quote:Op zondag 2 september 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
Hij speelt alleen zo goed omdat heel Arsenal op hem is ingericht.
Haters gaan haten.
Met een gehandicapte als bondscoach krijg je dat.quote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
ik snap niet dat Huntelaar de kans krijgt boven hem in oranje.
Kijk alle wedstrijden van de afgelopen 4 jaar.quote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Huntelaar scoort ook alleen maar tegen landen buiten de top 50!quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kijk alle wedstrijden van de afgelopen 4 jaar.![]()
![]()
![]()
Van Prutsie scoort helemaal niet.quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar scoort ook alleen maar tegen landen buiten de top 50!
Scoorde nog tegen Duitsland.quote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Van Prutsie scoor helemaal niet.
Southampton is idd CL-niveau.quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar scoort ook alleen maar tegen landen buiten de top 50!
Nee ik kijk gewoon via tvquote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Waren het mooie goals? Iemand filmpjes of gifjes?!
Ik wel. Het blijft trouwens bizar vinden dat RVP in Oranje nooit het niveau haalt dat ie op club-niveau haalt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Duitsland? Vorig seizoen tegen Chelsea een hattrick, en andere goede clubs? Huntelaar scoort niet tegen Bayern, Dortmund etc.quote:
jammer manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |