoopt![]()
![]()
Jaloezie is zuurquote:Op zondag 2 september 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch toch, als je een Ferme bankrekening krijgt door geld dat de gemeente aan je leent en je gelijk de halve competitie leegkooptCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
HeuuyyyPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Neequote:
RvP; Feyenoord
Ik dacht eigenlijk dat jij meestal voor Twente was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Leuke tweede helft van psv.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Twente was 4 klassen beter dan VVV, die werden helemaal weggespeeld. Het fantastische spel werd gelukkig beloond door een fraai uitgespeelde kans. Fer stond in de laatste minuut alleen tegenover de keeper! Topwedstrijd!I feel kinda Locrian today![]()
De eigen jeugd en subsidie discussie kan wederom achterwege gelaten wordenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kreeg Feyenoord maar 50 miljoen om nietsquote:
RvP; Feyenoord
Kom maar op, stelletje haters
100% terechte pingel.
Fer
De 'vrienden van Feyenoord' die hun zwarte afpersgeld witwassen tel je niet mee?quote:Op zondag 2 september 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kreeg Feyenoord maar 50 miljoen om nietsCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Zijn die van de gemeente?quote:Op zondag 2 september 2012 16:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De 'vrienden van Feyenoord' die hun zwarte afpersgeld witwassen tel je niet mee?
Maar nu kap ik er mee
RvP; Feyenoord
Afgelopen donderdag wel ja.quote:Op zondag 2 september 2012 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij meestal voor Twente was.Noot noot.![]()
Tuurlijk terechte pingel. Oliedom van die verdedigerquote:Op zondag 2 september 2012 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom maar op, stelletje haters
100% terechte pingel.
Fer
Noot noot.![]()
Ik laat even blijken dat ik er niet blij mee ben.quote:Op zondag 2 september 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toch al duidelijk in je gepostte tweet?![]()
Nee. Maat het is zwartgeld waar geen belasting over betaald wordt. Dus verkapte staatssteun.quote:Op zondag 2 september 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn die van de gemeente?
Maar nu kap ik er mee
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Klotezooi!![]()
PSV en Twente winnen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
nee met zwart geld steun je de staat juist nietquote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Maat het is zwartgeld waar geen belasting over betaald wordt. Dus verkapte staatssteun..
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Stoppen met die domme staatssteun en subsidies discussiesquote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Maat het is zwartgeld waar geen belasting over betaald wordt. Dus verkapte staatssteun.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Voor het voetbalquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
![]()
"We waren boos want we hadden de punten hard nodig"
![]()
Want een droevige vertoning van Twente trouwens, doen ze echt veel te vaak, veel te laag tempo, laf voetballen en zo in de problemen komen. Terwijl het compleet onnodig is.
Als iedereen echt zo moe is, zet dan meteen Gyasi e.d. in de basis.![]()
Real Madrid dus?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Overhypte aanvaller.quote:RvP; Feyenoord
Ajax: Vermeer; Dijks, Moisander, Alderweireld, Van Rhijn; Schöne, Eriksen, Serero; Boerrigter, De Jong, Sana.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb het niet uitgekozen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:26 schreef baaart het volgende:
[..]omdat hij een bal normaal intrapt? Nee...
![]()
3 letters, 4 letters en 5 lettersquote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef debeterebob het volgende:
Bony '90
Fer '90
Hutch '90
Ik zie een patroon
RvP; Feyenoord
De winnende partij dacht ik altijd.quote:
MAar als ze allebei winnen is het natuurlijk vrij lastig kiezen.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
negers, allemaal negersquote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef debeterebob het volgende:
Bony '90
Fer '90
Hutch '90
Ik zie een patroon![]()
![]()
Dus bij Ajax gaat Schone scoren in de 90e minuutquote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 letters, 4 letters en 5 letters
Noot noot.![]()
Nee, Tanane bij H'veenquote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus bij Ajax gaat Schone scoren in de 90e minuut
RvP; Feyenoord
Die heeft ook 5 letters.quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus bij Ajax gaat Schone scoren in de 90e minuut![]()
Hij zwerft tussen Ajax en AZquote:
FireFox1 niet kennen_!
Voor het verrassingseffectquote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Boer maakt iedere week een andere opstelling, dus je weet het maar nooit
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Wellusquote:
RvP; Feyenoord
Dus we zoeken een scorende neger wiens naam uit zes letters bestaatquote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 letters, 4 letters en 5 letters
Dat zal Serero wel zijn dan in de 90e minuut.[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Dat zou wel voldoening geven jaquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wut?quote:
Ajax? Die had hij toch de rug toegekeerd?quote:Op zondag 2 september 2012 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij zwerft tussen Ajax en AZ
FireFox1 niet kennen_!
![]()
ja.quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax? Die had hij toch de rug toegekeerd?![]()
Schake?quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dus we zoeken een scorende neger wiens naam uit zes letters bestaat
Dat zal Serero wel zijn dan in de 90e minuut.RvP; Feyenoord
?quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Schone, serero, Siem de jong, Sana, Dijks, Vermeer.![]()
Vroeger hadden wij altijd Sana in de douche, kut shampoo
RvP; Feyenoord
Blijft je haar daar recht op van staan?quote:Op zondag 2 september 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Vroeger hadden wij altijd Sana in de douche, kut shampoo![]()
Ik was altijd in m'n sas met Badedas.quote:Op zondag 2 september 2012 16:31 schreef vandermar het volgende:
Vroeger hadden wij altijd Sana in de douche, kut shampooNoot noot.![]()
?quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Schone, serero, Siem de jong, Sana, Dijks, Vermeer.![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af![]()
Geef hem eens ongelijkquote:
RvP; Feyenoord
Meh..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AZ 10 tegendoelpunten in 2 duels![]()
![]()
![]()
![]()
waarom droegen ze bij Twente rouwbanden eigenlijk ?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aldus Ajacied422 de Feyenoord supporter.![]()
![]()
Hij maakt hem ff kapot.quote:Op zondag 2 september 2012 16:35 schreef GGMM het volgende:
Verbeek heeft Reijnen streng toegesproken.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
INB4 grap over slechte spel.quote:Op zondag 2 september 2012 16:35 schreef TLC het volgende:
AZ 10 tegendoelpunten in 2 duels![]()
![]()
![]()
![]()
waarom droegen ze bij Twente rouwbanden eigenlijk ?![]()
Geen zelfvertrouwen, maar wel scherp!quote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die zal volgende week met veel zelfvertrouwen spelen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat is ervolgende week dan??quote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die zal volgende week met veel zelfvertrouwen spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Interlands en daarna geschorst. 3 weken dus.quote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die zal volgende week met veel zelfvertrouwen spelen.![]()
Oh ja.quote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Interlands en daarna geschorst. 3 weken dus.![]()
verbeek is erg hard hahaDisclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.![]()
Reijnen is dan ook een niveautje GouweleeuwRvP; Feyenoord
Wat?quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
dingen als dat Reijnen het niet waard was om voor AZ te spelen etc.
Noot noot.![]()
Bij Ajax speelt nog wel een aardige verdediger, misschien kunnen ze die halen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
dingen als dat Reijnen het niet waard was om voor AZ te spelen etc.![]()
Siem De Jong matig vinden is wel een beetje raar eigenlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Matige spelers. Zijn niet van het niveau dat Ajax nastreeft.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij zal nooit een basisplaats krijgen bij een echte topclub. Wat ik je John van der Brom.quote:Op zondag 2 september 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Siem De Jong matig vinden is wel een beetje raar eigenlijk.Noot noot.![]()
Nee, anders had ie ook niet meer bij Ajax gespeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij zal nooit een basisplaats krijgen bij een echte topclub. Wat ik je John van der Brom.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
'at the end of the day it's the result that matters.' - Steve McClarenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Siem de Jong wel een aardige voetballer, doet mee en scoort makkelijk maar niets bijzonders!RvP; Feyenoord
Beste spits van Ajax.quote:Op zondag 2 september 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Siem de Jong wel een aardige voetballer, doet mee en scoort makkelijk maar niets bijzonders!![]()
Mooie diepzinnige tekst.quote:Op zondag 2 september 2012 16:39 schreef Caland het volgende:
'at the end of the day it's the result that matters.' - Steve McClarenNoot noot.![]()
Ik vind hem beter als 10, hij moet er komen, niet er al zijn!quote:RvP; Feyenoord
Ajax heeft geen 10. Halfspeler of spits. Spits is hij veel beter.quote:Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem beter als 10, hij moet er komen, niet er al zijn!![]()
/carequote:Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft geen 10. Halfspeler of spits. Spits is hij veel beter.RvP; Feyenoord
Maar voor zijn ontwikkeling is het natuurlijk niet fijn dat het (bijna) elke wedstrijd een andere positie is.quote:Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax heeft geen 10. Halfspeler of spits. Spits is hij veel beter.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Sinds vorig seizoen ??quote:Op zondag 2 september 2012 16:41 schreef sonnyspek het volgende:
Godver, zat sinds vorig seizoen op deze wedstrijd te wachten...Verkloot Reijnen het.![]()
![]()
Die is vanavond hoorquote:Op zondag 2 september 2012 16:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En we gaan los met The match of the dayBarcelona - Valencia
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Moisander heeft goed gespeeld vorige week, die krijgt 2 kleine jongetjes ipv 1. Wat een prestatiecontract heeft die vent.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
MOTD is vanavond pas op BBC2quote:Op zondag 2 september 2012 16:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En we gaan los met The match of the dayRvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: