Website van United meldt het in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
Buttner lijkt nu toch echt in de basis te staan.
Word samen met Kagawa gespaard voor de CLquote:
quote:
En niet in het NL elftal?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Büttner. De beste jonge linksback in het noordelijk halfrond.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Vlaar nu al aanvoerder bij Villa. Wat een held.
WAT DOET IE WAT DOET IE WAT DOET IEquote:
Komt straks nog wel voorbij op je stream.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
WAT DOET IE WAT DOET IE WAT DOET IE
Ik kijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Komt straks nog wel voorbij op je stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een aap!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stokequote:
spuitje spuitje spuitje spuitje 11 spuitje 11 spuitje 11quote:
Voor?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Yoshida gaat invallen bij Southampton.
quote:
Zou best kunnen, is vandaag zoveel jaar geleden dacht ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:29 schreef Grifte het volgende:
Heerlijke wedstrijd bij Man U, veel kansen. Zongen ze net btw ynwa voor die Hillsborough slachtoffers?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou best kunnen, is vandaag zoveel jaar geleden dacht ik
De doelpuntenmaker.quote:
quote:
Vanwege dat onderzoeksverslag wat eindelijk uitkwam.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou best kunnen, is vandaag zoveel jaar geleden dacht ik
Vandaag zoveel jaar geleden.quote:
Ik zei het ook niet met zekerheid peppie vandaar de "dacht ik". Corrigeer me dan en kom niet het bijdehandje uithangenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Vandaag zoveel jaar geleden.
15 april.
Zittend?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Büttner zit gewoon een briljante wedstrijd te spelen in zijn debuut tot nu toe.
Ik corrigeer je ook.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zei het ook niet met zekerheid peppie vandaar de "dacht ik". Corrigeer me dan en kom niet het bijdehandje uithangen
Basis bij United en niet eens bij Oranje op onze zwakste positie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Büttner zit gewoon een briljante wedstrijd te spelen in zijn debuut tot nu toe.
Heeft een paar goede rushes gemaakt, 2 tot 3 kansen voorgegeven. Zeer solide verdedigd en niet bang om de duels aan te gaan.quote:
Ikke en nu?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Podolski.
Wie zei 2 weken geleden ook alweer dat hij een miskoop was?
Dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Basis bij United en niet eens bij Oranje op onze zwakste positie.
Jouw stream loopt paar jaar achter.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
Arsenal staat 2-2 hoor.
Southampton ook 2x gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |