Info you want, info you get!quote:Op zondag 2 september 2012 15:51 schreef Meloewa het volgende:
We weten wel erg weinig info over je zo.
Ja sorry, ik merk nu dat ik echt een irritant kutkind ben omdat ik niks wilquote:Op zondag 2 september 2012 15:54 schreef MagicMedicine het volgende:
Film/CD/Boek? Zit wel in de prijsklasse.
Edit: Oh..laat maar, zie nu de post hierboven
mooie aquarium visjes, inplaats wat standaard goudvissen die je nu hebtquote:Op zondag 2 september 2012 15:56 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Ja sorry, ik merk nu dat ik echt een irritant kutkind ben omdat ik niks wil![]()
dat zie ik als een #1-belediging, haha, nee ik heb een aquarium met alle planten en vissen die ik wil.quote:Op zondag 2 september 2012 15:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mooie aquarium visjes, inplaats wat standaard goudvissen die je nu hebt
okequote:Op zondag 2 september 2012 16:00 schreef Anosmos het volgende:
[..]
dat zie ik als een #1-belediging, haha, nee ik heb een aquarium met alle planten en vissen die ik wil.
rijbewijs ga ik krijgen als ik 18 wordquote:Op zondag 2 september 2012 16:13 schreef zarGon het volgende:
Hm, 16 jaar oud... Ehm, iets met rijlessen voor je rijbewijs B? Dankzij 2toDrive kun je geloof ik lessen nemen wanneer je 16,5 jaar oud bent.
ja? laatste keer dat ik ging was het 8e voor een kaartjequote:Op zondag 2 september 2012 16:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bioscoop is echt teringduur in Nederland.
10 euro is normaal (3D-films zijn iets duurder) + consumptie. Met 4 personen inclusief comsumptie zit je zo boven de 50 euro voor die miezerige 2 uurtjes.quote:Op zondag 2 september 2012 16:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja? laatste keer dat ik ging was het 8e voor een kaartje
en ja dat is een paar jaartjes terug
true, maar daarom dacht ik mss leuk voor ts om als verjaardagscadeau te krijgen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
10 euro is normaal (3D-films zijn iets duurder) + consumptie. Met 4 personen inclusief comsumptie zit je zo boven de 50 euro voor die miezerige 2 uurtjes.
Het haalt wel het nut van uit zijn onderuit, maar wat mij betreft heb je met dat geld véél meer lol met een filmpje thuis (bedenk wat je allemaal als consumptie kan halen voor 40/50 euro).
Ik snap de goede bedoelingen; het ligt aan mij. Ik heb een hekel aan bioscopen door de prijzen die ze hanteren.quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
true, maar daarom dacht ik mss leuk voor ts om als verjaardagscadeau te krijgen.
of anders (jaja tis een bon ikweetz) 2 bioscoopbonnen zodat hij met een maat kan gaan.
De prijzen maken mij niet zo veel uit, het is alleen kut dat er altijd zo'n herrie en teringzooi gemaakt wordt. Al moet ik zeggen dat dat tegenwoordig minder is nu je per sms het personeel kan waarschuwen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap de goede bedoelingen; het ligt aan mij. Ik heb een hekel aan bioscopen door de prijzen die ze hanteren.
Mja, wat heeft een 16-jarige tegenwoordig allemaal nog nodig behalve gadgets? Geen idee.
Geld is eigenlijk het beste, maar ja, geld vragen doet hij niet aan.quote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef RunForrestRun het volgende:
Geld voor op je spaarrekening. Dan heb je er later nog wat aan, als je eens een grote aankoop moet doen.
Opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |