SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:
Waarom zouden ze, er wordt toch altijd een uitzondering voor ze gemaakt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:52 schreef GuRBuH het volgende:
Ajax gaat ook lekker op tijd weg dan trouwens... Zou hun moeder ze niet gewaarschuwd hebben dat ze niet altijd alles op het laatste moment moeten doen?
Ja want aan file kun je echt zelf wat doen héquote:Op zondag 2 september 2012 15:52 schreef GuRBuH het volgende:
Ajax gaat ook lekker op tijd weg dan trouwens... Zou hun moeder ze niet gewaarschuwd hebben dat ze niet altijd alles op het laatste moment moeten doen?
Waarom NAC man!?quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef Nickskuh het volgende:
Wou ik gisteren een clubcard aanvragen bij NAC, kon niet omdat je er van de KNVB er maar 1 mag hebben en ik heb er al 1 van Ajax.
Ligt er aan hoe lang ze in de file gestaan hebben. Lijkt me heel sterk dat ze op dat niveau niet een file incalculeren voor wat betreft de vertrektijd.quote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want aan file kun je echt zelf wat doen hé
Wij hebben een navigatie systeem die file's detecteert. Maarja, zijn ook arme sloebers bij ajaxquote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want aan file kun je echt zelf wat doen hé
Gek, ik had een seizoenskaart van Excelsior, en een clubkaart van AZ. Misschien dat alleen bepaalde combinaties dan niet mogenquote:Op zondag 2 september 2012 15:53 schreef Nickskuh het volgende:
Wou ik gisteren een clubcard aanvragen bij NAC, kon niet omdat je er van de KNVB er maar 1 mag hebben en ik heb er al 1 van Ajax.
feyenoord kan niet eens een spits kopen dus moeten ze Pellé hurenquote:Op zondag 2 september 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij hebben een navigatie systeem die file's detecteert. Maarja, zijn ook arme sloebers bij ajax
Wat wil je, jaren lang wanbeleid gevoerd. Er worden nu weer zwarte cijfers geschreven, dat is al heel wat!quote:Op zondag 2 september 2012 15:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
feyenoord kan niet eens een spits kopen dus moeten ze Pellé huren.
Talking about sloebers
Gister belde, ze willen hun filmpje terugquote:
Ik was er toch niet.quote:Op zondag 2 september 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gister belde, ze willen hun filmpje terug
O, ok. Het is vergeven voor deze ene keer.quote:
Zou me niet verbazen, een van de revelaties in Engeland en vandaag dus een goal + assist in een topper.quote:
Ja dat is al heel wat! Zeker!quote:Op zondag 2 september 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat wil je, jaren lang wanbeleid gevoerd. Er worden nu weer zwarte cijfers geschreven, dat is al heel wat!
twitter:eredivisielive twitterde op zondag 02-09-2012 om 15:56:17Aftrap #HeeAja is een kwartier verschoven naar 16.45 uur vanwege de problemen bij de Ketelbrug en de opgelopen vertraging van #Ajax. reageer retweet
Ik ben voor Ajax man, jostiquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 15:58 schreef Nickskuh het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op zondag 02-09-2012 om 15:56:17Aftrap #HeeAja is een kwartier verschoven naar 16.45 uur vanwege de problemen bij de Ketelbrug en de opgelopen vertraging van #Ajax. reageer retweet
quote:
Oh ik verwar je met Kamikaziequote:Op zondag 2 september 2012 15:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax man, josti.
DIe is ook voor ajax.quote:
quote:
In discussie gaan met een kloon van jezelfquote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
die jdd is ook een kneus eerste klas zeg
[F1] Uitslag Grand Prix van België
lol lijkt vandermar wel, no off vdmquote:Op zondag 2 september 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
die jdd is ook een kneus eerste klas zeg
[F1] Uitslag Grand Prix van België
Ja want ik lieg altijd....quote:
Geen koef op CMquote:
dat dacht ik ook ja. Het bewijsmateriaal gewoon niet kijken maar wel iets bewerenquote:
Waar is Koevermans?quote:
Gewoon een prima box to box speler.quote:
Nu zeg je dus eigenlijk dat hij een goede wedstrijd flootquote:
zondag 2 september 2012 @ 13:08 • 288quote:
Mind the usernamequote:Op zondag 2 september 2012 16:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nu zeg je dus eigenlijk dat hij een goede wedstrijd floot__
Ja, Deed hij toch ook?quote:Op zondag 2 september 2012 16:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nu zeg je dus eigenlijk dat hij een goede wedstrijd floot__
Klopt, ik ontken dat ook niet!quote:
Dat is ook voetbal.quote:Op zondag 2 september 2012 16:24 schreef vandermer het volgende:
Volgende week geen voetbal maar weer kutinterlands
Kutzooiquote:Op zondag 2 september 2012 16:24 schreef vandermer het volgende:
Volgende week geen voetbal maar weer kutinterlands
Neequote:
Veel te laatquote:Op zondag 2 september 2012 16:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Over ongeveer 1.5 week is de Fifa 13 demo er al![]()
![]()
![]()
.
Nu moet Fifa 13 er eigenlijk al zijn. Iedereen is al klaar met Fifa 12quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nu moet Fifa 13 er eigenlijk al zijn. Iedereen is al klaar met Fifa 12.
Want je zou maar is even wat anders doen dan fifa he !quote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nu moet Fifa 13 er eigenlijk al zijn. Iedereen is al klaar met Fifa 12.
Eens*.quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Want je zou maar is even wat anders doen dan fifa he !
Hij zit ook niet op de bank toch?quote:Op zondag 2 september 2012 16:29 schreef Thorb het volgende:
Jos Hooiveld vs Van Persie
Geen Büttner terwijl SAF dat beloofde
Tribunequote:Op zondag 2 september 2012 16:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij zit ook niet op de bank toch?
Dat was Timquote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb geen zin om terug te zoeken, maar degene die net iets zei over die Planetenreclame had gelijk.Jezus. Ik viel bijna een halve minuut in slaap.
Ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
Even wat ingezet op Van Persie to score first goal.
Ja, wilde ook posten: Kut Nijhuis, als hij fluit verliezen we vaak punten. Maar dat geldt eigenlijk voor elke scheidsrechterquote:Op zondag 2 september 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje
Jammer van die rode kaart voor jullie ...
Nijhuis is gewoon een top thuisfluiter.quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wilde ook posten: Kut Nijhuis, als hij fluit verliezen we vaak punten. Maar dat geldt eigenlijk voor elke scheidsrechter
Ach, was een terechte rode kaart. De eerste gele kaart van Reijnen komt gewoon door Dikke Marcellis, Reijnen moest zijn traagheid corrigeren. 2e Gele kaart was gewoon dom. Maar ja, Reijnen is nog jong, dit zijn leermomentjes, komt goed.quote:Op zondag 2 september 2012 16:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nijhuis is gewoon een top thuisfluiter.
Rode kaart was zeker terecht, maar hij fluit vaak in het voordeel van de thuisclub.quote:Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, was een terechte rode kaart. De eerste gele kaart van Reijnen komt gewoon door Dikke Marcellis, Reijnen moest zijn traagheid corrigeren. 2e Gele kaart was gewoon dom. Maar ja, Reijnen is nog jong, dit zijn leermomentjes, komt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2012 16:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens het tweede scherm wint ajaxSidekick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:
quote:
Jij hebt geen recht van spreken want PSV had ook heel veel geluk en Twente ook in de 92e minuut. Daar werd niks van gezegd en nu is het meteen weer lucky Ajaxquote:
Hoezo had PSV geluk?? En heb je Twente gekeken?? Misschien was de penalty wel terechtquote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken want PSV had ook heel veel geluk en Twente ook in de 92e minuut. Daar werd niks van gezegd en nu is het meteen weer lucky Ajax
Ja man PSV heeft veel geluk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken want PSV had ook heel veel geluk en Twente ook in de 92e minuut. Daar werd niks van gezegd en nu is het meteen weer lucky Ajax
KNJB!!quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
Van Basten trainer, en ex Ajacied. 0-1 en een pingel. Toeval? Dacht het niet. Het is allemaal 1 groot complot om Ajax kampioen te maken!
Zelfs de lat en doelpaal doet meequote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
Van Basten trainer, en ex Ajacied. 0-1 en een pingel. Toeval? Dacht het niet. Het is allemaal 1 groot complot om Ajax kampioen te maken!
Deze zin snap ik niet.quote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja man PSV heeft veel geluk.
Twente daarentegen wel.
PSV had geluk dat AZ rood kreeg, en die penalty van Twente was niet terecht want ik heb het gezien en het was te licht voor een penalty. Het gaat erom dat Ajax 1x geluk heeft en dat er dan meteen weer lucky Ajax wordt geroepenquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoezo had PSV geluk?? En heb je Twente gekeken?? Misschien was de penalty wel terecht
1e zin sarcastisch 2e nietquote:
Verschuifbare doelpalen, neergezet door de KNJB. (bedankt voor die toevoeging Litmanen, die was ik vergetenquote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Zelfs de lat en doelpaal doet mee
Rode kaart was terecht, dat van Twente weet ik niet zou best kunnenquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
PSV had geluk dat AZ rood kreeg, en die penalty was niet terecht want ik heb het gezien en het was te licht voor een penalty. Het gaat erom dat Ajax 1x geluk heeft en dat er dan meteen weer lucky Ajax wordt geroepen
Ach, in de laatste minuut de winnende maken, of de verliezende tegen krijgen onderscheidt een topclub van een subtop club.quote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Rode kaart was terecht, dat van Twente weet ik niet zou best kunnen
Het was van rhijn die zo lomp deed hoorquote:Op zondag 2 september 2012 17:16 schreef Vijf_voor het volgende:
vermeer kan zo met Barcelona meedoen
Net als Reijnen, leermomentjesquote:Op zondag 2 september 2012 17:18 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Het was van rhijn die zo lomp deed hoor
RvPquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit kan Ajax nog wel winnen als ze niet zulke domme fouten gaan maken
Ja, je ziet niet echt aan je post gedrag voor wie je bent.quote:
Tja voetbal he ....quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Wel bizar dat de vertegenwoordiger van Nederland in de championsleague verdiend 2-1 achter staat tegen een ploeg die 2 keer van FC Molde verliest...
Verdiend achter staat? Dan heb jij een heel andere wedstrijd gezien dan ik het gaat gewoon gelijk op maar als Ajax de kansen afrond sta je al snel op 0-2 en is het klaar.quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Wel bizar dat de vertegenwoordiger van Nederland in de championsleague verdiend 2-1 achter staat tegen een ploeg die 2 keer van FC Molde verliest...
ik dacht dat het vrij duidelijk was dat ik voor ajax ben,quote:Op zondag 2 september 2012 17:41 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja, je ziet niet echt aan je post gedrag voor wie je bent.
Dacht/denk dat je zo'n gloriehunter was,
Kansen afronden is ook een kwaliteit, eentje die Ajax schijnbaar niet bezit.quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdiend achter staat? Dan heb jij een heel andere wedstrijd gezien dan ik het gaat gewoon gelijk op maar als Ajax de kansen afrond sta je al snel op 0-2 en is het klaar.
Tja, als Ajax het niet doet, en Heerenveen wel, had het 4-1 gestaan.quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdiend achter staat? Dan heb jij een heel andere wedstrijd gezien dan ik het gaat gewoon gelijk op maar als Ajax de kansen afrond sta je al snel op 0-2 en is het klaar.
Je doet nu alsof Barcelona ook nooit mag verliezen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, als Ajax het niet doet, en Heerenveen wel, had het 4-1 gestaan.
Bij Heerenveen is alles gebaseerd op geluk die hebben nog geen fatsoenlijke aanval opgezet. Ajax had gewoon moeten scoren klaar maar Heerenveen staat niet verdiend voor.quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, als Ajax het niet doet, en Heerenveen wel, had het 4-1 gestaan.
Puur om aan te geven dat argumenten van: Als wij dan en dan die kansen hadden benut, dan.. Geen hout snijden. Zo kun je elke wedstrijd in je voordeel praten. Als Reijnen geen rood had gehad dan... Je maakt de kansen niet af, en Heerenveen doet het iets beter. Dus is het terecht.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij Heerenveen is alles gebaseerd op geluk die hebben nog geen fatsoenlijke aanval opgezet. Ajax had gewoon moeten scoren klaar maar Heerenveen staat niet verdiend voor.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij Heerenveen is alles gebaseerd op geluk die hebben nog geen fatsoenlijke aanval opgezet. Ajax had gewoon moeten scoren klaar maar Heerenveen staat niet verdiend voor.
Ajax vergelijken met Barcelonaquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je doet nu alsof Barcelona ook nooit mag verliezen.
Dat Barcelona verhaal kon ik ook niet plaatsenquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Je objectiviteit gooi je wel een beetje weg hier hoor ...
[..]
Ajax vergelijken met Barcelona
Jij zou gebanned moeten worden voor dit soort onzin.
Dat is kut hequote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit wordt niks meer, ik zie het al weer aankomen.
En dan krijg ik alle haat keihard terug van iedereen
Godsamme ja wat zitten daar een debiele ineens is geen een speler meer goed genoeg voor Ajax en ligt het aan de scheidsrechter.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Thorb het volgende:
Zeggen we hier iets over VDM maar je zou het Ajaxtopic eens moeten lezen
daarom zeg ik ook liever niks maar zelfs dan krijg je nog haatquote:Op zondag 2 september 2012 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is kut he
Heb ik altijd met fifa: altijd grote bek dat ik de beste ben en als ik win beetje praatjes .... en als je dan verliest of niet presteert ben je de lul
2-2
TRquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dat is ook wel weer beetje overdreven ....
Als jullie dat hier zeggen is het niet serieus, en nu ook niet.quote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dat is ook wel weer beetje overdreven ....
kut trollquote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als jullie dat hier zeggen is het niet serieus, en nu ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know broquote:
afgelopen topic is er veel met 'kk' gescholden.quote:
Ja doe normaalquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
afgelopen topic is er veel met 'kk' gescholden.
Doe normaal
Die grap is al een keer gemaakt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja doe normaal
Mijn vader is gisteren van de trap gekankerd....
Ik zat er al op te wachten. Waarom valt hij eigenlijk zo vaak van de trap?quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja doe normaal
Mijn vader is gisteren van de trap gekankerd....
Wij leven in zon groot huis, dat we heel veel trappen hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Waarom valt hij eigenlijk zo vaak van de trap?
Natuurlijk ik ben fucking goed.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof je daar wel een overwinning te zien krijgt!
Video!quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Als heerenveen dit niet wint dan eet ik mijn sok op.
Ik daag je uit!quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Natuurlijk ik ben fucking goed.
Streamquote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
nu toch wel jonguhquote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef Kamikazie het volgende:
Kevin je bent niet eens op xbox jonguh !
Hier ook al nietquote:
en pure swag hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon een kwestie van het blijven proberen.
Wat heeft dit ermee te maken?quote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit had de wedstrijd van Serero moeten worden, en dan gebeurt dit. Hij raakt de tegenstander bijna niet en het was ook geen harde overtreding (hij is ook maar 1.60)
Alderweireld trouwens net met de roulette dus hij moet 3* krijgen
jaloers dat jij er niet op kan he..quote:
het probleem is het woord swagquote:Op zondag 2 september 2012 18:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jaloers dat jij er niet op kan he..
of is ajax het probleem?
Als zo iemand een tackle inzet kan het geen harde overtreding zijn, als iemand van 2 meter het doet welquote:
2 gestrekte benen - roodquote:Op zondag 2 september 2012 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit had de wedstrijd van Serero moeten worden, en dan gebeurt dit. Hij raakt de tegenstander bijna niet en het was ook geen harde overtreding (hij is ook maar 1.60)
Alderweireld trouwens net met de roulette dus hij moet 3* krijgen
Ah oke ... dat zal het zijn jaquote:Op zondag 2 september 2012 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als zo iemand een tackle inzet kan het geen harde overtreding zijn, als iemand van 2 meter het doet wel
Zo vaak maken ze bij Barca ook geen zware overtreding, of het moet 1 van de CBs zijn. Dat was net trouwens lang geen buitenspel maar het werd wel gegevenquote:Op zondag 2 september 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke ... dat zal het zijn ja
Wat een onzin
Dan zouden ze bij Barcelona nooit een zware overtreding kunnen maken ....
Dani Alves is klein en maakt echt wel zware overtredingen hoorquote:Op zondag 2 september 2012 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo vaak maken ze bij Barca ook geen zware overtreding, of het moet 1 van de CBs zijn. Dat was net trouwens lang geen buitenspel maar het werd wel gegeven
Hij had een grote foutquote:Op zondag 2 september 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
haha, dit is voor het eerst dat ik Lasse Schone zie vandaag
nee gewoon alles standaardquote:Op zondag 2 september 2012 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed gespeeld
Lekker ultra verdedigend en op de counter neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |