En toch ook nog de winst dankzij ....RvPquote:Op zondag 2 september 2012 18:57 schreef Nober het volgende:
1000ste wedstrijd voor Ferguson, dat is pas clubliefde.
Niet zo moeilijk tegen een vorstelijk salaris en een team dat elk jaar mee doet om de prijzen. (los van zijn eerste jaren volgens mij)quote:Op zondag 2 september 2012 18:57 schreef Nober het volgende:
1000ste wedstrijd voor Ferguson, dat is pas clubliefde.
twitter:mcordina twitterde op zondag 02-09-2012 om 18:52:54Van Persie from hero to zero and back to hero. #BBCFootball reageer retweet
quote:
Ik zag hem ook geniaalquote:
twitter:EdamW twitterde op zondag 02-09-2012 om 18:52:59Van Persie must feel like nothing has changed. Saving his team from embarrassing defeats against weaker sides. #bbcfootball #RVP reageer retweet
Eerst 'hahahaha RVP' trending topic en nu https://twitter.com/#!/search/%22Robin%20Van%20Perfect%22quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef beantherio het volgende:
twitter:mcordina twitterde op zondag 02-09-2012 om 18:52:54Van Persie from hero to zero and back to hero. #BBCFootball reageer retweet
RON BETONquote:Op zondag 2 september 2012 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat Newcastle geen 3 punten weet te pakken tegen het team van Ron Vlaai
Vreselijk zwak team inderdaad, jammer want het is mijn favoriete ploeg in Engelandquote:Op zondag 2 september 2012 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die gaat straks degraderen met dat team.
23.25quote:Op zondag 2 september 2012 19:14 schreef Maraten het volgende:
Is er vanavond Match of the Day op BBC1?
Yep. Ik heb hem al ingeprogrammeerd staan.quote:Op zondag 2 september 2012 19:14 schreef Maraten het volgende:
Is er vanavond Match of the Day op BBC1?
Mooie club ja, leuke spelers voor de neutrale Nederlandse supporters, maar niet goed genoeg om echt goed mee te komen in de PLquote:Op zondag 2 september 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vreselijk zwak team inderdaad, jammer want het is mijn favoriete ploeg in Engeland
Kan je MOTD topic kicken dan?quote:
Vorig seizoen ook pas 2 wedstrijden voor het einde veilig. Agbonlahor die ook gigantisch lang niet gescoord heeft, Bent die het niet op de heupen heeft!quote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef Maraten het volgende:
[..]
Mooie club ja, leuke spelers voor de neutrale Nederlandse supporters, maar niet goed genoeg om echt goed mee te komen in de PL
Mooi, veels te leuke wedstrijden om te missenquote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Yep. Ik heb hem al ingeprogrammeerd staan.
Torres scoort nu toch ook!quote:Op zondag 2 september 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik bied bij deze mijn excuses aan voor vorige week toen ik zei dat ik dacht dat RVP een Torres verhaal zou worden
Als ik het niet vergeetquote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je MOTD topic kicken dan?
Of anders vergeet ik het.
Ja nu pasquote:
quote:Here's the man of the moment - Robin van Persie/Perfect/President, or whatever you want to call him. He apologises for his missed penalty, but then he sort of did that already with his match-winning hat-trick, didn't he?
"I don't know what I was thinking with the penalty. I was going to hit it hard but at the last second I changed my mind," Van Persie said. "I'm quite disappointed about it. I ask a certain standards from my game and at 2-1 down you cannot take a penalty like that.
"We were a bit lucky with the 2-2 and the dramatic end. I have to say a big thank you to Paul Scholes. When he came on, every single pass he hit was the right one. With him you are always on your toes. For me, he was the man of the match."
Dus een punt verloren voor Newcastlequote:Op zondag 2 september 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vreselijk zwak team inderdaad, jammer want het is mijn favoriete ploeg in Engeland
Tot nu toe nog nietquote:Op zondag 2 september 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik bied bij deze mijn excuses aan voor vorige week toen ik zei dat ik dacht dat RVP een Torres verhaal zou worden
Zijn we eindelijk Van Bommel kwijt..quote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Kunnen we Scholes een Nederlands paspoort geven?
Strootman is er dan nogquote:Op zondag 2 september 2012 19:26 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk Van Bommel kwijt..
?quote:Op zondag 2 september 2012 19:26 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk Van Bommel kwijt..
quote:
quote:
Dat zeggen ze al 3 wedstrijden achter elkaarquote:
Veel kansen voor Norwichquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
Norwich-WHU net voor rust nog 0-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |