Maar arsenal heeft wel meer punten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:47 schreef Caland het volgende:
RvP heeft nu meer goals gemaakt dan heel Arsenal.
Ha-Ha!
Wat zei je?quote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar arsenal heeft wel meer punten.
Wie heeft dat dan gezegd?quote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat gaat van Persie goed zegLegt tot nu toe alle haters even het zwijgen met het nergens op gebaseerde 'Gaat het niet redden bij United'
Zonder vP was het nu geen 3-2quote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat gaat van Persie goed zegLegt tot nu toe alle haters even het zwijgen met het nergens op gebaseerde 'Gaat het niet redden bij United'
Maar United wordt kampioenquote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar arsenal heeft wel meer punten.
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
Hij speelt alleen zo goed omdat heel Arsenal op hem is ingericht.
Haters gaan haten.
Met een gehandicapte als bondscoach krijg je dat.quote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
ik snap niet dat Huntelaar de kans krijgt boven hem in oranje.
Kijk alle wedstrijden van de afgelopen 4 jaar.quote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Huntelaar scoort ook alleen maar tegen landen buiten de top 50!quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kijk alle wedstrijden van de afgelopen 4 jaar.![]()
![]()
![]()
Van Prutsie scoort helemaal niet.quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar scoort ook alleen maar tegen landen buiten de top 50!
Scoorde nog tegen Duitsland.quote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Van Prutsie scoor helemaal niet.
Southampton is idd CL-niveau.quote:Op zondag 2 september 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar scoort ook alleen maar tegen landen buiten de top 50!
Nee ik kijk gewoon via tvquote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Waren het mooie goals? Iemand filmpjes of gifjes?!
Ik wel. Het blijft trouwens bizar vinden dat RVP in Oranje nooit het niveau haalt dat ie op club-niveau haalt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Duitsland? Vorig seizoen tegen Chelsea een hattrick, en andere goede clubs? Huntelaar scoort niet tegen Bayern, Dortmund etc.quote:
jammer manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |